Oldskool trading amersfoort

Hallo,

Via een eerdere vraag die ik stelde op het forum over de aanschaf voor een betaalbare ski set, attendeerde iemand me op de winkel/website van oldskool trading in amersfoort.

Hebben meer mensen ervaringen met deze winkel?

Toevallig heb ik daar mijn overjarige Rossignol Z6 ski’s vandaan, prettige kerel (Peter meen ik) die op zich voor een redelijke beginner qua kennis zoals ik een goed verhaal heeft ook in lijn wat met op de website staat. Helaas heeft hij zowel bij mij als bij een vriend van me de bindingen niet goed afgesteld op de ski’s (bij mij stond de één verder naar voren dan de ander; bij hem was de één zelfs groter afgesteld dan de ander). Qua materiaal en advies voor een betaalbare ski set denk ik wel goede shop. Echter is dit de eerste keer geweest dat ik wat zelf heb gekocht dus vergelijkingsmateriaal heb ik niet…

mijn man is erg tevreden met de voormalige verhuur ski s die hij daar gekocht heeft.

Voor komende zaterdag een afspraak gemaakt. Ben benieuwd

Hallo,

Vanmorgen bij Oldskool trading in Amersfoort geweest.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben over de service, het aanbod en (niet geheel onbelangrijk) de prijzen. Ik kan iedereen die opzoek is naar goede, betaalbare spullen hier even langs kan gaan (let op, alleen op afspraak). Ze verkopen gebruikt, en overjarige spullen. Dat scheelt enorm!!
Heb een paar prachtige nieuwe, overjarige skies gekocht voor 170,- Euro.

Ook ik heb een positieve ervaring met Oldskool. Goed advies die niet gebaseerd is op zijn eigen portemonee. Ook ik heb nieuwe overjarige skies gekocht (fischer 160 euro).

Prima shop, komen afspraken na en zijn alleszins betaalbaar. Inmiddels drie paar skies en een paar skischoenen gekocht. Jaarlijks maak ik gebruik van wax- en kantenservice, hetgeen ook bevalt. Opvallend objectieve advisering. In topdrukte wel rekening houden met ietsie uitlopende tijdafspraak, ook een kwestie van je spullen er op tijd heenbrengen natuurlijk.

Ik heb een enorme kater van mijn ervaringen met Oldskool. Het gebruikte aanbod is over het algemeen behoorlijk uitgewoond materiaal. Als je bedenkt dat je een overjarig maar nieuw ski model elders al rond de 150 euro koopt dan is de 99 voor het oude spul van Oldskoop relatief aan de prijs. Omdat hij op het moment dat ik er was twee sets splinternieuwe ski’s (Nog zonder bindingen) in de folie had staan heb ik gelijk voor een vriend de tweede set aangeschaft. Was dus een plat stapeltje ski’s waarop de bindingen nog gemonteerd moesten worden. In de dagen er na nog twee keer contact gehad over de bindingmontage en dat hij daarvoor echt even de tijd moest nemen. Toen we de ski’s op kwamen halen had hij nog maar één set staan en probeerde hij ons een stevig gebruikte set aan te smeren, waarbij hij glashard stond te liegen dat hij ‘nooit’ twee nieuwe sets in huis heeft gehad en dat het altijd om deze set heeft gehandeld. Ondanks de platte stapel ski’s in folie. Ondanks de twee keer telefooncontact over de bindingmontage. Vergissingen kan ik mee leven. Maar als je naar klanten gaat liegen zegt dat alles over je respect naar je klanten. Mijn klandizie krijgt hij nooit meer.

Wat betreft je punt over uitgewoond materiaal, heb ik andere ervaringen.
Ik heb nieuwe, ongebruikte, overjarige skies en 1 jaar oude nette schoenen voor een fractie van de nieuwprijs gekocht. Hij had een breed aanbod in spullen. Ook werd er uitgebreid de tijd genomen voor de montage van bindingen en afstellen van het materiaal. Ik ben erg tevreden over Oldskool en raad het iedereen aan.

Woon er 2 straten vandaan maar wist er het bestaan niet van. Toch maar eens even langs gaan.

Why work if you can ski!

Over het algemeen vind ik het materiaal wat ze verkopen behoorlijk aan het eind van de levensduur. Wat ik zorgwekkender vind is zijn beperkte werkplaatsuitrusting. Als bindingen een paar jaar oud zijn vind ik bijstellen van de bindingen met een schroevendraaier ronduit gevaarlijk.Veel zaken hebben testapparatuur waarmee de werkelijke weerstand van de binding gemeten wordt. En dat bepaalt uiteindelijk wel of je meniscus bij een val aan gruzelementen gaat. Als je gebruikt materiaal verkoopt wat al een leven achter de rug heeft is dat des te belangrijker. De op zijn zachtst gezegd chaotische organisatie draagt ook niet echt bij aan het vertrouwen. Als je een beetje de aanbiedingen bij Perry en the Wall in de gaten houdt kun je beter, zeker voor kinderen in de groei, voor maar een paar tientjes extra nieuw materiaal kopen.

Ik heb een enorme kater van mijn ervaringen met Oldskool. Het gebruikte aanbod is over het algemeen behoorlijk uitgewoond materiaal. Als je bedenkt dat je een overjarig maar nieuw ski model elders al rond de 150 euro koopt dan is de 99 voor het oude spul van Oldskoop relatief aan de prijs. Omdat hij op het moment dat ik er was twee sets splinternieuwe ski’s (Nog zonder bindingen) in de folie had staan heb ik gelijk voor een vriend de tweede set aangeschaft. Was dus een plat stapeltje ski’s waarop de bindingen nog gemonteerd moesten worden. In de dagen er na nog twee keer contact gehad over de bindingmontage en dat hij daarvoor echt even de tijd moest nemen. Toen we de ski’s op kwamen halen had hij nog maar één set staan en probeerde hij ons een stevig gebruikte set aan te smeren, waarbij hij glashard stond te liegen dat hij ‘nooit’ twee nieuwe sets in huis heeft gehad en dat het altijd om deze set heeft gehandeld. Ondanks de platte stapel ski’s in folie. Ondanks de twee keer telefooncontact over de bindingmontage. Vergissingen kan ik mee leven. Maar als je naar klanten gaat liegen zegt dat alles over je respect naar je klanten. Mijn klandizie krijgt hij nooit meer.
Beste sitemanager: Volgens mij staat er niets onoorbaars in bovenstaande review, dus wilt u stoppen met het verwijderen van negatieve reviews?

Volgens mij een goeie shop, maar voor de (beginnende) eenkeer per jaar skier!

SKIEN GAAF!

Kom hier al wel 6 jaar en zeker tevreden , zeker voor mijn twee kinderen elke keer goed kunnen slagen Peter geeft gewoon weer een nette prijs voor de bij hem gekochte ski’s ook bij het verlies van een schal van de ski schoen na een jaar gewoon kosteloos gerepareerd .Zeker met kinderen kan hij de tijd nemen omdat je vooaf een afspraak maakt .al div mensen er heen gestuurd en komen enthousiast terug na een jaar ski je voor niks . Dus kortom zeer tevreden.

Jammer dat deze onbekende meneer mij probeert zwart te maken door overal deze tekst te plaatsen.
mij betichten van liegen is merkwaardig als je op allerlei forums deze leugens verspreid.
Het grappige is dat deze meneer de nieuwe set ski’s (lees oud spul) wel gekocht heeft.
Normaal reageer ik niet op dit soort reviews maar deze onbekende meneer is niet geheel eerlijk.
.

Hmtja, je had ook het gewoon een stille dood kunnen laten sterven natuurlijk…

Hmtja, je had ook het gewoon een stille dood kunnen laten sterven natuurlijk…

Userd op 14 okt 2014 15:29

Dat zal op het internet nooit van zijn leven kunnen. Het maakt echt niet uit in welk jaar het bericht is geschreven, het is nog steeds leesbaar en mensen laten hun overweging om iets wel of niet te doen toch van andermans mening af hangen.

Zeer goed dat de winkeleigenaar in staat is om een tegengeluid te laten horen, of dit nu wel of niet gegrond is, dat laat ik in het midden.

Hmtja, je had ook het gewoon een stille dood kunnen laten sterven natuurlijk…

Userd op 14 okt 2014 15:29

Dat zal op het internet nooit van zijn leven kunnen. Het maakt echt niet uit in welk jaar het bericht is geschreven, het is nog steeds leesbaar en mensen laten hun overweging om iets wel of niet te doen toch van andermans mening af hangen.

Zeer goed dat de winkeleigenaar in staat is om een tegengeluid te laten horen, of dit nu wel of niet gegrond is, dat laat ik in het midden.

Ralphie op 14 okt 2014 15:36

Prima dat dat kan maar de laatste (en positieve) reactie is van begin dit jaar. Topic was ver genoeg weggezakt en stof was wel gaan liggen inmiddels.

Dat klopt, maar als mensen via een zoekmachine zoeken op ‘oldskool trading amersfoort’, dan komt dit bericht ook naar voren.

En wat dan nog? Er is een anonieme zeikerd aan het klagen en verschillende andere reacties zijn positief. Niets om je zorgen over te maken.

Jammer dat deze onbekende meneer mij probeert zwart te maken door overal deze tekst te plaatsen.
mij betichten van liegen is merkwaardig als je op allerlei forums deze leugens verspreid.
Het grappige is dat deze meneer de nieuwe set ski’s (lees oud spul) wel gekocht heeft.
Normaal reageer ik niet op dit soort reviews maar deze onbekende meneer is niet geheel eerlijk.
.

oldskool op 14 okt 2014 15:28

Als je in oktober 2014 gaat reageren op een bericht van januari 2013 vind ik dat je in 22 maande verdomd weinig argumenten hebt verzonnen om zijn beweringen tegen te spreken.

🏂

Voor onze kleine man schoenen, ski’s en helm gekocht! prima service! Hij is helemaal blij met z’n set.

Prima zaakje. Je kan beter hier even langs dan marktplaats o.i.d. afzoeken voor 2e hands spullen.
Zelf woon ik op loopafstand van deze winkel en ga ik daar ook heen voor waxen en slijpen.

Why work if you can ski!

Plaats een reactie