Ervaringen met skischool in Damuls?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Damüls - Mellau

Wij gaan in de voorjaarsvakantie naar Damuls en willen daar voor onze dochter van 5 jaar skiles regelen. Nu vraag ik me af wie er ervaring heeft met de skischool in Damuls.

Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe ze de klasjes indelen: op ervaring of op leeftijd? Onze dochter kan al vrij goed skieen en we zouden het jammer vinden als ze in een beginnersklasje zou komen vanwege haar leeftijd…

Niemand?

je dochter moet even voor skiën en dan word ze ingedeeld zeer goede ervaring met de ski school wel verplicht tussen de middag eten werken met muntjes
fijne vakantie en aan de sneeuw licht het niet 360 op de berg

Super! Wij gaan over 2 weken met onze zoon van 5 richting Damuls. Heeft het zin om zijn skipaspoort (gekregen bij skischool Fiss/Ladis) mee te nemen? Daarop zou men toch moeten kunnen zien welk niveau hij heeft? Of beter gewoon even voorskieen?

In ieder geval krijgen we een heerlijke week, met ruim 3,5 meter sneeuw :-)

Ik heb zelf ongeveer vanaf mijn 5e t.e.m 12e jaar skiles gehad in Damüls. 1 jaar ergens anders geweest en dan merk je direct het verschil. De skischool is zeer goed met authentieke Oostenrijkse skileraren met +10 a 40 jaar ervaring. Veel persoonlijk advies en weinig wachten voor de liften. Doordat het gebied niet te groot is, is het gemakkelijk om op bepaalde plekken weer samen te komen. Ik geef deze skischool een dikke 9!

@jeltebs Je reageert op een post die 2 jaar oud is :-)

When life gets too complicated.... SKI

Geven ze ook les in het Nederlands?

Plaats een reactie