iemand ervaring met fieberbrunn

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Iemand hier ervaring met het skigebied in fieberbrunn in januari.
hoe is dan de apre ski en de pistes bijv.

ja, meer dan 10 jaar daar geweest, ik zou even op het forum zoeken, er staat veel over Fieberbrunn op

ja, meer dan 10 jaar daar geweest, ik zou even op het forum zoeken, er staat veel over Fieberbrunn op

Lijkt me vooral een mooie plaats, maar niet net wat te klein om je een week te vermaken? Of zie ik dat helemaal verkeerd?

Mischien wel maar ga met iemand die weinig ervaring heeft. en daar is het wel geschikt voor

Het skigebied vond ik niet veel aan. Wij zaten in Waidring en hebben een dag geskied in Fieberbrunn (skipas is daar nl. ook geldig). Het dorpje kan ik dus niks over zeggen. De Steinplatte in Waidring vind ik vele malen mooier, ook voor beginners een supergebied! Verder vrij sneeuwzeker omdat het op de noordkant van de berg ligt. Het dorpje Waidring is niet heel veel te beleven, 1 apresski bar en wat restaurantjes. Dan is de skipas ook nog geldig in St Johann in Tirol. Dit is een leuk dorpje en het skigebied is ook goed!

oke dankje voor de informatie. zou ok is even na st johann in tirol kijken

Fieberbrunn is een geweldige bestemming voor jong en oud, (kom er zelf nu 18 jaar,mijn opa al bijna 40 jaar.)
Altijd sneeuwzeker omdat het een zogeheten ‘Schneeloch’ (Sneeuwgat) is,
Veel noordpistes en hele leuke apres ski. Fieberbrunn is bezig met een enorme uitbreiding aan pistes en liften. Zo is er vorig jaar een gloednieuwe gondel met stoelverwarming gekomen (Reckmoos)
Voor freeriders is Fieberbrunn een super locatie

Wij komen hier al 38 jaar en het is er altijd goed en sneeuwzeker goed voor jong en oud.

Met kerst gaan wij voor de 4de keer. Met jonge kinderen (7 en 10 jaar) uitstekend en gezellig gebied. Maar over een paar jaar waarschijnlijk te klein en/of te gemakkelijk.
Voordeel is dat het ook voor mij (de ouders) comfortabel is en ook vakantie.
Aan de piste zijn er 2 populaire (apres)ski bars. Maar in het dorp weet ik niet.
(Wij zitten op een camping aan de piste en komen zelden in het dorp).
Jabo

Plaats een reactie