Wielrentopic

Blaaskaak en columnist zonneveld die vooral schrijft om zoveel mogelijk pageklicks en reacties te krijgen omdat dat zijn broodwinning is.

Born to Ride

@DrPhil en @Matthias123. Sunweb scoort dit jaar ontzettend sterk met veel nieuw jong talent. De ploegleiding speelt daar een uitstekende rol in. Wat dat betreft alle vertrouwen de komende 3 dagen.
Ik lees de colums van Thijs altijd met plezier, maar hij is al een tijdje aan het overdrijven en valt nogal eens in herhalingen. Ik heb overigens nog een leuke foto van Thijs en zijn collega genomen na een touretappe nabij Lyon. Een foutje …, mijn vrouw staat tussenin i.p.v. ikzelf.

Hen48

Blaaskaak en columnist zonneveld die vooral schrijft om zoveel mogelijk pageklicks en reacties te krijgen omdat dat zijn broodwinning is.

Matthias123 op 22 okt 2020 21:38

En u bent de Zonneveld van Wintersport.nl?

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Blaaskaak en columnist zonneveld die vooral schrijft om zoveel mogelijk pageklicks en reacties te krijgen omdat dat zijn broodwinning is.

Matthias123 op 22 okt 2020 21:38

En u bent de Zonneveld van Wintersport.nl?

Snowball op 23 okt 2020 05:45

Want ik schrijf zo opportunistisch mogelijke collums voor zoveel mogelijk pageklicks? Bij mijn weten wordt ik voor geen enkele reactie betaald hier…

Born to Ride

https://www.wielerflits.nl/nieuws/opinie-team-sunweb-speelt-…

De spijker op zijn kop. Hindley had volgens de auteur op de top moeten wachten, toen Kelderman niet brak.

*bericht bewerkt door DrPhil op 23 okt 2020 08:22

Indeed it is…juiste analyse.

Born to run. B.S.

Gewoon allemaal een koe in de kont kijken, had kelderman gisteren 5 minuten verloren en was hidley erbij dan was Sunweb zo stom om Hidley te laten wachten. Breekt kelderman nog een keer zaterdag dan hadden ze ook helemaal niets meer gehad als Hidley gisteren bij Kelderman man gebleven. Wanneer Hidley aanvalt op hart gaat hart in de achtervolging en rijdt hij misschien sneller naar boven dan dat hij nu deed met het blok aan zijn been dat Hidley heet, dan is de schade groter dan is dit geval. Allemaal leuk die opportunistische scorebord journalistiek, de realiteit is nu gewoon dat Sunweb op 1 en 2 staat!

Born to Ride

Hopelijk een eye-opener voor mensen die de keuze van Sunweb verdedigbaar vonden.

Blaaskaak en columnist zonneveld die vooral schrijft om zoveel mogelijk pageklicks en reacties te krijgen omdat dat zijn broodwinning is.

Matthias123 op 22 okt 2020 21:38

En u bent de Zonneveld van Wintersport.nl?

WOOOOW, wat een mensenkennis.😥

Snowball op 23 okt 2020 05:45

*bericht bewerkt door dan58 op 23 okt 2020 08:47

Born to run. B.S.

Ben nog steeds van het kamp @Matthias123. Ze zullen overigens zaterdag Hart moeten lossen, om het trauma Tour/Roglic te voorkomen. Was ook favoriet voor de tijdrit maar moest het afleggen tegen Pogadcar. In de “tijdrit” die Hart gisteren reed tegen Kelderman was wel duidelijk wie de friste was. Ook enkele dagen geleden kon het duo van Sunweb de Brit niet lossen en die gaf toen ook nog sprintles. Het wordt dus nog een lastige klus, maar nu kunnen ze nog steeds op 2 paarden wedden. Nadeel is ook dat Sunweb vandaag als ploeg 250 km. aan de bak moet. We zullen zien wie van de 2 ploegen de beste strategie heeft al zullen de benen het moeten doen. Overigens, de column van Thijs was vandaag erg goed met niet teveel kronkels.

Hen48

Overigens zijn de Fransen wel bezig. Sluiten de grens voor zowel de Giro als de Vuelta. Zou dat komen omdat er Nederlandse renners/ploegen aan kop staan.

Hen48

@Hulst 😂🤣😆

Born to run. B.S.

🤣🤣🤣🤣

Edwin van Riel

@Hulst volgens mij is Sunweb dusdanig bang voor de Agnello dat ze de Franse overheid hebben omgekocht, over taktiek gesproken…

Born to Ride

@Matthias. Ik vrees dat Sunweb momenteel te weinig geld in kas heeft om dat te doen. Ze moeten straks ook nog de vouchers moeten terug betalen ik vind het al bewonderenswaardig dat ze de wielerploeg nog overereind kunnen houden. Trouwens … Fransen omkopen?? Lijkt me kansloos.

Hen48

Etappe van vandaag lijkt te worden ingekort tot 150 km.

Edwin van Riel

Inderdaad ingekort. Goed nieuws voor Kelderman. Die bijzonder strijdvaardig klinkt. Klasse. https://nos.nl/l/2353439

*bericht bewerkt door DrPhil op 23 okt 2020 12:11

Verstandig besluit. Is na protest wielrenners. Eerste deel met de bus. Vertrek 12.30, zoals het er nu naar uitziet.

Hen48

Hij word mogelijk zelfs ingekort naar 100km omdat ze anders niet op tijd bij de finish zijn.

Born to Ride

Inderdaad ingekort. Goed nieuws voor Kelderman. Die bijzonder strijdvaardig klinkt. Klasse. https://nos.nl/l/2353439

DrPhil op 23 okt 2020 12:08

Mooi hoor, wat een kerel ;)

Edwin van Riel

Inderdaad ingekort. Goed nieuws voor Kelderman. Die bijzonder strijdvaardig klinkt. Klasse. https://nos.nl/l/2353439

DrPhil op 23 okt 2020 12:08

Die strijdvaardig klinkt??? Ik zie een zwaar teleurgestelde man, die zich gigantisch in de steek voelt gelaten door zijn ploeg, maar dat voor de lieve vrede maar niet meer zo hard uitspreekt. “Ik zal nooit breken” is in deze context toch ook het tegenovergestelde van strijdvaardig…

Hier heb je je bidonnetje Wilco, zoek het verder maar lekker uit…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Kelderman zegt mi: de roze trui, daar heb ik al die jaren voor gevochten, dat geef ik nooit zomaar op.
Dat vind ik strijdvaardig. Maar het staat je volkomen vrij om daar anders over te denken.

Inderdaad ingekort. Goed nieuws voor Kelderman. Die bijzonder strijdvaardig klinkt. Klasse. https://nos.nl/l/2353439

DrPhil op 23 okt 2020 12:08

Die strijdvaardig klinkt??? Ik zie een zwaar teleurgestelde man, die zich gigantisch in de steek voelt gelaten door zijn ploeg, maar dat voor de lieve vrede maar niet meer zo hard uitspreekt. “Ik zal nooit breken” is in deze context toch ook het tegenovergestelde van strijdvaardig…

Hier heb je je bidonnetje Wilco, zoek het verder maar lekker uit…

Shane op 23 okt 2020 13:11

Inderdaad die beelden. hartverscheurend.

Click. Click. Peace

Blaaskaak en columnist zonneveld die vooral schrijft om zoveel mogelijk pageklicks en reacties te krijgen omdat dat zijn broodwinning is.

Matthias123 op 22 okt 2020 21:38

En u bent de Zonneveld van Wintersport.nl?

WOOOOW, wat een mensenkennis.😥

Snowball op 23 okt 2020 05:45
dan58 op 23 okt 2020 08:44

En zijn altijd huilende sidekick…

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

null

Haha!!

null

Haha!!

DrPhil op 23 okt 2020 16:04

ik kreeg pas te horen dat geaclimatiseerd was voor 950 meter hoogte. Toch mooi dat ik op 1000 meter woon ;-)

Click. Click. Peace

Ben na de zomer een beetje weggezakt, van 25 naar 29. Tijd om weer een beetje op te pakken. Leuk, die Garmins hahaha.

null

Edwin van Riel

Stage winner Hindley: ‘I’m here to help Cellarman win the Giro’

Automatische vertalingen 😆😆

null
Haha!

ik kreeg pas te horen dat geaclimatiseerd was voor 950 meter hoogte. Toch mooi dat ik op 1000 meter woon ;-)

Rogier op 23 okt 2020 16:05

Dat wil eigenlijk toch alleen maar zeggen dat het ding best correct is?

Ik ben eigenlijk sinds ik het horloge en de Edge echt bij elke activiteit gebruik en het horloge zo goed als 24/24 draag best wel onder de indruk van de stats en de nauwkeurigheid.

Voorbeeldje:

null
null

Inspanningstest was op een nuchtere maag de ochtend na een solorit van 250km, dus ik vind dit toch redelijk close.
Zulke goede correlaties doen me tochecht overwegen om over te schakelen naar een nieuwere Fenix voor de Body Battery functie. Dat zou me hopelijk kunnen helpen iets minder vaak met m’n kop tegen de muur te lopen als het lichaamlijk even wat minder gaat.

Plaats een reactie