ski maatje (V) gezocht Westendorf 2011

Wie gaat er mee naar Westendorf? 29 januari vetrek ik met de auto naar Westendorf voor een week. Skiën doe ik al 30 jaar. Ik zoek dus een ski maatje die lekker mee kan skiën.

Lijkt het je wat?

Staat je datum al helemaal vast?
Ik zoek misschien ook nog iemand, maar weet nog niet wanneer ik kan.
Als bestemming Westendorf, valt daar nog over te praten of ligt die al helemaal vast?

V staat voor vent?

;)

Hoi,

Ik ben zelfd snowboardster en heb helaas geen vrienden of vriendinnen die aan wintersport doen. Alleen wil ik wel super graag. Misschien leuk om eens te mailen.

Hoi Marlene,
Bestemming en plaatst staan nog niet helemaal vast hoor…
Kun je even een mailtje sturen naar taurus600@hotmail.com
Groetjes Veronica

Eef,

Ik ben aan het mailen met Marlene, groetjes Veronica

Wie o wie gaat ermee, het mag ook ergens anders zijn.
Het liefst niet in de krokus vakantie.

Groetjes Veronica

Hoi Veronica, wat vind je van een skisafari? Met gevorderde skiërs mooie dagtochten maken. Krokusvakantie is wel heel druk. De week ervoor niet beter ;)

ik wil dit jaar op wintersport gaan maar zoek nog leuk sky maatje.
ik ben zelf 30 jaar.
met wie kan ik evt mee of gezellig samen gaan.
ik hoor wel

ronald

Is Ronald écht een Vrouw???
Of hackt Ronald ordinair een topic???

(V) is toch Vent (;-)

Hoi, hoi,

Ik zoek ook nog een ski maatje of maatjes om de piste s onveilig te maken. Zat zelf ook te denken aan Westendorf of id. Ben zelf 30 jaar en een redelijke skier en hou ook van een feesie in de apres bar. Lijkt t je wat mail me dan op natasja_krabbenbos@hotmail.com. Gr Natasja.

Hi Veronica,

Heb je al een ski maatje gevonden?
IK ben ook op zoek naar iemand om mee te skieen. Ik ben 41 jaar en ski al zo’n 35 jaar. Waarheen maakt me niet zoveel uit. Eind januari komt mij goed uit qua datum.
Groetjes chantal

Hoi Veronica, en chantal.
Willen jullie in 2012 weer gaan?
Ik ben alleen, 58 jaar, maar zie er jong uit en ben dat ook in alles.Ik ski ook al heel lang. Alleen zwarte pistes doe ik liever niet.

Groet,

Jannie ( mikke.ikke@gmail.com

hoi Veronica, wij gaan in week 3 naar Westendorf,iedereen mag mee de piste op … gezellig toch

hoi Veronica, wij gaan in week 3 naar Westendorf,iedereen mag mee de piste op … gezellig toch

Sjaak op 5 jan. 2012 20:27

topic is uit 2010 * o.O

maar wie weet…

Addict.

Hoi Allemaal,

Wie gaan er nu allemaal in week 3 ? en hoe gaan we dan? 2 auto’s of …En welke leeftijd zijn jullie allemaal?
Groet
Jannie ( mikke.ikke@gmail.com)

Hi Veronica,

Heb je al een ski maatje gevonden?
IK ben ook op zoek naar iemand om mee te skieen. Ik ben 41 jaar en ski al zo’n 35 jaar. Waarheen maakt me niet zoveel uit. Eind januari komt mij goed uit qua datum.
Groetjes chantal

chantal op 11 dec. 2010 11:30

Hoi Veronica,

ben je al geweest of kan dat nog? Ik ga graag mee volgende week, 10 of 11 februari.

Claire (stpetrova@hotmail.com)

Plaats een reactie