skivakanties jeugd

Ik ben op zoek naar een jongerengroepsreis naar de wintersport. Voor 12 en 13 jarigen. Wij ouders zien een wintersport zelf niet zitten maar willen het onze zoon daarom niet onthouden. Ik heb zelf al wat gegoogled maar ben vooral geïnteresseerd in ervaringen over begeleiding en dergelijke.

Groet,

Eric

Een jongeren groepsreisorganisatie Vinea bied wintersport aan. Ik ben nooit met hun op wintersport geweest, maar wel op zomervakantie. De begeleiding is goed en bestaat voornamelijk uit jonge en sportieve mensen. Ze houden de jongeren goed bezig, maar zorgen er ook voor dat ze hun gang kunnen gaan. Ik heb er altijd goede herinneringen aan over gehouden. Er zit bij een jongeren reisorganisatie wel een prijskaartje aan. Dit is globaal, als je iets specifieker wil weten dan hoor ik het wel.

Als de Alpen een vrouw is, dan zou ik ermee trouwen.

Een goed alternatief zijn de reizen van Ripstar. Die zijn wel pas vanaf 13 jaar te boeken. De begeleiding zijn voornamelijk gymdocenten of sportstudenten. Het leuke aan die reizen vind ik, is dat iedereen lessen en coaching krijgt, ongeacht welk niveau je hebt. Freestyle in het park of techniek op de piste bijvoorbeeld. Zo wordt het een leuke groep waarin iedereen wat nieuws leert. http://www.ripstar.nl/young

Plaats een reactie