Schoichbauer

Dit onderwerp gaat over de bestemming Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Ik ben van plan chalet Schoichbauer te huren via belvilla.
Ik kan echter geen plaatjes vinden van de kamer in dit chalet en dan met name of de kamer een beetje comfortabel is igericht met zit banken etc.
Is iemand hier al eens geweest?? en zo ja hoe zag de kamer eruit en wat te zeggen van de ligging van dit chalet, inderdaad aan de piste??

Bij voorbaat dank voor uw reactie.
Met vr. gr. Jaap Klooster

Ik ben zelf niet in de chalet geweest, maar heb even opgezocht wat de ligging is. Het chalet ligt inderdaad bij een piste maar deze ligt buiten het skigebied. Dit is een hele lange afdaling waarbij je met de bus richting Saalbach moet om weer aansluiting met het skigebied te hebben. Je kunt beter iets zoeken in Saalbach of Hinterglemm zelf, je hoeft dan niet met een bus naar het skigebied maar stapt vanuit het centrum zo een skilift in, ideaal.

Hoi Rebecca, bedankt voor je reactie en het uitzoeken van de exacte ligging. Vraag hoe heb je dit uitgezocht???
Bij voorbaat dank voor de reactie
Groetjes,
Jaap

Ik heb gekeken welke straat het chalet ligt (op website van belvilla staat de ligging op een kaartje) daarna ben ik op de website van Saalbach-Hinterglemm gaan kijken. Daar staat een ortsplan (plattegrond van de dorpen) met de straten zo kun je zien waar het chalet ligt. Zo doende kon ik zien waar het ligt en aangezien ik al jaren in dit skigebied kom weet ik aan welke piste het ligt.

Hoi Rebecca,
Duidelijk, bedankt!!
Groetjes Jaap

Plaats een reactie