2012-2013 echte Aprés ski hits (Duits)

De echte treintjes makers en ambiance hits zoeken we. :-)
Geen commerciele plaatjes.
Deel ze hier.

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

om te starten :-)

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Aprés ski is altijd commercieel toch? Het wordt overal grijs gedraaid en tijdens carnaval helemaal dus dat valt dan toch onder commercieel of doel je dan op hitlijst muziek? ;)

Deze is niet zo heel commercieel en wellicht wel bekend van apres ski of carnaval en gewoon vet

Not all who wander are lost

Viel spass!

Skiën. What else.

Nog een paar klassiekers…:-)

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Sinds kort Mickie Krause fan geworden, hier een kleine greep :D Altijd feest met Mickie…




Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Waarom eigenlijk alleen Duitstalig? Waarom niet bijvoorbeeld de post-koloniale Franse rap? Brengt me toch altijd weer terug naar die tranentrekkende herinneringen aan schoonzusjes die in thermo-pak op de bank hoekerige handgebaren maken en zonder dat ze het weten schunnige kreten uitslaken…

Moment, ik start een ander topic met NL-talig en EN-talig, probleem meteen opgelost ;)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

@ Cheizz Guilty… :$ Fatal Bazooka rocks!

Serfaus

@Kristof: Je vergeet nog het beste van Mickie ;)

  • Orange trägt nur die Müllabfuhr!
  • Schade, Schade Holland ist dabei!

@Kristof: Je vergeet nog het beste van Mickie ;)

  • Orange trägt nur die Müllabfuhr!
  • Schade, Schade Holland ist dabei!
Frans op 1 dec. 2012 20:23

Dat ligt nogal gevoelig bij wintersporters.nl, kan je beter plaatsen op wintersporters.be, daar kunnen ze er mee lachen :D

Forum op NL en BE is gemeenschappelijk he Mathijs :p dus ik ben al diplomatisch geweest en heb die er al uit gelaten. Vooral die tweede hit vind ik persoonlijk thans wel geslaagd :D

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Forum op NL en BE is gemeenschappelijk he Mathijs :p dus ik ben al diplomatisch geweest en heb die er al uit gelaten. Vooral die tweede hit vind ik persoonlijk thans wel geslaagd :D

Kristof op 1 dec. 2012 20:29

Wist ik wel hoor, was een beetje de bedoeling :)

Ik ben nederlander en als nederlander moet je daar tegen kunnen.
Ik merk ook altijd als ik met jongerenreizen meega dan zingen de meeste nederlanders alle duitsers zijn homo.
daar doe ik dan weer niet aan mee vindt ik niet nodig.
En ben zelf 25.

@Ricardo: Ben ik volledig met je eens. Een collega van mij kent Mickie persoonlijk en hij schijnt helemaal niet zo anti-Nederland te zijn. Hij maakt gewoon grapjes met ons, zoals Nederlanders ook grapjes over Duitsers en Belgen kunnen maken. Dat is natuurlijk iets anders dan andere mensen voor "homo" uitmaken, dat eerder op beledigen dan op plagen lijkt.

Overigens treed Mickie met enige regelmaat ook in het Sauerland op. Niet zo lang geleden was hij nog op het feestterrein van de Sahnehang in Winterberg en ook nog een keer in Olsberg.

Deze vind ik ook wel leuk!

Mickie Krauze - Schatzi schenk mir ein foto

Den iPod is weer geupdate. :-)

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

http://youtu.be/CRuon9bV5-I

1 Woordje Duits haha

Onze trots in bange dagen :
Dieter Koblenz

Als het gebeurt ...........Dan gebeurt het

… en op dit nummer gaat alle duitsers spontaan stijldansen op de dansvloer (let maar eens op):

Hup Willem II

Hup Willem II

niet Duits

null

@Togi

Dit is Nederlands en hoort in het topic met de Nederlandstalige apres-ski hits!
https://www.wintersport.nl/forum/topic/79374

null

null

Plaats een reactie