Skimaatje voor skisafari in Dolomieten

Wie heeft er - net als ik - zin in een actief skiavontuur. Wil graag (liefst week 12 - 19 februari 2011) op skisafari in de Italiaanse Dolomieten. Maar vind het leuker om het samen met iemand te doen. Ik ski ruim 20 jaar en laat me overal vanaf vallen. (soms letterlijk ;) Wie durft?

Leuk hoor, ik heb het ook een paar jaar gedaan…
Bovendien zoek ik ook nog een ski maatje…Ik ski 30 jaar, maar ben heel jong :-)

Groetjes Veronica

Leuk hoor, ik heb het ook een paar jaar gedaan…
Bovendien zoek ik ook nog een ski maatje…Ik ski 30 jaar, maar ben heel jong :-)

Groetjes Veronica

Hahaha volgens mij heb ik net reactie gegeven op jouw oproep. Ik zie een win-win-situatie… :P

Haha dat is wel heel grappig ja…we kunnen even mailen?!
Mijn mail is taurus600@hotmail.com
Groetjes

— reactie verwijderd door moderator —

@Johan. Sorry, ik nie begrijp nie…

@Danielle: Volgens mij is die Johan een oversext pubertje… laat maar heen gaan dus. Of klik op de "dit is niet ok" knop.

Hallo allemaal,

Ik heb bij Snow Experience me aangemeld voor de Superskisafari van 15-22 januari 2011, maar nu kan ik geen vrij krijgen van mijn werk. Ik hoop dus dat er iemand anders is die mijn reis wil overnemen!

Het is echt een leuke reis, geheel verzorgd met vervoer per trein (Alpen Express) en diner en ontbijt in het hotel. Verder ski je elke dag een skisafari in een ander skigebied. Er zijn blauwe, rode en zwarte skigroepen. De prijs van de reis is € 849,- Hier vind je alle informatie: http://www.snowexperience.nl/snowex/superskisafari/superskis…

Mijn email is annetdejong@gmail.com

Ik hoop dat ik er iemand anders blij mee kan maken!

@Danielle en @Veronica; misschien ook wel een leuk idee voor jullie?

Groeten Annette

@Annette, ziet er erg leuk uit. Maar die week kan ik niet. Ik zit echt aan februari vast. Kun je hem niet omboeken naar een andere week?

@Danielle
De complete reis wordt alleen in die week aangeboden. Ik ga nu waarschijnlijk in maart met vrienden mee naar Nauders en dan boek ik een normale skisafari.

Plaats een reactie