Gezocht skimaatje(s) 12 januari tot en met 19 januari 2013

Wie wil er net zoals ik lekker veel skien van 12 januari tot 19 januari 2012, in Oostenrijk of Frankrijk, met bus of vliegtuig. Ik wil wel alleen maar met meer is het gezelliger en doorgaans goedkoper. Ik bijna 40 (vrouw) en ski vanaf mijn vijfde, ik ben dus een ervaren skier (maar de apres ski vind ik ook leuk).
Laat een berichtje achter, kunnen we kijken of onze wensen, verwachtingen, budget enz. matchen.

ik heb ook interesse om mee te gaan in deze periode. ik ben 22 en heb ook zat ervaring. apress ski is voor mij geen behoefte maar dat kunnen we natuurlijk altijd mee doen. ik hoor het wel. evt kan ik wel rijden ipv trein ofzo. heb een astra gtc diesel van 2006.

dat was ik trouwens.

Hoi,

Ik zoek ook een ski-maatje. Zelf ben ik 43 jaar en ski al vanaf mijn 10e. Het liefst wil ik graag naar Oostenrijk. Zelf heb ik ook een auto, ford fiesta, een diesel met winterbanden.

Hoi,

Ik zoek ook een ski-maatje. Zelf ben ik een vrouw van 43 jaar en ski al vanaf mijn 10e. Het liefst wil ik graag naar Oostenrijk. Zelf heb ik ook een auto, ford fiesta, een diesel met winterbanden.

Hoi Veronica, ik wilde mij dit jaar laten rijden (of vliegen), dus eens met de bus of t vliegtuig. Voel je daar ook wat voor?

Roos

Hoi BertJan, dank je voor je reactie en ik wil ook niet aan leeftijdsdiscriminatie doen, maar ik zoek mensen tussen ongeveer de 35 en 45,

Roos

dus je doet wel aan leeftijdsdiscriminatie? :p nochtans zie ik het probleem niet!

@Bertjan, je kan natuurlijk ook nog mee naar Frankrijk in de week van Oud en Nieuw. Zie https://www.wintersport.nl/forum/topic/71132
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

Hoi Roos,

Vliegen zit er voor mij niet in, als ik dat moet kiezen tussen bus of auto. Ga ik liever met de auto.

Hoi Roos , ik ga ook van 12 januari tot 19 januari, maar ik heb al geboekt naar Mayrhofen per vliegtuig, dus als je dat een leuke plaats vind gaan we er samen heen.

Jack

Hoi Veronica,

Ik zie de bus wel zitten, maar ik heb nog niets geboekt.

Hoi Jack,

Ik neem aan dat jij een hotel hebt geboekt, een pakketreis? Via welke touroperator? Kan ik even kijken of t wat voor mij is. Mayerhofen lijkt mij wel leuk.

Hoi Jack, Ik neem aan dat jij een hotel hebt geboekt, een pakketreis? Via welke touroperator? Kan ik even kijken of t wat voor mij is. Mayerhofen lijkt mij wel leuk.

Roos op 29 okt. 2012 14:52

Ja , via de Jong Intra een pakket reis vlucht , transfer en hotel ( vergeet transfer niet ,moet je apart aanklikken) naar hotel Srass of Garni Strass is hetzelfde gebouw.

hoi Roos,

Ik ben ook opzoek naar (liefst een groepje) die op wintersport wil gaan, zelf heb ik 'n advertentie op M-P staan wie er mee wil naar portes du soleil.
Mocht je het wat lijken… hoor ik het wel, ik man 38 snowboard. heb contact met nog 1 man en die heeft ook een dame die mee zou willen, we gaan met de auto…

Vergeten…
m’n naam is Robin

Hoi Robin,

Ik heb inmiddels reisgenoten gevonden, we gaan met de bus naar le francois longchamps, in een hotel van zaterdag tot zaterdag. Samenstelling 40 tot 44 jaar, we gaan maandag boeken, hebben evt. nog plaats,

Roos

Inmiddels is de reis geboekt, wat mij betreft mag dit topic gesloten worden

Plaats een reactie