serieuze mensen gezocht voor weekje skiien

hallo, ik ben op zoek naar een reisgenoot of genoten die met mij op wintersport wil. ik heb een voorkeur voor oostenrijk. ik heb nog geen datum maar wil iig in januari februari of maart gaan en buiten de vakanties om. ik zelf wordt rond die tijd 22. ik wil met de eerste lift omhoog en met de laatste nog een keer. de apresski is leuk maar houd het ook leuk dus geen zin om mensen dronken mee te moeten slepen. ik heb een astra gtc diesel dus vervoer is geen probleem. stuur bij interesse even een berichtje dan kunnen we het er persoonlijk over hebben en kijken wat we willen. ik kom trouwens uit friesland en ben een gevorderde skiier.

We hebben nog wel plaats in onze groep (totaal 13 mensen uit heel Europa en Australië ), 26 jan - 2 feb, en we zitten in Oostenrijk bovenop de berg direct aan de piste in een huisje, dus je kunt gewoon vanaf de voordeur je eerste afdaling maken en dán met de eerste lift omhoog :-) en je kunt ook met ons meerijden, goedkoper en gezelliger…

Alleen… serieus zijn we niet… althans niet op vakantie. Maar van de eerste t/m de laatste lift skiën, dát dus weer wél :-)

Te gekke dingen doen met leuke kleine internationale groepen in de bergen! crazycamp.org

Hey daar, klinkt hartstikke leuk!!!Ik ben nog op zoek naar reismaatjes. ik sta te springen om te gaan snowboarden en vorig jaar van pure ellende maar alleen gegaan…erg leuk maar apres skiën is toch ook echt leuker met méér!

Hoi allen, mijn twee voormalige single skipartners laten het afweten dit seizoen wegens het niet meer single zijn… zût het was een toffe bende, maar helaas, dus… hierdoor ben ik noodgedwongen op zoek naar een leuke groep of reisgenoot om binnenkort alsnog de bergen in te kunnen (en geen dure singletoeslag te moeten ophoesten, noch alleen te moeten gaan) Jullie visie over skiën lijkt me al ok! ;-) dus, indien er nog een plaatsje voorhanden is wil ik wel eens kortsluiten met jullie, wie weet past het plaatje? So, let me know please :-D Groetjes, mich -michaël-

ahh klinkt leuk maar je zegt dat je uit Friesland komt… gaat lastig worden, sorry!

Monique en Mich, mochten jullie het over mijn reactie hebben, hier is alle info: http://www.crazycamp.org/csc
De site ziet er mooi uit ;-) maar bij ‘about’ kun je lezen dat het niet commercieel is.

Te gekke dingen doen met leuke kleine internationale groepen in de bergen! crazycamp.org

hoi,

Ik zoek ook nog reisgenoten voor een weekje skien. IK ben gevorderde skien. Mijn motto: overdag als een gek de piste af. daarna: Apres ski!

Hallo ik zoek ook n paar mensen 55 + voor n weekje oosterijk met vliegtuig wie gaat er heen kunnen ook daar afspreken gr ellen

ik zoek ook nog mensen voor de wintersport, overdag knallen en 's avonds lallen, laat maar horen, gr rien

Hoi,

Ik wil in januari 2013 een weekje skien in Oostenrijk. Heb een auto met winterbanden

Ik ben benieuwd wie er mee wil. Stuur maar een mail naar: roland.opvakantie@hotmail.com

hallo, ik ben op zoek naar een reisgenoot of genoten die met mij op wintersport wil. ik heb een voorkeur voor oostenrijk. ik heb nog geen datum maar wil iig in januari februari of maart gaan en buiten de vakanties om. ik zelf wordt rond die tijd 22. ik wil met de eerste lift omhoog en met de laatste nog een keer. de apresski is leuk maar houd het ook leuk dus geen zin om mensen dronken mee te moeten slepen. ik heb een astra gtc diesel dus vervoer is geen probleem. stuur bij interesse even een berichtje dan kunnen we het er persoonlijk over hebben en kijken wat we willen. ik kom trouwens uit friesland en ben een gevorderde skiier.

Bertjan op 2 nov. 2012 11:06

quote

Gast549 23 nov. 2012 16:25

Beste Bertjan,

Kijk maar even op de volgende site voor de leukste skireis van het jaar! Wellicht iets voor jou… http://www.carlawintertravel.nl. Je mag me ook bellen: 06-53358819

Vrgr, Carla

Hoi Bertjan,

Hier een berichtje van een topic wat ik zelf op het forum gezet heb, het gaat over de periode van carnaval, misschien interesse?

Ik ben 21 jaar oude snowboader
met redelijk wat ervaring. Door wat financiële problemen hebben mijn 2 vaste snowboardmaatjes af moeten haken voor dit jaar dus ik ben op zoek naar iemand die het leuk vind om een week lang zoveel mogelijk km op de pistes af te leggen en zo nodig daar buiten en het ook gezellig vind om na t boarden lekker een drankje te nuttigen en feestje te bouwen.

Ik ben gewend om normaal met de bus te gaan en qua gebied heb ik weinig voorkeur, interesse??? Let me know

Hey Bert-Jan,
Wij gaan een week van 16-23 maart naar Ischgl. Eventueel interesse om mee te gaan? Laat dan een berichtje achter in het tpoic ischgl in maart wie wil er mee.
groetjes Femke

Wij hebben inmiddels een groepje gevormd. Dus ik ben niet meer op zoek.

Ik ben Bertjan trouwens

hallo,
ik en een groepje vrienden met de leeftijd van 19-25 woonachtig in de provincie Groningen, hebben een huisje met 2 appartementen weten te bemachtigen in het harz gebergte.
hier gaan we heen van 17/18 tot 23/24 februari, we hebben plek voor +/- 18 man en zijn zelf met 5.
wij zijn opzoek naar een groep, rond dezelfde leeftijd die dit ook wel wat lijkt.
we betalen 500 euro huur voor de hele week en kunnen dus zelf bepalen met hoeveel we gaan en wanneer we vertrekken en terug gaan.
vorig jaar zijn we met 8 man gegaan 4 man/4vrouw.
zoals ik al melde hebben we dus 2 appartement in 1 huis, dus een groep meiden zou leuk zijn.
elk appartement heeft eigen douche/wc slaapkamers etc. en we kunnen dan de huiskamer en eetkamer van 1 gezamelijk gebruiken, wel zo gezellig. kortom voldoende privacy en toch contact.

wij zijn wel mensen die het liefst een hele dag op de piste staan (of bij de bar in een kroeg op de piste), en 's avonds gezellig zijn onder het genot van vele drankjes.

ik hoor het graag. (vragen zijn ook welkom)

hallo,
ik en een groepje vrienden met de leeftijd van 19-25 woonachtig in de provincie Groningen, hebben een huisje met 2 appartementen weten te bemachtigen in het harz gebergte.
hier gaan we heen van 17/18 tot 23/24 februari, we hebben plek voor +/- 18 man en zijn zelf met 5.
wij zijn opzoek naar een groep, rond dezelfde leeftijd die dit ook wel wat lijkt.
we betalen 500 euro huur voor de hele week en kunnen dus zelf bepalen met hoeveel we gaan en wanneer we vertrekken en terug gaan.
vorig jaar zijn we met 8 man gegaan 4 man/4vrouw.
zoals ik al melde hebben we dus 2 appartement in 1 huis, dus een groep meiden zou leuk zijn.
elk appartement heeft eigen douche/wc slaapkamers etc. en we kunnen dan de huiskamer en eetkamer van 1 gezamelijk gebruiken, wel zo gezellig. kortom voldoende privacy en toch contact.
wij zijn wel mensen die het liefst een hele dag op de piste staan (of bij de bar in een kroeg op de piste), en 's avonds gezellig zijn onder het genot van vele drankjes.
ik hoor het graag. (vragen zijn ook welkom)

Gast756 op 20 jan. 2013 13:45

Hey hey,

Waar hebben jullie dit huisje gehuurd?

Mijn zus en ik willen graag voor de eerste keer op wintersport. Wij zijn 25 en 27 (geen single) maar vinden het wel gezellig om een huisje te delen. Mochten jullie een beter voorstel krijgen, dan is dat natuurlijk ook goed.

Gaan jullie met de auto?

Groetjes

Wintersporters,
wij zoeken ook nog (gezellige) wintersporters.
Vertrek 1 maart en 10 maart terug.
Ons motto vrijheid/blijheid veel skien/boarden
en na afloop een goede (goedkope) borrel want
dat hebben we dan wel verdiend na een dag ‘‘hard’’ werken…

stuur een mail voor meer info.

Hoi ‘gast 667’, van veel skiën word ik blij! ik wil je wel mailen om wat meer info uit te wisselen, maar je adres staat er niet bij… kun je mij misschien een mailtje sturen? emilie.prast@gmail.com Bedankt!

Hallo
Wij, twee vrienden, 37 beide getrouwd en kinderen, gaan in de week van 27 april tot 4 mei naar val thorens boarden en eindweek. We gaan met de auto en hebben nog plek voor twee opstappers. Echter gaat onze gedachte ook uit naar vliegen en huren auto. Met 4 of meer personen kan dat prijstechnisch interesant zijn. Zit je voor 150 pp in een dag/ halve dag uitgerust op plaats van bestemming.Interese laat het mij weten. Gr. Jeroen

ls

hallo, ik ben op zoek naar een reisgenoot of genoten die met mij op wintersport wil. ik heb een voorkeur voor oostenrijk. ik heb nog geen datum maar wil iig in januari februari of maart gaan en buiten de vakanties om. ik zelf wordt rond die tijd 22. ik wil met de eerste lift omhoog en met de laatste nog een keer. de apresski is leuk maar houd het ook leuk dus geen zin om mensen dronken mee te moeten slepen. ik heb een astra gtc diesel dus vervoer is geen probleem. stuur bij interesse even een berichtje dan kunnen we het er persoonlijk over hebben en kijken wat we willen. ik kom trouwens uit friesland en ben een gevorderde skiier.

Bertjan op 2 nov 2012 11:06

Hallo Bertjan,

Je kunt met onze groep mee eventueel. Wij gaan 6 februari met een groep van 24 deelnemers naar Flachau. Ik organiseer al vanaf 1997 ieder jaar een skireis voor een groep. Er zijn verschillende niveau´s en dus ook gevorderden. De leeftijd maakt niet uit, maar in de groep is niemand onder de 40 jaar. Je kunt details over de reis en onze groep zien op: http://www.janenjosreizen.nl. Het is wel zo dat de bus vanaf Centraal Station Den Haag vertrekt. De reis is een week. Vrijdag weg en zondag de 15e weer terug. Als je vragen hebt, dan hoor ik het wel.

Groetjes,

Jan

Ik denk dat Bertjan al geweest is @Jan1944

Grappig dat er nog wordt gereageerd. Ik ben inmiddels al niet meer op zoek naar een reisgenootje :)

Het is overigens toen wel gelukt een vakantie met mensen via dit het forum te regelen. Mijn vriendin, waar ik nu overigens al een tijdje mee samen woon, heb ik toen ook direct ontmoet, haha :p

Dus we spreken hier van een soort te met dating site @Bertjan, leuk voor jullie :)

Dienten Die Alte schule

Haha, we waren er allebeide niet naar op zoek. Des te leuker eigenlijk.

Plaats een reactie