Kortingscode sunweb

Als je bij husk boekt met deze code: TROUWEHUSKER krijg je ook 50 euro korting is tot 30 sept geldig. Hoop dat iemand het nog kan gebruiken

Twee vakantie’s bij sunweb geboekt vandaag. Contact met hun opgenomen via Facebook Messenger. Ze belde daarna netjes terug. Vakantie telefonisch geboekt en gelijk kortingen gekregen!! Dus code niet meer nodig. :-)

The mountains shall bring peace to the people

Mooi . :)

Ik heb zojuist geboekt. Op de een of andere manier hebben we twee verschillende kortingscodes gekregen: 1 voor €25 PER PERSOON korting, en een andere bon voor €50 PER TOTALE BOEKING. Weet zo niet waarom de een een betere korting (in ons geval, we gaan met z’n 6en) kreeg dan de ander (wellicht voorgaande jaren niet op mijn naam geboekt, maar slechts als medereiziger?), maar we hebben uiteraard voor die van €25 per persoon gekozen. Nouja, we hebben eigenlijk eerst geprobeerd om ze alle twee te gelijk te doen haha. Maar helaas.

Lang verhaal kort: als ik iemand er nog blij mee kan maken, de kortingscode voor 1 malig €50 op de totale boeking is WINTERSPORT502446012

Is geldig tot boekingsdatum 1 oktober, voor de eerste die 'm gebruikt. Mocht ie niet meer werken dan zou ik de Martijn Koevermans manier gebruiken.

De Martijn Koevermans manier?? :-P

Ga de code proberen te gebruiken. Ga nog een mini ski vakantie Finkenberg boeken met mijn zwager via sunweb. Kijken of ik de korting ook nog krijg?!

The mountains shall bring peace to the people

Hallo,

Is er iemand die nog een code heeft voor korting op de wintersport? Ik hoop het!!!

was geldig tot 30 september. Sunweb en husk kennende zal er nu geen code meer komen.

– reclame –

Ik heb vorige week geboekt bij Sunweb. Vanaf begin september heb ik zitten wachten op hun brochure voor de kortingscode en deze hele brochure nooit ontvangen. Via de telefoon alsnog een korting van 50,- gekregen omdat ik mn wintersport elk jaar bij Sunweb boek.

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

Kan iemand de code van dit jaar online zetten? ik zou het ook graag willen hebben, thanx!

Volgens mij is dat ZININWINTER_50 gebruik de code op <spam>

Heeft iemand nog een werkende code? Onze werkte nog maar tot 1 oktober en we moeken nu pas.

Ik hoor het graag!

Kicker.

Ik heb geen ervaring met codes van Sunweb maar ik begrijp dat er nu geen kortingscodes meer gelden, klopt dat?

Daar de Sunweb brochure niet altijd bij iedereen netjes bezorgd wordt : heeft Sunweb reeds de wintersport 2014/2015 brochure verstuurd met de kortingscode?

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

Ik heb hem vrijdag gekregen en in deze brochure zat een 50€ kortingscode.
Ben van België en heb gewoon de Nederlandse brochure gekregen.

Ik heb de brochure gehad,maar er zat geen kortingscode bij, daar heb ik juist op gelet

@JeffreyM een persoonlijke code of zoals vorige jaren een algemene code? In het geval van het laatste : wat is dit jaar de code? :-)

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

@Unit106 Dit is een persoonlijke code.

ik heb net sunweb gebeld, de persoonlijke code is niet naar iedereen toegezonden, terwijl ik 2 jaar terug toch met sunweb ben weg geweest. Ik krijg de code niet. Terwijl ik aangaf een reis te willen boeken.
Heeft iemand die er zelf geen gebruik van wil maken voor mij de code,
Ik zou hier heel blij mee zijn

ik heb de vroegboek code gebruikt, maar die kan je gewoon opnieuw gebruiken: “VROEGBOEK” is de code voor 100 euro voordeel.

Dankjewel

ik heb de vroegboek code gebruikt, maar die kan je gewoon opnieuw gebruiken:

eefken op 1 sep 2014 11:09

Bij gebruik van deze code krijg ik :

De ingevoerde actiecode is niet (meer) geldig

Op ons hotel zit reeds 120,- vroegboek korting. Mogelijk werkt de code daarom niet.

Wie slaapt in een democratie, wordt wakker in een dictatuur.

Bij mij werkte hij wel op de belgische site maar niet op de nederlandse :-)

De vroegboekactie is volgens mij afgelopen.

Weet iemand of er nog een actie en of code loopt voor sunweb/ husk

Bij Husk: WINTER1415 --> levert je € 50 korting op

Ik heb de Sunweb code wel gehad bij de brochure. Was 25 euro korting per persoon. Dus gebruikt voor 7 man, 175 euro :)

Work less || Board more

In de opmerkingen vragen om korting heeft bij mij ook altijd nog gewerkt :-)

Op dit moment geen kortingscodes niet meer voor sunweb.
Heb mijne gebruikt in juli om te boeken en was 100eur voordeel.
Nu even off-topic: ik heb dus geboekt in juli en nu zie ik dat de prijs is gedaald met 30pp, denken jullie dat het nog iets uithaald om even te bellen en uit te leggen dat je vroeger hebt geboekt en nu toch ineens een lagere prijs is?

Like tourists huffing and puffing to reach the top, while we forgot the view on the way up !

Hoi,ik heb nog een kortingscode liggen van de sunweb, waarde €50.00
Boeken voor 1 november 2014 geldig voor reizen tot 1 mei 2015.

Plaats een reactie