overige stube-talk over de nieuwe website

Kijk ik voor de lunch nog op de oude webzijde, zie ik nu ineens een vernieuwde site voor me!

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Wat een lunch he Ferdinand :)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Hahaha, twee dagen niet meer op de site gekeken en ineens… :D
Geweldig jongens!!

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Niels, ook zeker dit eens lezen: ;)
https://www.wintersporters.be/weblog/bericht/2640/Lancering-…

Kristof op 30 jul. 2012 23:05

Gisterenavond kreeg ik nog een foutmelding, maar nu werkt de .be versie wel goed. Ziet er goed uit en is een mooi initiatief Kristof. Ik ben ook al benieuwd naar de eerste bijdrage van Dieter :)

Aangezien de ‘behulpzaam’ knop weg is, neem ik ook aan dat er een ander systeem achter de groene balkjes euh bolletjes zit? Ferdinand kan ook meteen een nieuwe sign gaan bedenken :D

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het een enorme verbetering vind! Het ziet er allemaal een stukje beter, overzichtelijker en net weer wat gelikter uit dan dat het al zag! Goed gedaan!

If you snooze, you loose!

Ik moet zeggen: ZIET ER GEWELDIG UIT!!!

Yes, kan weer inloggen via Facebook. Update ziet er top uit heren. Enige waar ik me aan stoor is dat de lightbox functie uit de ski gebied kaarten is gegaan. Vind de nieuwe zoom functie niet echt prettig.

Verder waren de vlaggetjes bij het zoeken wel handig dat je direct kon zien in welk land je "zoekterm/plaats" lag :)

Nog even geduld Niels, deze komen er zeker aan. :-)

Nog even geduld Niels, deze komen er zeker aan. :-)

Dieter op 1 aug. 2012 13:21

Haha, die rode letters van "blogger" staan je alvast goed :D

Er zit nog wel een bugje of wat in het forum. De belangrijkste: je berichten en reacties worden wel gewoon opgeslagen en getoond, maar het aantal reacties en de sortering op de meest recente toevoeging werkt niet.

Verder ziet het er mooi uit heren (en dames?)!

Er zit nog wel een bugje of wat in het forum. De belangrijkste: je berichten en reacties worden wel gewoon opgeslagen en getoond, maar het aantal reacties en de sortering op de meest recente toevoeging werkt niet.

Cheizz op 5 aug. 2012 18:45

We zijn er mee bekend ja. Een raar probleem dat al wat daagjes blijft hangen. We lossen het op!

MAND!

Ik vind het jammer dat de foto’s en video’s die bij de skigebieden stonden weg zijn. Of zie ik daar nu over?
Voor de rest ziet alles er tip top in orde uit!

No matter how warm, there's a wintertime ahead

De videos zijn er nog gewoon. Kijk maar bij het Zillertal: https://www.wintersport.nl/skigebieden/zillertalarena…. De eerste foto in de tekst krijgt een video icoon als er videos zijn van het gebied.

Foto’s komen later als het seizoen weer echt gestart is.

MAND!

En wat ik ook wel handig vond, was de link naar de officiële website van het gebied…

FF op vakantie kom ik terug. Tot mijn verbazing een mooie nieuwe website. Top werk jongens.

Member of global cooling initiative

Aangezien de ‘behulpzaam’ knop weg is, neem ik ook aan dat er een ander systeem achter de groene balkjes euh bolletjes zit? Ferdinand kan ook meteen een nieuwe sign gaan bedenken :D

Niels op 31 jul. 2012 08:25

maar goed dat ik 2 weekjes gewacht heb :)

fijne site hè, dat wintersport.nl?

De commentaren onder de foto’s zijn over de hele website maar een beperkt aantal letters lang. Veel regels worden daarom afgekapt…

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Aangezien de ‘behulpzaam’ knop weg is, neem ik ook aan dat er een ander systeem achter de groene balkjes euh bolletjes zit? Ferdinand kan ook meteen een nieuwe sign gaan bedenken :D

Niels op 31 jul. 2012 08:25

maar goed dat ik 2 weekjes gewacht heb :)

Ferdinand op 11 aug. 2012 18:53

Ook ik ben hier benieuwd naar…Gaat het nu bestaan uit het aantal quotes?

If you snooze, you loose!

Aangezien de ‘behulpzaam’ knop weg is, neem ik ook aan dat er een ander systeem achter de groene balkjes euh bolletjes zit? Ferdinand kan ook meteen een nieuwe sign gaan bedenken :D

Niels op 31 jul. 2012 08:25

maar goed dat ik 2 weekjes gewacht heb :)

Ferdinand op 11 aug. 2012 18:53

Ook ik ben hier benieuwd naar…Gaat het nu bestaan uit het aantal quotes?

Jeff op 13 aug. 2012 16:15

In het officiële topic heb ik dat al een heel klein beetje uitgelegd. https://www.wintersport.nl/forum/topic/64184#reply64262…

MAND!

Ah! Daar had ik over heen gelezen, mi excusa! Schaamrood stijgt me naar de kaken ;-)

If you snooze, you loose!

Haha, niet nodig hoor. Maar we houden het wel graag centraal.

MAND!

Ik zie dat je jezelf als topicstarter als "behulpzaam" kunt markeren… Niet heul belangrijk maar ook niet echt de bedoeling lijkt me? ;)

Die word niet geregistreerd hoor. Maar misschien halen we de hele knop er nog wel een keer uit.

MAND!

Jammer, ik was me al wezenloos aan het rammen… ;)

Even iets anders: op de meeste pagina’s van skigebieden missen de plus- en minpunten. Een deel van die informatie is ondervangen door uitbreiding van de informatie aan de rechterkan van het scherm (vlakke stukken, sneeuwzekerheid, aaneengesloten etc.), maar juist die extra informatie van de plus- en minpunten vond ik van grote toegevoegde waarde. Bijvoorbeeld dat buiten de schoolvakanties pistes minder goed onderhouden worden, of dat het een gebied is dat extreem druk is als de locals een vrije dag hebben… Dat soort dingen zijn erg zinvol vind ik, en die ontbreken nu toch een beetje. Nu zijn het ongeveer dezelfde verhaaltjes als die je op de website van een gebied zelf kan lezen of op concurrerende websites als snowplaza.nl

@ Cheizz, hier is niets aan verandert, dus deze staan er nog wel. De plus en minpunten staan nog niet bij alle skigebieden, dat klopt. Langzaam aan zullen deze bij alle gebieden komen.

Click. Click. Peace

In dat geval heb ik mij vergiste en toevallig alleen maar skigebieden gezien waar ze nog niet op de pagina staan.

Ik heb regelmatig dat de complete CSS wegvalt bij de nieuwe website. Hij plaatst hem wel in de headings, maar verder is de CSS file helemaal leeg. Wellicht omdat deze dynamisch zijn (door caching?). Hoe dan ook een mooi aandachtspuntje!

Edit; heb dit overigens alleen in Chrome (Versie 22.0.1229.79 m)

Ligt dit nu aan mij of is er een nieuwe functie die aangeeft hoeveel gebruikers er online zijn?

Plaats een reactie