overige stube-talk over de nieuwe website

@Michiel ik ga er direct achteraan.

Heb me er al een paar keer op betrapt dat ik bij blogs net even te snel op de verzend knop druk. Maar editten van je posts bij blogs is helaas niet mogelijk. Kan me wel wat redenen bedenken waarom dit hier uitgeschakeld is, maar toch wat irritant soms.

is er van Grossglockner Resort Kals-Matrei geen actuele informatie? want op mn skikalender staat - cm en - liften open ?

Certified ski-boy, glijbewijs

is er van Grossglockner Resort Kals-Matrei geen actuele informatie? want op mn skikalender staat - cm en - liften open ?

Jorian op 22 jan. 2013 17:05

Klopt. Er is op dit moment geen informatie van Grossglockner. Ik zal er eens kijken waarom niet.

MAND!

Klopt het dat de zoom functie voor de skikaarten is verbeterd?

Het lijkt er op dat inzoomen nu een stuk verder kan (zonder dat de kwaliteit minder wordt) dan voorheen…

If you snooze, you loose!

Plots zag ik daar onder de huidige piste kaarten ook de google maps pisten kaarten van jullie zelf staan. (Voorbeeld: https://www.wintersport.nl/skigebieden/hochzillertal/kaarten… )

Plots zag ik daar onder de huidige piste kaarten ook de google maps pisten kaarten van jullie zelf staan. (Voorbeeld: https://www.wintersport.nl/skigebieden/hochzillertal/kaarten… )

ReneS op 29 jan. 2013 16:46

Admins: klopt het dat jullie OpenStreetMap data gebruiken? (op het eerste zicht lijkt mij dat zo)
If so, een bronvermelding zou mooi/legaal zijn: http://www.openstreetmap.org/copyright (ook op wepowder.nl trouwens)

Geek, Snowboarder, iPhone developer

Admins, als ik in mij Prive-berichten kijk, zie ik dat het laatste bericht is ontvangen ‘Vandaag 17:35’
Maar dat kan niet, want het is nu 15:44

Huh?
Hoe kan dat?

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Ik ben in ieder geval blij met de nieuwe zoekfunctie, google. Sorry voor Yo-Han maar zoekfunctie van wintersporters.nl zelf werkt niet gemakkelijk.

''Powder to the people''

Webmasters, volgende vraag:

Stel ik klik op iemands profiel, en wil de laatste berichten van die persoon bekijken. Dan staat er een lijst met Onderwerp, Reacties en Laatste Activiteit, en nog een kolom met aantal reacties, maar daar staat geen kolomnaam boven.

Helaas staat deze lijst niet gesorteerd op datum/tijd van de reacties van de persoon uit het opgevraagde profiel, maar gesorteerd op de laatste reactie in dat topic.
Ik zou het zelf handiger vinden als het gesorteerd is op de datum/tijd van de post van die persoon uit het profiel. Is dat mogelijk te fixen?

Daarnaast: onder ‘Reacties’ staat de naam van de topicstarter. Kan daar ‘Topicstarter’ komen te staan?
En boven de laatste kolom zou ‘Reacties’ niet misstaan…

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Beste webmasters,

Volgens mij ontbreekt er een categorie voor forumberichten. Vragen over skitechniek kunnen niet echt logisch geplaatst worden in de huidige categorieën. Als het een vraag betreft over skischolen in een bepaald gebied, dan is duidelijk dat het in ‘Gebieden’ kan worden geplaatst; vragen n.a.v. skivideo’s kunnen in ‘Foto’s & Filmpjes’ worden geplaatst etc.

Misschien iets om een keer over na te denken?

Post hier je video’s leidt tot een niet vindbare pagina op dit moment, andere pagina’s laden nog wel

euh... doen!?

@Antoine je moet gewoon op topic klikken niet op de laatste pagina. Ze hebben enkele post gewist omdat deze niet veel te maken hadden met de topic maar wel leuk om zien en lezen. :-)

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

@Cheizz Staat op de verlanglijst
@Antoine Meneer "TheTaalman" was weer even actief geweest terwijl wij die hier absoluut niet meer welkom is. Dus vandaar precies wat @Ischgeil zegt. Excuses voor de overlast.

MAND!

@Yo-han geen overlast maar viel me op. Was nog niet op ontdektocht gegaan. Daarvoor is het forum te makkelijk ingericht… :-)

euh... doen!?

@Yo-han wat ik me nu al een poosje afvraag, waarop zijn de ‘gerelateerde onderwerpen’ gebaseerd? De relatie tussen de daar genoemde onderwerpen ontgaat mij namelijk vaak nogal. Zo zou dit topic te maken hebben met: de bloggers meeting, het nutteloze vragen topic, ligt er nu sneeuw in winterberg, enz enz.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

@bartus Het is een testje dat we doen. We scannen alle berichten in een topic op veel voorkomende woorden en vergelijken die met andere topics. Het probleem is alleen dat er nog veel vervuiling op treed. Woorden als "de", "het", "mij", "wij", enz, enz zorgen ervoor dat de resultaten niet helemaal kloppen. Zeker bij dit soort topics waar er niet echt een wintersport onderwerp is gaat het helemaal mis.

We tweaken dit continue een beetje en hopen zo na verloop van tijd goeie resultaten te krijgen. Zo niet, zullen ze gewoon weer verdwijnen.

MAND!

@Yo-han ik kan het niet laten maar in mijn vakgebied gebruiken ze rosetta self learning algorithms http://en.wikipedia.org/wiki/Self-organizing_map

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

Ziet er interessant uit @bartus. We doen wel iets wat er een beetje op lijkt maar nogmaals, we moeten eerst de vervuiling oplossen. Doormiddel van uitgesloten woorden en woorden die wintersport gerelateerd zijn meer waarde te geven zie je duidelijk betere resultaten ontstaan.

Het is helaas echter alleen maar een hobby project en heeft absoluut geen prio dus er is ook niet heel veel tijd voor. Maar bedankt voor je input!

MAND!

Plaats een reactie