Bugs en problemen met de nieuwe website

Met de introductie van een nieuwe site introduceren we hoogst waarschijnlijk ook weer nieuwe bugs, problemen en zaken die niet werken zoals ze zouden moeten werken.

Mocht je iets tegenkomen, laat het weten. Dan zetten wij ons berggeiten aan het werk en houden wij jullie via het zelfde topic op de hoogte van de eventuele oplossingen.

null

MAND!

En na wat opstart problemen kan je nu ook echt reageren. :)

MAND!

Het grootste probleem is dat het nog steeds zomer is, en daar helpt een nieuwe website niks aan :-(

Maar toch knap werk van jullie!

De mogelijkheid om na het plaatsen van een bericht deze weer (tijdelijk) aan te passen ontbreekt, of is dit met opzet gedaan? Ook gaat het met een aantal leestekens nog niet helemaal goed op de site. Voorbeelden: ‘Superdévoluy’ en ‘Val d’Isère’

ik kan niet meer inloggen via Facebook!

Ik heb ook problemen met het inloggen via facebook!

Ik zie nergens meer de snelkoppeling om gelijk naar de laatste pagina van een onderwerp te gaan, is wel makkelijk :). Verder staat er bij mij bij een bericht "vandaag" en bij een bericht van gister "yesterday" ;)

Serfaus, Fiss, Ladis en Doppelmayr-fan

Inloggen via Facebook word morgen aangepakt. Dit wilden we eigenlijk vandaag doen maar er waren even onverwacht wat andere zaken die aandacht nodig hadden.

MAND!

Kan het zijn dat ik nu uberhaupt geen login knop kan vinden?

Bij onderwerpen in het forum met meerdere pagina’s staan op elke pagina dezelfde posts als op de 1e pagina

Inloggen gaat helemaal niet meer, en bij de laatste activiteit staat "yesterday" terwijl de rest in het NL is

De afstanden t.o.v. Brussel op de BE-site kloppen nog niet helemaal denk ik: Espace Lumière is zogezegd 314km van Brussel, maar ligt in de Zuid-Alpen.

Geek, Snowboarder, iPhone developer

U kan weer doorklikken naar pagina 2 en hoger, de inlogknop is bij ons gewoon zichtbaar en er kunnen weer " gebruikt worden ;)

MAND!

Tip; inlog knop is niet te zien in Chrome!

Tip; inlog knop is niet te zien in Chrome!

Gast367 op 31 jul. 2012 14:06

Hier is hij gewoon te zien in Chrome. Kan je misschien even een screenshost posten?

Update 15:05
We hebben het probleem nu ook gezien en meteen opgelost. Als het goed is ziet nu iedereen de login knop wanneer dit nodig is.

MAND!

Ik zie wel de knop inloggen in chrome (gisteren zag ik die ook niet). Ik kan wel nog steeds niet inloggen via facebook.

Ik zie wel de knop inloggen in chrome (gisteren zag ik die ook niet). Ik kan wel nog steeds niet inloggen via facebook.

Gast008 op 31 jul. 2012 15:19

Facebook login staat op dit moment boven aan onze lijst! Met een beetje geluk kunnen jullie over een uurtje ook weer via FB inloggen.

Update 16:25
Facebook login werkt weer.

MAND!

Kan het zijn dat je op de .be site nog niet kan inloggen via facebook?

Update 16:25
Facebook login werkt weer.

Yo-han op 31 jul. 2012 15:33

Ik kan nog steeds niet inloggen via facebook…

Facebook login werkt nog. Voor de rest ziet de site er goed uit.
Vindt alleen het lettertype niet heel mooi passen bij de site.

Kan het zijn dat je op de .be site nog niet kan inloggen via facebook?

Gast008 op 31 jul. 2012 18:03

De belgische site kan inderdaad nog niet inloggen via facebook. We zoeken nog even uit of we dit mogelijk kunnen maken.

MAND!

Ik vind de nieuwe lay-out echt top. Goed om te zien dat je nu op kaarten van de skigebieden kunt inzoomen. Helaas wordt dan snel duidelijk dat niet alle kaarten van hoge kwaliteit zijn en dat inzoomen dus feitelijk niet mogelijk is. Een betere kwaliteit piste kaarten is dus gewenst.

Bovenstaande heb ik vanmiddag al diverse keren op dit topic proberen te posten (met vinkje reactie bijhouden aan), maar ik werd telkens terug gestuurd naar de hoofdpagina.

If you snooze, you loose!

Update!

  • Notificaties per email werken nog niet helemaal zoals het zou moeten, notificaties voor geregistreerde gebruikers werken wel in het ‘notification overzicht’.
  • Inloggen via Facebook voor de .be site word gefixed.
  • De problemen met posten op het forum zouden verholpen moeten zijn.
  • En nog veel meer kleine en grotere problemen zijn verholpen.

Bedankt voor de feedback en het geduld ;)

MAND!
  1. Op het forum wisselen de woorden ‘quote’ en ‘citeer’ elkaar vaak af. Ook in dit forum is dit het geval. Hier zou een eenheid in de taal gewenst zijn.

  2. Ook begrijp ik niet waar de groene bolletjes onder de afbeelding van de forumleden nu voor staan. Je kunt een ander zijn bericht alleen negatief beoordelen dus deze staan nu voor het aantal geplaatste berichten?

  3. Net als Jeff werdt ik ook steeds naar de hoofdpagina gestuurd nadat ik een bericht probeerde te plaatsen. Dit is inmiddels al verholpen merk ik. ;)

De data van topics waarop al twee dagen of langer niet meer gereageerd is, staan in het Russisch geschreven.

Bovendien komt het tijdstip van laatste wijziging van een topic op de forumhoofdpagina niet overeen met wanneer er werkelijk voor het laatst s gereageerd. Allez, in dit topic toch.

Jammer dat de " weg is als je een quote doet, nu vind ik het onderscheid maken tussen de onderschriften en de quotes wat moeilijk(er).

De knop voor het inloggen staat nogal verloren bij de mobiele versie (als je wilt neem ik een foto van wat ik bedoel.

Verder mooie update, vooral de mobiele versie is véél beter.

Misschien nog een knopje naast het fototoestel implementeren waar alle codes staan uitgelegd voor vet, cursief, onderlijnen,…; ?

  • Ook op de .be versie kan u gebruik maken van de Facebook login! Hoera.
  • Op .be is het nu citeer (want zo zeggen jullie dat schijnbaar ;) ) en op .nl gewoon quote.

Wat betreft de behulpzaam knop even een verklaring. We testen of het beter werkt als alleen de topicstarter, degene met een vraag, kan beoordelen of een antwoord behulpzaam was.

MAND!

Op de beide sites zie ik nu gewoon staan ‘Update 15:05’ zonder dat het vet wordt.

Oké, bizar. Nu niet meer. Laat maar vallen dus :-)

No matter how warm, there's a wintertime ahead

Op de beide sites zie ik nu gewoon staan ‘Update 15:05’ zonder dat het vet wordt.

Oké, bizar. Nu niet meer. Laat maar vallen dus :-)

Pieter op 2 aug. 2012 11:50

Yup, zojuist opgelost. Was kapot gegaan tijdens een optimaliseer rondje. ;)

MAND!

Helaas wil de nieuwe website op mijn laptop met win7 niet goed werken. Alle tekst is wit tegen een witten achtergrond in firefox. Ie wil helemaal niet laden…

Ziet er verder wel top uit!

Hier de bijbehorden log:

Tijdstempel: 2-8-2012 12:34:35
Waarschuwing: Fout tijdens het parsen van waarde voor ‘background’. Declaratie genegeerd.
Bronbestand: https://www.wintersport.nl/css/1343902651/global.css…
Regel: 2657

Het zit in deze regel van gobal.css
background:-ms-linear-gradient(center top,#e2e4e8 0,#e2e4e8 0%,#e2e4e8 0%,#ffffff 100%);

Plaats een reactie