Is hier nog iemand?

Oké, nu is me echt duidelijk dat niemand hier meer rondhangt. Nou ja, fijne zomer allemaal!

Serfaus

Vanaf het strand met een cocktail in de hand groet ik u, "Last of the Mohicans!".

MAND!

Nog een maand studeren en de zomer kan eindelijk beginnen…:)

Ik ben er ook nog. Vanochtend zelfs een duin aan de kust beklommen in die bloedhitte.
Ff in zomerslaap tot het weer sneeuwt.

Ik leef ook nog :)

Jazeker is hier nog iemand! Het mooie is dat de winter er alweer bijna aan komt! Over een maand is de langste dag en dan kunnen we weer aftellen… :D

Bezoek de site nog dagelijks, maar posten doe ik een tijdje al niet meer.

Heb gisteren een goggle van Anon besteld … duurt alleen eventjes voordat ik het kan uitproberen.

Ik ben er ook nog hoor

kijk eens op weeweeweepuntboerteunpuntcom :)

tijdens het seizoen kom ik 3 per dag kijken hier maar nu met de zomer voor de deur zal 1 keer wel voldoende zijn.

Belg

Ik kan het ook niet laten maar 1 keer per dag in het laagseizoen is hier ook voldoende :-)

Jaaaaa, er is nog iemand :) Inspiratie om sneeuw gerelateerde topics te openen is een beetje gesmolten. Zoals Harm al zegt, het grote aftellen is alweer begonnen.

Ik check ook nog iedere dag hoor, idem met een aantal webcambeelden die langzamerhand groener en groener beginnen worden.

Online beginnen de eerste (BE) organisaties hun reizen al weer aan te kondigen, het aftellen is dus officieel begonnen :D

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Ik was skiën ;-) (https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/2630/Het-is-niet-o…) maar nu ben ik er ook gewoon weer, meerdere keren per dag surf ik even langs!

Click. Click. Peace

Ik check het hier ook nog dagelijks. En net als kristof ook nog een aantal webcams bekijken om te zien hoe het groen wordt… :)

No matter how warm, there's a wintertime ahead

Ik kijk ook nog dagelijks. Als het zomer is kan de voorpret terug beginnen. :)

Wanneer presenteert Rogier eens een skiverslag in het Frans?

Ik check het ook nog dagelijks. Ik kan nu al niet meer wachten tot het wintersportseizoen weer begint.

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

http://countingdownto.com/countdown/77048

Btw, ook best veel reactie hier: 17 op 1 dag. Had ik niet verwacht.

Ik kijk ook nog elke dag maar is nog effe wachten voordat het weer druk wordt.

@Niels, het seizoen begint wel een stukje vroeger hoor :D Ik ga weer op technische stage naar Stubai eind oktober, toevallig niemand zin om mee te gaan? :)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

@Niels, het seizoen begint wel een stukje vroeger hoor :D Ik ga weer op technische stage naar Stubai eind oktober, toevallig niemand zin om mee te gaan? :)

Kristof op 24 mei 2012 19:41

Haha, ja ik dacht nog bij mezelf: Kristof mag er een maandje van afdoen :p

Is het tijdens de herfstvakantie?
Dan ga ik al op 10-daagse, te voet naar Compostela :)

Maar dat neemt niet weg dat ik een skitrip met de harde kern hier wel zie zitten :)

Hier is zeker nog iemand! :D
Ik kijk ook dagelijks, en verlang ook al naar de ski’s… Zou graag zoveel mogelijk gaan…

Go with the snow!

Yep!

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Haha:)dat er dus zoveel nog iedere dag even kijken op het forum, ook al reageer je niet op alles, men blijft toch nieuwsgierig en in afwachting van winter 2012/2013.
Hopelijk valt er net zoveel sneeuw als in de vlgd link.

Even goed een fijne zomer. :)

Dienten Die Alte schule

@Niels, het seizoen begint wel een stukje vroeger hoor :D Ik ga weer op technische stage naar Stubai eind oktober, toevallig niemand zin om mee te gaan? :)

Kristof op 24 mei 2012 19:41

@Kristof : Ik ga in principe 3 à 4 dagen met het weekend van 11/11 naar de Stubaier Gletscher. Met welke organisatie ga jij?

Heb lang zitten twijfelen tussen Stubai en Hintertux voor deze periode, maar ik denk Stubai meer mogelijkheden biedt.

Ben er ook nog hoor, alleen een beetje druk met bbq-en :-)

mama on a mission in the snow

tja donkere tijden, die zomer voor de sneeuwliefhebber. gisteren was het nog even wit vanwege de hagel…

of gewoon nog ff wat verse sneeuw op 3km hoogte, nee ook ik leef nog al is het hier veel te warm :) was het maar weer november.

Ben blij dat ik niet de enige ben, die toch dagelijks nog even op de site kijkt voor een leuke nieuwe blog. En ja hoor vandaag gelukkig weer wat te lezen en kijken. Top Rogier.

linda

hier ook forumbezoek, 1 keer in de paar dagen…

zit volledig in het mountainbiken, train me een ongeluk voor lange toertochten, enduro’s en misschien nog een marathon.

maar de alpen blijven in gedachte, begin juli naar Annecy (uitrusten, wandelen en eventueel mountainbiken) en ik hoop er in de buurt stiekem wel wat sneeuw te zien…

Nu eerst heeeel bruin worden met dat mooie weer!!

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Ik kijk hier elke dag nog even!

Werd vandaag nog voor gek verklaard omdat ik met de huidige temperaturen buiten, ging boarden in Snowworld. Maar ja, ik kan het gewoon niet laten.

Maar dat neemt niet weg dat ik een skitrip met de harde kern hier wel zie zitten :)

Niels op 24 mei 2012 19:58

+1

Lang weekend moet toch te doen zijn lijkt me… Graag met mensen met een lease-bak, die kunnen die jaar nog even misbruik maken van hun vervoersmiddel… :p

Mooie aan het bezoeken van de site gedurende de zomermaanden is wel dat de "harde kern" bij elkaar blijft.

Plaats een reactie