Ik zoek een heel goedkoop pension of gasthof in Oostenrijk

Skiën. What else.

John, heb jij in de voorjaarsvakantie(16-02-2013 tot 23-02-2013) nog iets vrij voor 4 personen(mijn buren)?

Jawel, maar laat ze even via de website http://www.skiheaven-solden.com een aanvraag doen. Dan mail ik ze meteen met wat er nog vrij is.

Skiën. What else.

Hallo John, heb je in de week van 28 dec tot 4 jan nog ergens onderdak voor 6 volwassenen voor een "laag"bugdet

AanJohn Zillertal
Wij zoeken een verblijf voor 2personen in of iets buiten Solden voor een 2tal weken, geen luxe maar betaalbaar, we skieen niet maar gaan gewoon voor de sneeuw en dit in januari
Heb je iets voor ons?
Alvast bedankt

In langenfeld heb je gasthof bergheimat. Vrij eenvoudig weinig luxe maar goed en schoon. Wij betaalden daar voor een week hp in januari ca 270 euro pp

Veel regio’s zitten al vol voor de kerstvakantie en als er nog iets vrij is moet je geluk hebben dat het goedkoop is. het beste is inderdaad of het vvv te vragen die dat dan aan alle verhuurders sturen of je moet zelf alle verhuurders bellen maar dan ben je wel even bezig.

Heel ergens anders, maar daar ligt nu veel sneeuw ( m in turracher hohe): op de weg van turracher hohe naar bad kleinkirchheim liggen een paar dorpen. Ik weet de naam niet daar zag ik vorig jaar bijv een Bauernhof met een compleet mooi appartement voor 60 Euro per nacht. Ze hadden meerdere dingen. Ik had de focus op 4 personen dus misschien hebben ze nog wel goedkopere. Zoek op Bauernhof met straal van 15 km rond Bad Kleinkirchheim op en je moet er vast uitkomen. Of zoeken op de sites van de plaatselijke vvv van bad kleinkirchheim of turracher hohe. Ik was verbaasd, maar ja, je moet dan ook nog wel elke dag even naar het skigebied rijden. Verder moet ik altijd zelf voor ons 4 ontzettend mijn best doen om voor rond de 120 euro per nacht voor een appartement te slagen met kerst. En dan zit ik altijd even rijden van de piste

Mijn ervaring is ook dat het ontzettend moeilijk is om dagen aan te vragen buiten de gebruikelijke 7 dagen van zaterdag tot zaterdag. Vorig jaar ben ik lang bezig geweest om ergens 10 dagen voor elkaar te krijgen (in turracher hohe). Dan beland je al snel in de minder populaire dingen, bijv wat verder van de pistes. Maar wij zaten prachtig!

Tuurlijk kan dat wel, 5 dagen / 4 nachten voor 200€. Ook in Sölden en Ischgl. Mocht je nog niks gevonden hebben stuur me dan even een PM met de juiste data en aantal personen, dan vraag ik hier in Sölden wel wat er nog vrij is.

John Sölden op 9 nov 2012 07:45

Hallo John, hoe kan ik een persoonlijk bericht sturen? Ik zoek ook iets betaalbaars liefst in Sōlden voor 2 personen van maandag tot vrijdag A.s.

Plaats een reactie