Hotel direkt aan de piste

Dit onderwerp gaat over de bestemming Obertauern

Hoi, wie kan ons aan informatie helpen,betreffende een goed hotel moet echt geen 5 sterren zijn, maar wel direkt aan de piste, waar mijn man, die ziek is,lekker buiten kan zitten en dat die toch betrokken is bij de kinderen en mij zodat we met de regelmaat van de klok lekker bij hem kunnen gaan zitten en hij naar zijn kamer kan als hij daar behoefte aan heeft, dus zeker geen gebruik maken van auto bus ect. Dat zou ik heel graag willen voor ons alle,kent er iemand zo’n hotel op basis van half of volpension, direkt aan de piste in Obertauern.
Hopende op reactie’s.
Bedankt dag Patty

hoi Patty,
ik weet niet of je man iets kan wandelen, maar anders moet je iets zoeken nabij Lürzeralm: Hotel Frau Holle, App.hotel St Georg oid. Hebben geen eigen terras, maar terras van Lürzeralm en Latschenalm is vanuit deze 2 nog geen 30/50 meter, en de Edelweißbahn (lekker blauw voor beginners) loopt hier langs en is te zien vanaf de terassen. Even op de plattegrond zoeken waar je moet zijn, er liggen daar nog een paar hotels omheen. En je zit daar direct ook midden in het apresskileven (Lürzeralm).
Wat misschien ook leuk is is hotel Sonnhof. Dat ligt midden op de piste (je wordt ook opgehaald door snowmobil), heeft een heerlijk terras met lekker eten en ook de afdalingen eromheen zijn leuk. Heeft binnen ook een lift. Nadeel: je zit echt midden op de piste en kan dus 's avonds niet even weg. Maar dat is vast ook niet de bedoeling. Voordeel: heerlijk voor de kinderen om nog lang buiten te ravotten, er is geen weg in de buurt.
Ik zou echter niet te lang wachten met boeken, want het seizoen is meestal al redelijk vol!!! Wanneer hadden jullie plannen?
Kijk op de site van het tourismusverband, of vraag daar een uitgebreide folder aan, daar kun je alles goed op vinden.
Succes, laat maar weten of je iets hebt gevonden, misschien kom ik wel even langs!

Hallo Ineke, heel hartelijk dank voor je reactie, als het allemaal doorgaat laat ik je zeker weten wat het geworden en langs komen vind ik altijd heel gezellig.Je hebt ons echt op weg geholpen, nogmaals dank je wel.
Groetjes, dag Patty.

Plaats een reactie