betaalbaar appartement, chalet dichtbij skischool?

Ik wil graag voor het eerst met onze 3 kinderen gaan skiën van 9 tot 16 februari. Opa en oma gaan mee, dus zij kunnen onze kindjes makkelijk naar de les brengen en halen. Het zou dan heel handig zijn om dichtbij de skischool te logeren, zodat we alles makkelijk te voet kunnen doen. Hebben jullie leuke en betaalbare adresjes? Ik zoek iets voor 8 personen.
gr
Elsie

Heb je verder nog wensen/eisen m.b.t. het land, faciliteiten in het gebied of dorp, wat jullie zelf (de ouders) skiënd willen etc? Anders zijn er wel heel veel mogelijkheden…

Mag Oostenrijk of Frankrijk zijn. Voor de ons (ouders) hoeft het geen supergroot gebied te zijn, we kunnen wel goed skiën maar willen ook graag in de late namiddag nog even met de kinderen skiën. We zoeken gewoon een gezellig skioord, waar we vlakbij de skiles zitten. Dan moeten opa en oma niet heel de tijd over en weer met de bus.

Kaprun,skischool Oberschneider heeft 2 appartementen boven de skischool,en de oefenweide is om de hoek. Met 8 personen Kun je ook recht tegenover de skischool terecht,in een appartement,de naam ben ik ff kwijt maar kan je navragen bij Oberschneider.Voor de rest leuk dorp,voor ieder wat wils en een goed skigebied.

www.wausclothing.com THE BRAND FOR BOARDERS

Appartement Les Valmonts in Les Menuires kan ik aanraden. Heb hier zelf zeer goede ervaringen mee. Ligt vlak aan de skischool. Ook makkelijk aan te rijden/parkeren. Ik betwijfel wel of er voor die periode nog appartementen vrij zijn, maar kijk er zeker eens naar!

Plaats een reactie