Katschberg Skischool

Dit onderwerp gaat over de bestemming Katschberg

kan iemand ons wellicht ervaringen delen over skischolen in Katschberg. Ik lees verschillende ervaringen over Skischool Otto en skischool Freschup. We hebben kinderen in de leeftijd 4 en 8 die al een keer op de ski’s hebben gestaan

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als hierboven: heeft iemand ervaringen met een bepaalde skischool of kan ons een goede tip geven? Onze kinderen hebben de leeftijd van 5 en 8 jaar.

Je zou eens moeten kijken op http://www.flandersski.be
Zij zitten daar iedere vakantie met skimonitoren.

Inderdaad goede tip. Flandersski! Ben er vorig jaar geweest en na een dag fresch-up was ik klaar met die club. Wat een drama! Kinder stonden te janken en ze lieten ze zo staan. Alsof er niks aan de hand was. En dan heb ik het over kinderen +/-3/4/5 jaar.
Bij Otto iets beter maar ook niet helemaal. Heb er ochtendje staan kijken. En op piste wat van gezien.
Zelf voor Krabath gekozen. Op dat moment echt veruit de betere! Kan ook aan de reisdatum gelegen hebben. 1e week maart. Maar goed. Dat mag niks uitmaken vindt ik.
Op dit forum staat er meer over dit item dacht ik. Gebruik de zoekfunctie.
Succes

Wij hebben zeer goede ervaring met Krabath Gottfried. Altijd vriendelijk humor geintje en zeer goed in les geven .De kinderen van ons hebben het skien daar geleerd.

Zijn er ook nederlands talige skischolen

kan iemand ons wellicht ervaringen delen over skischolen in Katschberg. Ik lees verschillende ervaringen over Skischool Otto en skischool Freschup. We hebben kinderen in de leeftijd 4 en 8 die al een keer op de ski’s hebben gestaan

Gast271 op 29 aug. 2012 22:41

Zelf hebben wij ervaring met Freschup, Otto en Skischool Katschberg.
Laatstgenoemde Skischool kunnen wij met klem aanbevelen.

Gottfried en Monica leiden Skischool Katschberg op voortreffelijke wijze.

Had eerder gereageerd als gast.166
Krabath gottfried is goede, en naar mijn mening, beste keus.
Helemaal met gast604 eens!

kan iemand ons wellicht ervaringen delen over skischolen in Katschberg. Ik lees verschillende ervaringen over Skischool Otto en skischool Freschup. We hebben kinderen in de leeftijd 4 en 8 die al een keer op de ski’s hebben gestaan

Gast271 op 29 aug. 2012 22:41

Helemaal eens…
Gottfried Krabath (Skischule Katschberg) is naar mijn mening absoluut de beste keus voor gezinnen met kinderen.
Uw kinderen worden netjes bij de receptie van Landal opgehaald en gebracht.
Leuke wedstrijd aan het einde van de cursus.

Fam Eissens

Skischule Katschberg is inderdaad absoluut de beste keuze. Mijn 2 zonen van 4 en 5 hebben er afgelopen paasvakantie hun eerste ski ervaring opgedaan: kleinschalig, vriendelijke monitoren, goeie correcte organisatie… Niks dan lof!

Iemand ervaring met de “nederlandstalige” skielessen voor kids bij Schneesportschule Falkensteiner?

Dat is een indrukwekkende ‘bump’, @pp1972

Een topic van meer dan vier jaar oud is vast goed voor een record ;-)

Plaats een reactie