Reismaatje gezocht 4-2-2013 tm 9-2-2013 naar Oostenrijk

Hoi,

Vrouw van 43 jaar zoekt iemand om gezellig mee te gaan skiën. Ik kan alleen in de 1e week van februari.
Vanaf mijn 10e doe ik al aan skiën, dus ik zoek iemand met een gelijkwaardig ski niveau. Ik heb er enorm veel zin in en het begint weer te kriebelen. Wie gaat er mee? Ik heb zelf een auto.

Veronica

hoi veronica

ik heb wel belangstelling om samen te gaan skieen.
ik skie ook al heel lang dus ons niveau ligt wel gelijk (denk ik)
de 1e week van februari past mij wel want ik ga in januari naar maria alm als begeleider van gehadicapten die ook skieen kom dan zelf niet aan skien toe.

heb je al meerdere reacties gehad??
oja voor dat ik het vergeet ben wel een man als jij dit een probleem vindt en geen probleem dat respecteer ik.

ik ben op zoek naar een medeskier voor de gezelligheid om samen te skien en wat aanspraak natuurlijk als de pistes dicht gaan.
en de kosten te drukken want goedkoop is het niet.

kan nog veel meer vertellen maar als jij mij ff laat weten of het je iets lijkt laat mij het dan ff weten kan ik verder zoeken. je hoeft geen tekst en uitleg te geven 1 klein berichtje is genoeg toch?

gr skier

Inmiddels heb ik geboekt voor Zell am Ziller, maar de groep is nog te klein om definitief te gaan.
Je kunt een kamer delen met man of vrouw, de prijs is incl. skipas en halfpension.
Zijn er nog liefhebbers? Leeftijd 25-40 jaar :-)

Inmiddels heb ik geboekt voor Zell am Ziller, maar de groep is nog te klein om definitief te gaan.
Je kunt een kamer delen met man of vrouw, de prijs is incl. skipas en halfpension.
Zijn er nog liefhebbers? Leeftijd 25-40 jaar :-)

Gast964 op 24 dec. 2012 15:03

Betreft Veronica

Plaats een reactie