overige stube-talk over de nieuwe website

misschien dat de heren hier ook een boek voor kunnen verloten… ontdek de nieuwe feature! maar ik zie het ook (zou dat dan ook inclusief de ’ gasten’ zijn?)

euh... doen!?

Ja vraag ik me ook af, graag uitleg uit het hoofdkwartier :)

Kan het zijn dat via iPod ik wel kan inloggen, maar geen inbox profiel oid kan zien? Zelfs niet uitloggen?

Kan ook aan mijn Apple kennis liggen hoor :-)

euh... doen!?

Of gewoon aan Apple natuurlijk…

Ik heb regelmatig dat de complete CSS wegvalt bij de nieuwe website…

Rene Sebastian op 8 okt. 2012 10:12

Klopt. Na een release heeft Chrome er soms wat moeite mee dat er een nieuwe versie van de CSS is. Als we dit kunnen oplossen doen we het, maar voorlopig hebben we nog geen idee hoe.

Ligt dit nu aan mij of is er een nieuwe functie die aangeeft hoeveel gebruikers er online zijn?

Niels op 10 okt. 2012 19:47

Ligt niet aan jou, ik zie het ook. ;)

MAND!

Kan het zijn dat via iPod ik wel kan inloggen, maar geen inbox profiel oid kan zien? Zelfs niet uitloggen?
Kan ook aan mijn Apple kennis liggen hoor :-)

Antoine op 12 okt. 2012 21:53

Ligt zeker niet aan Apple. Op mobiel laten minder zien voor een betere surf ervaring. Het gebruikers menu paste niet en word dus verborgen op telefoons. Wie weet vinden we nog een manier om hem wel op telefoons te tonen.

MAND!

Is het overigens mogelijk geworden om Vimeo video’s te embedden? Zou top zijn!

vandaag wat problemen met plaatsen (zelf 3x achter elkaar zie ik) en krijg error bericht van wintersporters.nl zelf en ook van google (chrome).

daarnaast verschijnen er ineens allemaal nieuwe profiel foto’s ;-)

euh... doen!?

Is het een idee om de topicstarter te vermelden op de forum-overzichtspagina? Zie net dit:

null

Al die titels die praktisch hetzelfde zijn…
En met al die gasten die je niet uit elkaar kan houden (een accountnaam, een avatar of profielfoto werkt voor mij toch wel goed om snel te beoordelen van wie ik wel of niet dingen ga lezen)… Wordt nu echt een beetje onoverzichtelijk.

Idee! We gooien het in de groep.

MAND!

Heel goed idee zelfs! Doe er wat mee heren, succes.

Is het overigens mogelijk geworden om Vimeo video’s te embedden? Zou top zijn!

Rene Sebastian op 23 okt. 2012 08:44

Dit zou ik ook wel erg fijn vinden!

nieuwe icoontjes!!! cool :-)

euh... doen!?

Heel goed idee Cheizz!

mama on a mission in the snow

Cheizz, bracht mij op het onderstaande idee.

Is het niet mogelijk om een internationale wintersporters dating site te maken. Zodat we af zijn van al die ‘skimaatjes gezocht’ op het forum. Dus zoiets als dit:

null

Hahaha ja bouw maar. Ik maak dan ook wel een profieletje aan…

[color=red] Hoe kom ik er achter welke tags ik hier kan gebruiken?[/color]

Alleen bold word officieel ondersteund.

MAND!

Alleen bold word officieel ondersteund.

Yo-han op 28 okt. 2012 12:50

Ik lees dan; maar er zijn er nog veel meer B-) ???

Ski: 25 jaar -|- Snowboard: 6 jaar -|- Respect the Mountains

Er zijn twee dingen die ik heel erg mis wanneer ik door de site heen wil zoeken:

  • De weergave waarop het item voor het laatst is gewijzigd
  • Een sortering van de antwoorden waarbij het meest recent gewijzigde item bovenaan staat

Op dit moment krijg je echt een allegaartje te zien van allerlei items die voldoen aan je zoek criteria, maar soms al meer dan 2 jaar oud zijn (terwijl er nieuwere items/topics zijn aangemaakt in de tussenliggende periode) en/of verwijzen naar de oude site waardoor er geen info meer in het item staat.

Valt dit ook bij jullie op? En kan dit eventueel aangepast worden in de site?

If you snooze, you loose!

Complimenten voor de responsiveness! Goed leesbaar op mobiele apparaten.

Te gekke dingen doen met leuke kleine internationale groepen in de bergen! crazycamp.org

Misschien kan het forum beleid nog uitgebreid worden met een omschrijving van hoe men een topic opent. Er staat nu al dat je eerst zelf moet zoeken etc. maar nog geen handleiding voor het openen van een nieuw topic. Hier kan bijvoorbeeld instaan dat de omschrijving van de vraag zo duidelijk en compleet mogelijk dient te zijn.

Zie bijvoorbeeld dit topic: https://www.wintersport.nl/forum/topic/72399

Zo’n vraag is niet te beantwoorden zonder meer info. Het valt me de laatste tijd op dat in praktisch elk nieuw topic over ski’s eerst om meer informatie gevraagd moet worden. Hetzelfde geldt voor andere veel voorkomende topics als gebieden, hotels/appartementen, etc.

to ski or not to ski, thats no question

euh… andere orde van opmerking… sinds twee weken erg traag met antwoorden posten en openen wordt er ook niet beter op. Heb al even check gedaan op andere websites en daar merk ik het niet zo, behalve youtube dat redelijk schokkerig overkomt (als vreemde framerate conversie, dus af en toe een framepje missend)

euh... doen!?

Is het niet iets om bij de "niet ok" knop een optionele tekst mee te sturen? Dan is het misschien ook voor de mods duidelijk waarom je een post niet oke vind :)

Dubbelpost, maar complimenten rondom het nieuwe forum overzicht!

We hebben behalve het topic overzicht ook wat aanpassingen doorgevoerd aan de ‘achterkant’ van het forum. Als het goed is zou reageren in topics nu merkbaar sneller moeten zijn. We zijn benieuwd naar jullie ervaringen.

MAND!

Goed werk, mannen! Dat forum wordt steeds beter zo.

Edit 1: het plaatsen van deze reactie duurde ongeveer even lang als eerst. Heb het niet getimed, maar helaas geen merkbaar verschil…

Edit 2: het doorklikken naar een profiel werkt niet meer. Een hele mooie sneeuw-witte pagina krijg ik te zien als ik op een profielnaam in het form klik.

Goed werk, mannen!
Edit: het plaatsen van deze reactie duurde ongeveer even lang als eerst. Heb het niet getimed, maar helaas geen merkbaar verschil…

Cheizz op 14 nov. 2012 11:36

We zijn het 1 en ander aan het testen om dit te verbeteren, ook wij voelen de pijn.

Gek op Vorarlberg

misschien niet mogelijk, maar anders is het misschien leuk/handig om (net als op facebook) het mogelijk te maken om mensen te kunnen taggen, dus bijvoorbeeld bij mij @jorian en dat je dan in het blauw jorian krijgt en dat die gene dan een berichtje in zn inbox krijgt dat iemand hem genoemd heeft, zodat je niet een hele lange quote hoeft te doen of dat iemand het niet leest als je zijn naam noemt…

Certified ski-boy, glijbewijs

Mooie toevoeging. Het sneller reageren is bij deze ook getest en…

Edit: ik kreeg de "heh, de pagina is niet gevonden" melding.

Plaats een reactie