Wielrentopic

Iemand al op Netflix gekeken naar de docu over Movistar? If so…, de moeite waard?

HN65 op 27 mrt 2020 13:54

Ben ook wel benieuwd…

Click. Click. Peace

Wie denkt er ook dat we een spannende tour krijgen, Geen wedstrijden alleen training ,

Als de tour uberhaupt doorgaat. Wel een leuke test kun je via een turbotrainer tourbenen kweken?

Click. Click. Peace

Ben benieuwd, krijg net bericht dat de Tacx binnen is. Morgen of maandag even ophalen.

Edwin van Riel

heb je de gewone prijs betaald? Op Franse sites wordt gekaagd dat er nu opeens de advies prijs wordt gevraagd door winkels. Vaak kon je ze enkele tientjes goedkoper vinden…

Click. Click. Peace

yup, volle mep, 599. aanbiedingen zijn er even niet bij geloof ik. je mag blij zijn dat je iets geleverd krijgt momenteel

Edwin van Riel

599 is prima, ik zag tacx flux voorbijkomen voor 700 nu ;-)

Click. Click. Peace

oh, valt mee, maar wel de flux smart s (T2900) he, die ik krijg, lichtste variant, voor mij waarschijnlijk meer dan genoeg ;)

Edwin van Riel

oh, valt mee, maar wel de flux smart s (T2900) he, die ik krijg, lichtste variant, voor mij waarschijnlijk meer dan genoeg ;)

evr66 op 27 mrt 2020 17:08

Dat is juist het model waar zoveel problemen mee zijn (althans wat ik tot nu toe heb gelezen). De Flux 2, die 200 euries duurder is, zou deze problemen niet meer hebben. Let’s hope for the best 🙏

When life gets too complicated.... SKI

BTW, waar bij bol.com bijna geen betaalbare trainer meer te krijgen was, staat het nu weer vol.

When life gets too complicated.... SKI

Zou opgelost zijn per oktober 2019. We gaan het zien. Gewoon bij een shop hier om de hoek besteld, dus garantie of omruil is geen probleem.
@rogier, welke heb jij nu in gebruik?

Edwin van Riel

Ahh leuk mede wintersport zwifters :D
Ik heb geluk heb afgelopen winter dTacx Flux Smart T2900 gekocht voor 489 euro, was een aanbieding bij mantel.
Rogier ik heb je toegevoegd, mijn account naam is: Ralph Meertens, voeg me maar toe kunnen we samen de alpe opfietsen :D

Ahh leuk mede wintersport zwifters :D
Ik heb geluk heb afgelopen winter de Tacx Flux Smart T2900 gekocht voor 489 euro, was een aanbieding bij mantel.
Rogier ik heb je toegevoegd, mijn account naam is: Ralph Meertens, voeg me maar toe kunnen we samen de alpe opfietsen :D

*bericht bewerkt door RalphMeertens op 27 mrt 2020 18:32

Ik kijk binnenkort even hoe rap ik gelost wordt ;)

Geen handicapsysteem of zo om het wat socialervte maken zeker ?

Edwin van Riel

Ik kijk binnenkort even hoe rap ik gelost wordt ;)

Geen handicapsysteem of zo om het wat socialervte maken zeker ?

evr66 op 27 mrt 2020 18:37

Je hebt bepaalde workout events waar je bij elkaar blijft, maakt niet uit hoeveel wattage je fiets,
Wat je het beste kan doen is een group ride zoeken en hopen dat ze niet gaan racen :D

Ik weet niet wat je w/kg is maar zwift nl heeft op dinsdag avond 20:00 dacht ik social rides die tussen 2.5 en 3.0 w/kg zitten.
Anders heb je nog wel wat andere die lager zijn

Ik kijk binnenkort even hoe rap ik gelost wordt ;)

Geen handicapsysteem of zo om het wat socialervte maken zeker ?

evr66 op 27 mrt 2020 18:37

Je kunt wel de mate van weerstand makkelijker of moeilijker instellen in Zwift.

Ik ga morgenochtend mijn trainer even calibreren en daarna mijn gratis 25km volrijden. Mijn conditie is op dit moment ruk, maar mijn afterlunch ritje van gisteren ging al beter 😎

When life gets too complicated.... SKI

oh, valt mee, maar wel de flux smart s (T2900) he, die ik krijg, lichtste variant, voor mij waarschijnlijk meer dan genoeg ;)

evr66 op 27 mrt 2020 17:08

Dat is juist het model waar zoveel problemen mee zijn (althans wat ik tot nu toe heb gelezen). De Flux 2, die 200 euries duurder is, zou deze problemen niet meer hebben. Let’s hope for the best 🙏

Alex op 27 mrt 2020 17:39

Ik heb deze 1500 km op gereden nog geen problemen. Ben er ook zeer tevreden over. Ik heb ook gelezen dat ze hem gewoon vervangen als je een van die problemen hebt. (na garantie ook nog soms)

W/kg? Echt geen benul van een waarde, ik ga het beleven ;)

Edwin van Riel

Hahah, lekker bezig Edwin😂😂😂 Toch mooi om te lezen dat je weer een nieuwe gadget aan je collectie gaat toevoegen😉 Succes met de km’s alvast😃

Ik denk ook weleens om zoiets aan te schaffen maar om alles aan te schaffen is een behoorlijke investering, als je het dan te weinig gaat gebruiken, waar ik bang voor ben vanwege een hoop redenen, is het duur betaalt voor niks…

LA NORMA😍☃️

@rogier, welke heb jij nu in gebruik?

evr66 op 27 mrt 2020 17:41

Dezelfde als die jij hebt. Ik ben niet zo bang voor die slechte reviews, want het is ongeveer de meest verkochte direct drive die al heel lang op de markt is, dus veel kans op slechte reviews. En veel mensen plaatsen problemen wel maar positieve verhalen niet op de site. Ik geloof het wel. Eerst eens kijken of ik hem ook gebruik in een normale winter / herfst. Zoja wie weet doe ik dan een een upgrade maar dat zou dan naar een NEO zijn denk ik.

@RalphMeertens Ik zag het, ik ga je terug volgen. Volgens mijn eerste Zwift FTP-test zit ik op ongeveer 3,8 watt per kilo, dat vind ik prima aan het begin van het fietsseizoen…

Click. Click. Peace

W/kg? Echt geen benul van een waarde, ik ga het beleven ;)

evr66 op 27 mrt 2020 19:18

Gewoon je gewicht op 125kg zetten, komt het allemaal goed ;-D

Hahah, lekker bezig Edwin😂😂😂 Toch mooi om te lezen dat je weer een nieuwe gadget aan je collectie gaat toevoegen😉 Succes met de km’s alvast😃

Ik denk ook weleens om zoiets aan te schaffen maar om alles aan te schaffen is een behoorlijke investering, als je het dan te weinig gaat gebruiken, waar ik bang voor ben vanwege een hoop redenen, is het duur betaalt voor niks…

Piefke op 27 mrt 2020 19:57

@piefke ik ga het gewoon proberen. Vind ik het niets, verschijnt ie wel hier of op mp. Moet weer wat doen, zit nu al bijna 2 weken stil fysiek, da’s niks als je gewend bent 3 of 4 keer in de week lekker te sporten.

Edwin van Riel

W/kg? Echt geen benul van een waarde, ik ga het beleven ;)

evr66 op 27 mrt 2020 19:18

Gewoon je gewicht op 125kg zetten, komt het allemaal goed ;-D

HN65 op 27 mrt 2020 22:30

zo laag? ;) ;) ;)

Edwin van Riel

https://speld.nl/2020/03/27/aso-presenteert-uitgeklede-tour-…

lol :-)

Rogier op 27 mrt 2020 17:25

Wauw 3 renners hoe gaan ze dat doen in een ploegentijdrit? De tijd geldt voor de eerste 4 van een ploeg hoe doe je dat als je alleen rijdt in een ploeg? 4 keer de tijdrit rijden?
En zullen ze nu ook niet wachten als iemand lek rijdt?
Dus vanaf 2 renners is het peloton.
De kans bestaat dus dat in de bergen 1 iemand de rest enkel bij start en finish ziet.
Er zal dus geen jongere trui zijn.
En de winnaar maakt kans op 3 truien. Geel groen en bollen.
Normaal deel je het prijzengeld met je ploeg hoe doe je dat zonder ploeggenoten die meedoen?
Leuk om over na te denken wat er allemaal anders is met 3 renners ipv het voltallige peloton.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Nou, eerste rondje Zwift zit er op. Heel gaaf, maar inderdaad behoorlijk intensief ;)

Edwin van Riel

null

Übung macht den meister!!!

😂

When life gets too complicated.... SKI

Nou, eerste rondje Zwift zit er op. Heel gaaf, maar inderdaad behoorlijk intensief ;)

evr66 op 28 mrt 2020 17:01

Je moet je rit nog ff afronden 😉

When life gets too complicated.... SKI

Plaats een reactie