Bugs en problemen met de nieuwe website

null

Het probleem van het aanpassen van profielfoto’s is nu echt opgelost. Aangezien wijzelf op OS X werken merkte wij niet dat het probleem puur een probleem was van Internet Explorer. De upload werkte in elke browser behalve in IE. We hebben een oplossing live gezet dus mensen die zich de haren uit het hoofd aan het trekken waren kunnen daarmee stoppen en fijn hun foto aanpassen.

Zoals altijd is alle feedback welkom.

MAND!

Een probleem dat eerder was aangekaart en opgelost is nu weer terug: reacties op het forum worden wel netjes weergegeven, maar de topiclijst met het aantal reacties en de sortering op meest recente entry loopt niet. Nu moet je het betreffende forum openen om te kijken of er reacties zijn…

Hallo Mannen, waarom lukt het mij niet meer om inteloggen? Inloggen springt over zie in een flits mijn naam en dan weer inloggen. Soms na een aantal keren lukt het wel maar kom er nu niet in. Elly

Dag heren,

Ik kan niet meer inloggen en zie dat ik niet de enige ben met dit probleem :(

Groet Jos

De datum op de forumhoofdpagina en de werkelijke datum van laatste reactie in een topic komen niet overeen.

De datum op de forumhoofdpagina en de werkelijke datum van laatste reactie in een topic komen niet overeen.

Niels op 9 sep. 2012 09:16

Daar heb ik nu ook last van. Net als of er niks te doen is. Maar in het topic zelf zie je dat er wel reacties zijn bij gekomen.

De datum op de forumhoofdpagina en de werkelijke datum van laatste reactie in een topic komen niet overeen.

Niels op 9 sep. 2012 09:16

Probleem is inmiddels verholpen.

Gek op Vorarlberg

Daar heb ik nu ook last van. Net als of er niks te doen is. Maar in het topic zelf zie je dat er wel reacties zijn bij gekomen.

Ron op 9 sep. 2012 22:48

Ja ik vond het al vreemd, want de laatste tijd was iedereen stilaan uit zijn zomerslaap aan het ontwaken. :)
Goed dat het is opgelost.

Daar heb ik nu ook last van. Net als of er niks te doen is. Maar in het topic zelf zie je dat er wel reacties zijn bij gekomen.

Ron op 9 sep. 2012 22:48

Ja ik vond het al vreemd, want de laatste tijd was iedereen stilaan uit zijn zomerslaap aan het ontwaken. :)
Goed dat het is opgelost.

Niels op 10 sep. 2012 12:45

Ik heb het nog steeds, en werk met Firefox 15.0

Ik heb qua inloggen hetzelfde als Elly. Dus in een flits zie ik mijn naam maar daarna moet ik het weer opnieuw proberen. Nu na 8x geprobeerd te hebben ben ik eindelijk ingelogd.

Thank God summer is over!

@Lisa, welke browser gebruik je?

Gek op Vorarlberg

Het lijkt er op dat dit een terugkerend kwaaltje is…

De datum op de forumhoofdpagina en de werkelijke datum van laatste reactie in een topic komen niet overeen.

Niels op 9 sep. 2012 09:16

Probleem is inmiddels verholpen.

Wietse Hage op 10 sep. 2012 10:49
If you snooze, you loose!

Deze link: http://intermaps.feratel.com/skimaps/saalbach werkt niet meer op de pagina van skigebied saalback: https://www.wintersport.nl/skigebieden/saalbach

Dode link. Niet echt een bug maar wel handig om even door te geven.

Een gezellige spammer doet goed zijn best om alle topics vol te gooien met onzin…

Snow!

Ik heb sinds de nieuwe website het volgende ‘probleem’(meld t wat laat i know maar toch:p):

Ik werk eigenlijk alleen maar met mijn iPad. Elke keer als ik het scherm draai om een bericht te plaatsen(zoals nu) word de lay out helemaal verpest. Reacties staan over elkaar door elkaar etc. Het scherm normaal draaien helpt niet en pas als ik de pagina ververs kan ik de reacties weer normaal lezen.

Ik werk met iOS 6 op m’n iPad. Browser is dus safari;-). Ligt dit aan m’n iPad of de website (wintersporters is de enige die dit doet )

Een gezellige spammer doet goed zijn best om alle topics vol te gooien met onzin…

Fabian op 14 nov. 2012 17:40

Inderdaad!
Alleen het zijn er intussen al meerdere.
Vooral Gast750 en Gast070 zijn flink aan het spammen.

Spam golf is over. Was een bug die tijdens een update opdook. Dit topic gooien we op slot omdat het "nieuwe" er ondertussen wel af is. Bug meldingen kunnen ook via prive berichten of email worden gemeld.

MAND!

Plaats een reactie