Kortingscode sunweb

Hoi

Weet iemand de kortingscode van sunweb, die laatst bij de brochure zat?

Staat me wat bij, dat die laatst in de brievenbus is gekomen, 50€?

WG28AADK3M75X9BX

Echter, volgens mij -tot- 16 oktober geldig dus vandaag niet meer…

Het is een unieke code voor iedereen anders met andere letter en cijfercombinatie. Ik wil deze zelf nog gebruiken, maar als ik deze niet nodig heb omdat ik niet bij sunweb boek dan zet ik de code wel hierop.

Ik kreeg deze middag een mailtje met de volgende code: SUNWEBSKIHORIZON

Dit lijkt mij een universele code en is geldig tot 1 november.

perfekt dankjewel

Ik heb Sunweb zojuist nog eens gemaild. Nog geen week nadat we onze booking hadden gedaan kregen we de code op onze deurmat. Beetje jammer vond ik zelf. Hopelijk kunnen we deze nog toepassen op onze booking.

Ik heb Sunweb zojuist nog eens gemaild. Nog geen week nadat we onze booking hadden gedaan kregen we de code op onze deurmat. Beetje jammer vond ik zelf. Hopelijk kunnen we deze nog toepassen op onze booking.

Rene Sebastian op 17 okt. 2012 15:19

Jazeker! Dat had ik namelijk ook. Ik heb direct gebeld en het was geen enkel probleem :-) Binnen 10 minuten ontving ik een nieuwe factuur.

Ik heb enkele weken geleden geboekt, voordat de code of het boek binnen was. Even gebeld en daar werd gewoon gezegd: code is er nog niet, maar als je bij het commentaarveld bij de boeking gewoon vermeld dat je gebruik wil maken van de vroegboekkorting, dan krijg je dat gewoon. En inderdaad, netjes gewoon €50 verrekend.Vorig jaar was het volgens mij gewoon SNEEUW50 ofzo. Heb nog getwijfeld of SNEEUW200 dan ook zou werken, maar hebben het er maar niet op gewaagd :)

kortingscode tot 7 januari, mits je met de auto gaat.: reserveringskorting25

Hoi
Weet iemand de kortingscode van sunweb, die laatst bij de brochure zat?

Gast450 op 16 okt. 2012 10:18

dat weet ik niet, maar als je met de auto een vakantie boekt voor 7 januari, dan kan je de code:
reserveringskorting25 gebruiken

Zou er nog iemand een sunweb kortingscode ter beschikking hebben voor zomervakanties 2013?

LET OP: Ontvang tot en met 9 januari 50 euro korting op alle zomer 2013 vliegvakanties van Sunweb. Vul bij uw boeking de kortingscode in: ACTIECODEKWIJTGERAAKT

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

Nog een code: inspiratie50. Weet niet hoelang deze geldig is.

Zijn er vandaag de dag nog meer codes van sunweb??? (voor wintersport)

wij willen deze week een wintersportboeking doen, is er iemand die ons van een actiecode kan voorzien voor een paar pegelskorting?

Heeft er nog iemand een code??

Iemand?

Die codes zijn over het algemeen vroegboek kortings codes. Ik denk niet dat ze rond deze tijd beschikbaar laat staan geldig zijn.

Oke! Jammer. Mocht iemand toch nog een code hebben…

Heeft iemand nog een geldige code ?

alvast bedankt

Je kunt beter last-minute boeken bij sunweb, gaat soms nog wel de helft vanaf.

Dat kan best, maar als je zeer specifieke wensen hebt qua accomedatie, of met een groter gezelschap bent, is dat niet altijd mogelijk.

Net zoals ik vorig seizoen al zei: gewoon die lui opbellen, dan krijg je de code zo. Heb ik vorig jaar ook gedaan (de brochures waren nog niet verstuurd), geen enkel probleem. Was toen sneeuw50 volgens mij.

Ik was mijn eigen commentaar van vorig jaar eens terug aan het lezen (gast251 hier boven ergens), en blijkt toch net anders te zijn: vorig jaar heb ik gewoon in het commentaarveld opgeschreven dat ik korting wilde, werkte. hehe

Heb techniek even toegepast en ondanks paar keer aandringen was het enige wat ze me konden meegeven: nee er zijn geen lopende actiecodes, enkel verzekering aan 1 euro.

Iemand toch een code gekregen?

Ja. Inmiddels heeft iedereen die ooit geboekt heeft het nieuwe magazine in de bus. Je mag mijn code wel hebben, daar we in ons reisgezelschap een aantal van die boeken hebben gekregen. Weef eigenlijk niet of ie uniek is. Geef me je email en ik mail m je.

Gast184, waar moet ik mijn mailadres naar toe sturen? Kan je geen pm sturen!!

The mountains shall bring peace to the people

Heeft iemand al een code gehad??

The mountains shall bring peace to the people

Ja, bij het magazine zat een kaart met een code… 2 weken geleden gekregen…

Kan je die code misschien mailen? Ik heb datmmagazine niet gehad. Vorig jaar wel twee keer een reis bij hun geboekt!!

The mountains shall bring peace to the people

Plaats een reactie