Slacklining

@Karlijn, hoe gaat het bij jouw? Bij mij gaan de vorderingen erg langzaam zoals verwacht. Wat ik echter wel meteen merk nu na een weekje is dat mijn rug het erg prettig vind. Ik heb veel minder moeite met rechtop staan en zitten, en ik heb nu na jaren het idee dat ik de 184cm op mijn paspoort ook echt weer kan claimen ;)

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Ik heb het gisteren en vanmiddag samen met Karlijn geprobeerd in het bos (slacklinen dus). Wat helpt is om de afstand tussen de bomen niet te groot te maken (bij ons vandaag ongeveer 6 meter). Ik kan al twee seconden staan en wel drie stappen zetten. Ik voel me superman.

Zo net nog even staan te oefenen bij het licht van de maan, romantischer moet het niet worden vandaag.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Deze week ook naar EOFT geweest. Sketchy Andy heeft indruk gemaakt, denk dat ik het ook maar eens ga proberen.

Doen jullie wel voorzichtig!
Ik heb nog nooit gehoord van gipsvluchten richting wintersportgebied

Och, vorig jaar heb ik mijn enkel 5 dagen voor de wintersport verzwikt. Door de fysio laten tapen en de eerste 3 dagen met tape en al in mn ski schoenen ;) Dus wie weet…

null

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@ Gast460 waren we daar maar al… :)

Vandaag maakten we het ons inderdaad lekker makkelijk, maar daar heb je ook meer aan (je valt er niet steeds af en is leuker). Dus de lijn 6 á 7 meter maken op een hoogte van 50 cm. Prima te doen en niet gevaarlijk.

Serfaus

Wordt er eigenlijk nog geslacklined hier?

null

Vandaag met griep verschijnselen thuis gebleven. Ik had onder andere hoofdpijn dus 'home office zat er niet echt in. Daarom maar een beetje geslacklined.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

null

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Hey Bartus jij durft wel met je tablet in de hand!

Die tablet op de eerste foto lijkt net een mes, ik denk: "huh gaat ie die appels nou van de boom snijden :P

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Hee wat grappig dit, ik zit er ook lang naar te kijken om zo’n lijn te kopen!
Dacht altijd dat ze superduur waren, maar valt eigenlijk nog wel mee. Misschien dat ik er dan eindelijk ook eentje ga kopen :P Ik zie trouwens dat ze verschillende lengtes hebben (tot 15m en tot 25m), welke lengte hebben jullie? Is dat genoeg? Volgens mij haal ik 15 meter hier in de tuin niet… Of wordt het moeilijker als je zo’n lange hebt? Of ik ga gewoon naar het parkje ;)
Zijn trouwens die boombeschermers noodzakelijk of gebruiken jullie die niet?

if you pizza when you should french fry, you're gonna have a bad time

Ik heb een Gibbon classic van 25 meter. Hoe langer de lijn hoe meer hij wiebeld en hoe verder hij doorbuigd (pendule effect). Verder kun je eigenlijk beter te lang hebben dan te kort, langer maken gaat niet korter wel :) Boombescherming heb ik nooit nodig gehad. Hoewel het bij een conifeer of denneboom wel handig zou kunnen zijn om de slackline zelf hars vrij te houden.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Voor geïnteresseerden, nu in de aanbieding bij Bever, Gibbon classic 25m voor ruim 50 euro!

if you pizza when you should french fry, you're gonna have a bad time

Plaats een reactie