GoPro Hero 3 Black Edition

wie weet met welk programma je de filmpjes van je hero 3 black het best kan bekijken ?
ik heb namelijk een lexar high-speed kaartje 32 gb micro als ik dat afspeel met windows live movie maker ,dan zijn van de 40 films die ik heb opgenomen er 7 goed en de rest zijn zwart (geen beeld wel geluid ?
ik ben vandaag bij foto klein in zwijndrecht geweest ,en die zijden dat er waarschijnlijk programma’s zijn
voor de gropo af te spelen

Probeer eens een andere videospeler zoals VLC: http://www.videolan.org/vlc/

Algemene vraag, ik heb een GoPro Hero 3+ Silver besteld.

Nu moet ik daar nog een geheugen kaartje voor. In hoeverre is schrijfsnelheid bepalend voor de kwaliteit?
En hebben jullie een voorkeur voor een bepaald type geheugenkaart?

Schrijfsnelheid is zeker belangrijk vooral als je hoge kwaliteit instellingen gebruikt op je GoPro. Je moet een klasse 10 geheugenkaart hebben. Ik heb een Sandisk Ultra 32GB. Groter als dat zou ik niet doen. Veel mensen hebben problemen met een 64GB kaart. Dan zou ik eerder 2x 32GB of een 16GB doen.

Mensen, hier een tip: Groupon heeft een actie met de GoPro3

http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/gg-kelovra-limit…

let's get this party started!!

Mensen, hier een tip: Groupon heeft een actie met de GoPro3

http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/gg-kelovra-limit…

Flensje op 6 mrt. 2014 10:16

Niet echt een hele scherpe actie, gezien het hier om de 3 gaat en niet de 3+.

De GoPro Hero3 Black is al bij veel betrouwbare partijen voor 349,- te krijgen, o.a. Bol.com en Coolblue (met gratis verzending).

En met het minimale prijsverschil t.o.v. de 3+ (bijv. bij Suprasport voor 399,-) dan is volgens mij de keuze snel gemaakt! O.a. battery life is met +25% een stuk beter, knoppen laten zich makkelijker indrukken en er is een Superview modus toegevoegd, die ik nu altijd gebruik.
http://gizmodo.com/gopro-hero-3-hands-on-a-nice-bump-but-not…

Can't wait for the snow!

Bever heeft nu ook een aanbieding! €299,95 volgens mij…

E020 hier

Even mezelf corrigeren, want bij de Groupon actie gaat het misschien toch om de 3+. Als je op Koop Nu klikt dan staat dat er namelijk…

Anders vandaag (vrijdag) ook een erg goede deal via ibood .nl
Namelijk de Black 3+ voor 366 euro incl verzenden.

Je zou bijna denken dat ze er vanaf moeten, zo veel aanbiedingen…

Ik heb hem op Groupon wel besteld. Heb zojuist een 3+ ontvangen dus wel degelijk een goeie actie;)

Even een vraag heb afgelopen weekend een GoPro 3+ Black gekocht online nu is de vraag wat voor microSD kaarten gebruikt men. Ik zal niet op 4K filmen maar 1080p max, daarbij timelaps enz. de gewoonlijke dingen.

Zelf denk ik aan een Sandisk Ultra, volgens mij vereist de GroPor een class 10 microSD kaart.

Is dit een goede keus voor wat ik ermee wil doen??

Ik zit met een probleempje. .
MMijnwifi wachtwoord op mijn gsm "goprohero" werkt niet… mss heb ik deze ooit eens veranderd maar daar ben ik niet zeker van… iemand die mij kan helpen ?

@Kenzo, volgens de gopro site moet je dan opnieuw de firmware installeren: http://gopro.com/support/articles/wi-fi-name-password…

Een dag niet geskied is een dag niet geleefd

Nieuwe firmware installeren of even via de GoPro site je wachtwoord resetten :)

Hallo iedereen,

Ik heb nu 2 jaar mijn GoPro Hero 3 silver, ik heb tot de zomer vorig jaar geen problemen gehad. Nadat ik mijn gopro had aangesloten op een wat krakkemikkege laptop en hem eruit had gehaald deed hij raar, hij werd warm, liep vast, corrupt files etc. Half jaar later heb ik op 1 of andere manier hem weer normaal aan de praat gekregen, (geen idee hoe, hocus pocus en geluk) ik gok ergens dat ik na formateren sd kaartje en tot 2 keer toe handmatig geupdate heb dat het toen is gelukt. Nu doet het feit zich voor dat mijn GoPro opnieuw deze kuren heeft, heb het zelfde gedaan als vorige keer maar het wil niet baten. Nu moet ik hier wel bij zeggen dat ik een SD kaart heb van een of ander merkloos ding en het is class 4. Zou het hier aan kunnen liggen?

Ik kijk uit naar jullie reactie,
met vriendelijke groet,

ME :D

@ Gast176, koop eens een class 10 SD kaart.

Inmiddels wil mijn GoPro niet of nauwelijks meer aan, zelfs na 2 uur aan de lader doet de batterij voordoen dat hij leeg is en valt de gopro uit, die tijdens het laden ook behoorlijk warm wordt.

Class 10 kaart komt morgen aan, zal het dan met nieuw update proberen, maar dan zou mijn gopro wel eerst aan moeten ;)

Ik heb net een gopro hero 3+ black edition gekocht voor de wintersport maar heb nog een paar vraagjes.
Hoe komt het dat het lijkt alsof alles veel verder lijkt dan dat het werkelijk is als ik aan het filmen ben?
En hoe komt het dat mijn beeld de ene keer hol is en de andere keer bol? komt dat door de superview?

Heb nu de instellingen 1080 super view, 30 beelden per seconde gebruikt.

Yep dit komt door superview, maar in het gratis bewerkingsprogramma van GoPro kan je de fisheye effect verwijderen.

Een vraag voor diegene die een timelapse hebben gemaakt onderweg naar hun wintersportbestemming (of zomer), welke instelling hebben jullie gebruikt. Dus om de hoeveel secondes wordt er een foto gemaakt??.

@michelr er zijn zoveel factoren waar dat afhankelijk van is… hoelang laat je hem lopen, hoe lang wil je dat het resultaat wordt… Ga minimaal uit van 24 beelden per seconden om vloeiend beeld te krijgen. De rekensom die volgt kun je daarna makkelijk maken.

@Rene, Sorry ben hier nog een leek in maar de 24 fps begrijp ik, 24 beelden per seconde. Ik zal aankomend weekend een weekje weg gaan kan ik mooi testen.

De rit is 1,5 uur dus 90 minuten of te wel 5400 seconden, neem ik 1 foto per seconde dan krijg ik 5400 foto’s of te wel frames.

Als ik dan een time lapse maak van 24 fps dan krijg ik een film van 225 seconden, dit is dus een film van ruim 4 minuten.

Dus:

1,5 uur = 90 minuten
90 minuten = 5400 sec.
24 fps is 5400/24 = 225 seconden aan film.
225 sec is ca 4 minuten.

Zit ik in de juiste richting te denken en te rekenen??

Dat klopt inderdaad. Dus nu kun je jezelf de vraag stellen of om de seconden een foto maken niet teveel van het goede is ;) 4 minuten timelapse van 1 beeld gaat niemand uitzitten om te kijken denk ik. Je zou hem eventueel ook nog kunnen versnellen, maar dan zou ik er eerder voor kiezen om om de 5 of 10 seconden een foto te maken.

@Rene dank je ga ik daar eens mee aan de slag zeker als ik straks als ik weer richting de sneeuw ga, genoeg tijd om te experimenteren.

Ik wil voor aankomend wintersport seizoen ook een gopro kopen. Nou denk ik dat het de silver + gaat worden maar ik had nog 1 vraagje: kan je hier nou wél of niét slomotion mee filmen? Of kan dat alleen in de nabewerking?

Filmen doe je niet in slow motion. Dat fix je achteraf. Hoe meer frames je echter gebruikt voor je opname (ik film met mijn 3 Black altijd met 720p en 120 fps), des te beter zal het resultaat zijn na bewerking van de beelden… :D

@Harm Aha! Dus dat kan ook prima met de silver+?!

Heb jemisschien als voorbeeld 1 van je eigen filmpjes? Dan weet ik meteen hoe dat er uit ziet met die instelling

@Brianvdz nee gewoon filmen in b.v. 720 op 120fps, het beeld is zeer goed en omdat je zoveel frames per seconde (fps) hebt kan je o.a. in het programma van de GoPro zelf het beeld aanpassen dat het slowmotion is.

Of een deel van een film, is vrij simpel.

Top! Ga ik eind van de maand me gopro bestellen!

Nog 2 vraagjes: ik ga er natuurlijk een 32 gb class 10 sd kaartje in doen maar hoelang film je daar mee? Op de site van vnix staat 1 uur en 24min op 1080p, klopt dit ongeveer?

En hoelang houd de batterij het in de kou? Ga er minimaal 1 extra bij kopen, mocht dat niet genoeg zijn voor een dag dan misschien wel 2 extra…

Plaats een reactie