Wielrentopic

Serieus? Vertel

:-)

Click. Click. Peace

Kunnen we niet wat smerige roddels/geruchten over Jumbo/Visma opduiken? Want zo’n Skytreintje kan niet op water en brood. Oh, nee, dat doen die keurige Hollanders niet.

@Pino

Majesteit, er zijn toch géén Hollanders meer.

Born to run. B.S.

“Random Jumbo skier turned cyclist facts: Sepp Kuss was an excellent nordic skier in Durango, CO and his dad, Dolph, was on the national ski team, developed alpine and nordic facilities across Colorado, and literally wrote the rule book for NCAA skiing.”

Click. Click. Peace

Mooi fietsje

Click. Click. Peace

Het zal aerodynamisch vast wel werken maar ik vind het echt geen mooie fiets hoor.

Übung macht den meister!!!

Ik vind vooral het maakproces erg mooi. Maar ik heb een zwak voor Hope :-)

Click. Click. Peace

De late binnenkomers in de Dauphine hadden gisteren nog wat last van hagel. Zo zag de rug van Tim Declercq er uit na de hagelbui…

null

Born to Ride

Au! Ik begrijp Wel dat jumbo doorfietst dan :-)

Click. Click. Peace

O.a. Tony Martin heeft staan schuilen en kwam buiten tijd binnen maar mag vandaag toch starten.

Übung macht den meister!!!

O.a. Tony Martin heeft staan schuilen en kwam buiten tijd binnen maar mag vandaag toch starten.

RFKANGOO op 14 aug 2020 09:20

Lijkt me niets meer dan logisch. Niet alleen Martin neem ik aan?

Click. Click. Peace

O.a. Tony Martin heeft staan schuilen en kwam buiten tijd binnen maar mag vandaag toch starten.

RFKANGOO op 14 aug 2020 09:20

Lijkt me niets meer dan logisch. Niet alleen Martin neem ik aan?

Rogier op 14 aug 2020 10:40

https://www.wielerflits.nl/nieuws/noodweer-in-criterium-du-d…

*bericht bewerkt door RFKANGOO op 14 aug 2020 10:41

Übung macht den meister!!!

Het zal aerodynamisch vast wel werken maar ik vind het echt geen mooie fiets hoor.

RFKANGOO op 14 aug 2020 10:50

Form follows function. En als de aërodynamica heel belangrijk wordt is het leuk als anders gedacht en gehandeld wordt. Daarom vind ik hem wel mooi voor de toepassing.

Het zal aerodynamisch vast wel werken maar ik vind het echt geen mooie fiets hoor.

RFKANGOO op 14 aug 2020 10:50

Form follows function. En als de aërodynamica heel belangrijk wordt is het leuk als anders gedacht en gehandeld wordt. Daarom vind ik hem wel mooi voor de toepassing.

Pino op 14 aug 2020 11:41

Precies. Ik hoef hem zelf ook niet per se ;-) Zou echter wel een hope gewone racefiets willen zien. Maar ik geloof niet dat ze daar nu hard mee bezig zijn.

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 14 aug 2020 12:02

Click. Click. Peace

Als Ineos wat fietsen daar liet maken met een Pinarello sticker er op, zouden ze er mee dan “marginal” op vooruitgaan en materieel weer op en over Jumbo/visma kunnen gaan.

Jij mag Hope ook wel maak ik hieruit op? Een ding wat zeker is, er is daar liefde voor de fiets…

Click. Click. Peace

Hope maakt fraaie producten. Voor en door liefhebbers.

Ik vind vooral het maakproces erg mooi. Maar ik heb een zwak voor Hope :-)

Rogier op 14 aug 2020 23:04

Had je deze al gezien?

Übung macht den meister!!!

Speciaal voor @DrPhil
Toch best pittig om met zo’n fiets te klimmen.

*bericht bewerkt door RFKANGOO op 14 aug 2020 23:07

Übung macht den meister!!!

Speciaal voor @DrPhil

Übung macht den meister!!!

Geinig filmpje. Mijn ligfiets weegt 9kg. Daar kan ik echt niet mee klimmen. Echt totaal niet. Al was het maar omdat je voorwiel heel snel gaat zwabberen. Daarom heb ik een racefiets. Zo’n velomobiel weegt heel veel. Ik had uberhaupt niet eens verwacht dat je daarmee kon klimmen. Knap.

Oei Evenepoel miste ff een bocht. Dat ziet er niet best uit.

Übung macht den meister!!!

Bah, wat een k.tbeelden 😟

Geinig filmpje. Mijn ligfiets weegt 9kg. Daar kan ik echt niet mee klimmen. Echt totaal niet. Al was het maar omdat je voorwiel heel snel gaat zwabberen. Daarom heb ik een racefiets. Zo’n velomobiel weegt heel veel. Ik had uberhaupt niet eens verwacht dat je daarmee kon klimmen. Knap.

DrPhil op 15 aug 2020 17:36 En een driewieler (als een windcheetah)?

Bah, wat een k.tbeelden 😟

Pino op 15 aug 2020 17:47

Zeg dat wel. 😯😯😯
Maar hopen dat het meevalt. 🤞

Bla, bla, bla.

Door een bekkenbreuk is het seizoen van Evenepoel voorbij. Het is na zo’n blessure altijd maar weer de vraag of het oude niveau weer helemaal gehaald gaat worden. Afwachten dus hoe hij terug zal keren.

Ik ben ook benieuwd hoe het met Kruiswijk gaat, normaal is een arm uit de kom geen al te groot probleem, maar het is verre van optimaal zo kort voor de tour. Anders zal Bennett mee moeten ipv Kruiswijk. Bennett laat in ieder geval zien in topvorm te zijn met een overwinning en een 2e plaats in zijn laatste 2 wedstrijden. Die heeft duidelijk een stap vooruit gemaakt na zijn operatie deze winter. Hij is nu eindelijk verlost van de beknelde zenuw die hem altijd dwars zat wanneer hij maximale inspanning leverde.

Born to Ride

Anders zal Bennett mee moeten ipv Kruiswijk.

Matthias123 op 16 aug 2020 09:47

Dat zal niet meevallen. Bennet gaat namelijk al mee. 😁😁

Übung macht den meister!!!

Zonde …als dat maar ooit terug goed komt?😥😷

Born to run. B.S.
oor een bekkenbreuk is het seizoen van Evenepoel voorbij. Het is na zo'n blessure altijd maar weer de vraag of het oude niveau weer helemaal gehaald gaat worden. Afwachten dus hoe hij terug zal keren. § Matthias123 op 16 aug 2020 10:34

Levensgevaarlijk ook dat parcours, alle afdalingen zijn gevaarlijk, voortaan stapvoets dalen met z’n allen voor een optimale veiligheid.

LA NORMA😍☃️
oor een bekkenbreuk is het seizoen van Evenepoel voorbij. Het is na zo'n blessure altijd maar weer de vraag of het oude niveau weer helemaal gehaald gaat worden. Afwachten dus hoe hij terug zal keren. § Matthias123 op 16 aug 2020 10:34

Levensgevaarlijk ook dat parcours, alle afdalingen zijn gevaarlijk, voortaan stapvoets dalen met z’n allen voor een optimale veiligheid.

Piefke op 16 aug 2020 11:28

Rare opmerking, maar waarschuwingen, stootkussen etc etc zouden niet raar zijn. We kunnen niet aan wielrenners vragen om zo hard mogelijk te rijden en als het dan mis gaat zeggen dat ze maar zachter moeten rijden. Moet je eens voorstellen dat ze bij de F1 op dezelfde manier met veiligheid zouden omgaan.

Click. Click. Peace

Plaats een reactie