Nog 1 plaats vrij 29 dec-5 januari Belle Plagne

Er is nog 1 plaatsje vrij!
We gaan naar Belle Plagne in de week van 29 december t/m 5 januari. Kosten (verblijf + 7 dagen skipas): € 650 (ongeveer). Hier gaan we heen:

http://wintersport.sunweb.nl/frankrijk/paradiski/la_plagne/r…

Snel reageren, want weg is weg!

Met hoeveel mensen gaan jullie?

We zijn met zeven! Op dit moment vier mannen en drie dames, variërend in de leeftijd 24-33, paar boarders en paar skiërs. De meeste van ons kennen elkaar niet (maar wel hebben ook een samenwonend stel mee ;)), maar we zijn allemaal in voor een leuke week, nieuwe mensen leren kennen, lekker de poeder door, gezelligheid 's avonds in het huis of buiten de deur. Alles ongedwongen en relaxed dus! Duidelijk is dat het met oud & nieuw is! Kortom, op oudejaarsavond gaan we zien hoe vuurpijlen er in de bergen uit zien en hopen dat het geen lawine-alarm is ;). Verder zijn we er nog niet over uit welke locatie het precies wordt in Frankrijk. We zijn druk bezig met iets te zoeken met een beetje acceptabele prijs in deze toch wel prijzige week. Verder moeten we ook nog onze reis daarheen en terug organiseren.

En we zijn toch met zes! Zoals Ralph al zei staat het gebied nog niet vast, we kijken naar de grote Franse gebieden waar we een goede deal kunnen vinden (max 600 p.p. voor skipas 7 dagen in het hele gebied + verblijf). Dus als het je leuk lijkt om met ons met een vriend(je) vriendin(netje) mee te gaan ben je van harte welkom!

Serfaus

Hoi Karlijn, Cheizz en Ralph,
Kleine kans met dit superlate bericht maar ik waag toch een poging. Hebben jullie nog ruimte voor een extra reisgenoot (v)? Het lijkt mij leuk Oud & Nieuw op een sportieve manier door te brengen. Ik hoor graag of jullie toevallig nog een plaatsje hebben!

Helaas hebben we al geboekt en kan er niemand meer bij. Leuk dat je nog interesse had! Misschien kan je iets met hen regelen: https://www.wintersport.nl/forum/topic/75159

Cheizz had nog een enkeling die achteraf nog mee wilden, misschien kunnen we jullie aan elkaar koppelen. Als je een profiel aanmaakt kunnen we even privé berichten.

Ik hoop dat het nog lukt om gelijkgestemden te vinden :) en wij gaan naar Vallandry in Paradiski, dus mocht je daar rond die tijd zijn kunnen we eventueel op de piste afspreken! Succes.

Serfaus

Plaats een reactie