Steven van Veen (40) verongelukt - Diavolezza

http://www.wepowder.nl/magazine/artikel/steven-12-11-2012…

Van wepowder.nl:

Vanochtend bereikte ons het vreselijke bericht dat Steven van Veen (40) gister (maandag 12 november 2012) dodelijk is verongelukt in een lawine. Steven was offpiste onderweg met 2 maatjes in het gebied rond de Diavolezza. In een couloir werd Steven onverwacht gegrepen door een lawine en 100 meter meegesleurd tot aan de Lej da Diavolezza. Zijn freeridemaatjes waren er snel bij, hebben direct de reddingsdienst gebeld en zijn meteen begonnen met zoeken. Steven droeg een lawinepieper waardoor hij snel gevonden werd. Helaas was Steven toen al overleden.

Steven is een gepassioneerd freerider. Sinds 1990 stond hij al op de latten en bouwde als eigenaar van BMB-ski & boards zijn eigen ski’s. Als vaste blogger op wePowder nam hij ons mee op zijn avonturen en genoten we van de beelden en de poeder die hij met ons deelde. Op het net en in het echt. Steven heeft een vrouw en 2 kinderen.

Ons diepe medeleven gaat uit naar Else, de kids, familie en vrienden.
May the force be with them!

''Powder to the people''

@Admin (Yo-Han), Titel aanpassen? Was iets te snel met verzenden.

''Powder to the people''

Steven, R.I.P.
Dat je daarboven maar elke dag poeder mag rijden…
Heel veel sterkte aan de nabestaanden

Winter is coming

R.I.P. Steven,

Kippenvel, MiTi heeft alles gezegd.

Djiez! Té erg…
RIP Steven…
Veel sterkte voor de nabestaanden.

mama on a mission in the snow

Verschrikkelijk nieuws. Geen woorden voor.
Sterkte voor alle nabestaanden.

Click. Click. Peace

Las het op WePowder. Geen woorden voor…:(

Echt verschrikkelijk nieuws…

Sterkte aan alle nabestaanden…

Kippevel heb ik hier van; verschrikkelijk.
Heel veel sterkte gewenst aan de nabestaanden.

Als het wit is kun je er over naar beneden...

rip steven

he-ho lets go

Kwam het net al tegen op WP ja… triest bericht zeg, dit gun je geen enkele freerider (sterker nog; niemand). Sterkte aan de nabestaande.

R.I.P Steven.

Pfff verschrikkelijk nieuws.
Gecondoleerd aan alle nabestaanden.

Stierf tijdens het uitoefenen van zijn passie. Rest in peace

REST IN PEACE STEVEN!!
hoop dat je daarboven veel powder hebt!

Yellow for u mate!

:( Lieve help :(
Sterkte aan vrouw en kinderen, wat moet dat vreselijk zijn :(

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Pfffff, heftig nieuws… Sterkte voor familie en vrienden…

RIP

Als, aspirant Freerider had ik je graag leren kennen RIP. Sterkte aan vrienden en familie.

Pannenkoek; een castrerende discus die door een agrarische autochtoon tussen je benen geramd wordt

wtf…slecht nieuws…R.I.P. sterkte voor de nabestaanden!!

Silvretta Montafon Liefhebber

Triest. Sterkte voor nabestaande en bekende.

Tragisch :(
RIP

Ik was nog in april op die schitterende Diavolezza… moet even slikken van dit afgrijslijke nieuws. Familie, vrienden: veel sterkte!

Net als vele hier was ook ik een trouwe volger van de blogs van Steven op Wepowder. Ik kende hem niet, maar dit komt toch aan. Veel sterkte gewenst aan zijn partner, kinderen, familie en vrienden die bij hem waren.

Steven Ride in Pow!

Ook de jongens die hem vonden (zijn vrienden) sterkte gewenst. Dit laat je niet los, nooit meer.

sterkte aan de nabestaanden!

Seriously snow addicted family!

RIP Steven

Hier het verslag van het ongeluk geschreven door Roel, koude rillingen. Respect voor Roel voor het plaatsen van dit verhaal:

http://www.wepowder.nl/blogs/roelaano/lawine-ongeval-steven…

Click. Click. Peace

Ik zit hier met een groot brok in de keel. Wat hebben zijn maten enórm voor Steven geknokt. Diep respect voor hun handelswijze. Het getuigt van veel dapperheid en kracht dit nú al op te kunnen schrijven. Nogmaals veel sterkte gewenst voor alle betrokkenen bij het verwerken van het verlies van een maat, man en vader. Het was een klote-ongeluk…

mama on a mission in the snow

Wat een drama, verschrikkelijk:( Er is in ieder geval alles aan gedaan om hem te redden, maar helaas. Zeer dappere blog van Roel! Sterkte.

erg geschrokken… heb Steven onder hele andere omstandigheden leren kennen, in een zomervakantie… niet met kou een berg af maar in de hitte een berg op,… fietsen,… prachtig mens… veel respect voor hoe hij eerlijk (worstelingen toelatend) bleef aan zichzelf…
wat een gemis…
sterkte…

en dankjewel Steven voor het even samen opgetrokken te hebben als vakantiefietsmaatje…

knuffel

Marcel

Plaats een reactie