Het grote 3 woorden verhaal

Winniede Pooh pakken

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

slofte, die hem

maar merk dat

het lekker rustig

he-ho lets go

is in de

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

sauna met bediening

Waardoor er iets

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

vreemds dreigt te…

ontstaan in wintersportland.

Van oorsprong ontstond

May the ski force be with you !!

er een berg

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

en een Yeti

May the ski force be with you !!

in het lelijke

#ProudToBePartOfLesWintersportérs

Het resultaat tot nu toe. @Niels. maak jij er weer een lopend verhaal van?

Op een ochtend toen het sneeuwde zat ik aan de ontbijttafel met de moeder van mijn vriend met mijn skipas in mijn hand. Martijnski echter was onder de ontbijttafel en kneep de kat des huizes met een kater mijn skipas aan. De skipas ging aan dertigduizend gruzelementen. En dat terwijl zijn priveskileraar wachtte op de schnaps. Maar zonder skipas kon hij de liften niet gebruiken. Hoe gaat hij toch daarboven raken? Ik pak mijn snowscooter, geef gas… maar plots! Wat een zwarte ijsbeer op de top van het dal! Een zwarte ijsbeer die heel graag danst met Heidi maar liever niet met dikke berta maar wel met Rogier, hartstikke leuk! Op zijn Frans of zijn Duits of z’n Grieks maar niet op z’n Japans met stokjes. Hoewel, als je niets anders hebt op de piste dan moet het maar met die stompe oude vooroorlogse kaarsenstandaard. Daardoor krijgt Rogier hier en daar huiduitslag door sneeuwallergie van gele sneeuw. De oplossing is met de lelijkstekoe of het goedkoopste delletje in het foutste cafe van het meest pittoreske gat in Tsjechie ten overstaan van al zijn vrienden in de handstand 15 pistebully’s met stoelverwarming te bestellen. Ze zijn alleen op de schansstand geleverd met schietstoel. Op het hoogtepunt van de avond zat hij op de skies van de ordinair uitgedoste baas van Wintersporters.nl die veel overeenkomsten heeft met een dolle yeti met verschrikkelijke groene muts en gruwelijke kater van de buren die hem fristi aanboden.
In een schelp zat bier dat smaakte naar gele-sneeuw in rottingsproces. Ik moest lachen toen de baas, uitgedost als voorheen, nog nuchter als een sint-bernard hond aan mij vroeg: "ga je mee naar Zandvoort aan Zee? Het is aan de kust."
"WAT? een zeemeermin" zei de grote van loempia’s houdende oempaloempa uit het voormalig joegoslavisch plaatsje Splitboard. Wat doet die panda in jaren 80 skipak zei de gebrekkig Sprekende kerstman, die al lang blij was met een onverwachte kerstkaart van de paashaas, na het verstoppen van een hele grote berenkooi die veel leek op een koelkast . Het was Niels, die drinkt bier zonder alcohol omdat hij een groot glas bier niet aandurft anders moet ie pissen en hij kan dan zeker niet goed slapen.

Gijs was ondertussen op Blizzardskis aangekomen bij de berghut waar hij geweigerd werd door een Berggeit met sokken. Dat kwam mede… Door een sneeuwpop met gele voeten En groene neus waardoor Gijs erg onzeker werd en probeerde met blaten omdat hij vroeger shoarmaboer was geweest desalniettemin lukte het Om toch een andere ingang te molesteren en zo werd ik wakker. met een vermolmde goggle werd hij met een zwiep In de greppel Boven op een lantaarnpaal geslingerd, hij Had een grote skischoen op zijn linker nachtkastje staan hopende dat sinterklaas hem zou vullen Sinterklaas was echter druk bezig met Het slaan van Mijn vrouw en de treinreizigers in De skitrein naar Puy St. Vincent . Tijdens de reis werden ze rood omdat de kachel met flugel was De rode kersttrein reed door een Een groot besneeuwd sprookjesbos zonder rails het vloog door Het ijspaleis van Rogiers favoriete sneeuwkoningin genaamd patty brard maar omdat Rogier zo eigenwijs was om te boarden dumpte zij hem in een volle zaal met wilde en gestoorde sneeuwmannen. Rogier herpakte zich maar bedacht zich dat hij nog niet was wezen touwtjespringen, waardoor hij Met zijn neus in de schnapps van Patty was beland. Hij schrok van haar enorme Van haar enorme stank. Ondanks dat zijn reukorgaan niet naar behoren werkte kon hij toch de lucht opsnuiven 3 uur later Werd hij wakker met een vreselijke kater, dit kwam mede doordat hij zijn sokken op Waren omdat zijn antivries en slotontdooier nog in de koelkast lagen en er allemaal vieze Kleine wormpjes uitkwamen , waaruit bleef onbekend! Maar wat wel in zicht was , een stilgevallen skitrein met heel veel naar alcohol stinkende wintersporters.nl forumleden die net terug kwamen van de openingsweek uit oost Polen . Gelukkig was Kristof een dag eerder aan de Ruhrquelle op de beginnerspiste zoekend naar leraar die tevens ook op zoek was , maar een glas glühwein aantrekkelijker vond. Desalniettemin toch nam hij het initiatief om Yo-Han te verslaan op de skislalom. Deze overwinning was Guinness WorldRecords waardig, en zo gebeurde het dat Yo-Han uit teleurstelling Ging snowboarden met zelfgemaakt splitboard van Schuimrubber en oude flessen die hij even met een snijbrander en veeeeeel plakband in elkaar zette. tot dat er plotseling een bult van verwarmde handschoenen In de funitel Een kink in de moestuin van ome Frank en tante Thea, en helaas zat joep op de vers geplette appels die nu op peren lijken en als perenmoes tussen de snowboardbindingen (ja, die gesnijbranderde) Maakte er appelstrudel van, die nu dreigt te verbranden In de open lucht voorstelling van You can Glide . Met nieuw elan materiaal kan er op het dak van snowworld landgraaf prima ge-apreskiet worden onder het genot van een heerlijke Glaasje warme gluhwein en een overheerlijke stampot boerenkool met heerlijke apfelstrudel met vanillesaus und sahne. Als je dat mixt krijg je een grote bende en geheid darmproblemen waar je nog bruine sneeuw van krijgt ook.

Maar alle gekheid op een snowboard. Er stond erwtensoep en een bergmarmot die de chocoladereep in een plant stopte. toen plots ineens Sinterpiet en Zwarteklaas de kerstman omver bliezen. Die vond het nu welletjes en begon vreselijk met zijn zweepje te spanken over De kont van de kerstman Om vervolgens daarna op de blaren verse sneeuw te Zitten en verder te gaan rollebollen . Maar wie wilde nou met een eskimo achter het hutje van de schnapsskoning van gerlos zonder skischoenen gaan Staan friemelen aan het openingsmechanisme van de skilocker van frank, alias de Dennis Black Magic Free Fall Guy . Toch sneeuwde het hele grote vlokken op deze vreemde maar o zo afgelegen zwarte piste . Uit zijn rugzak Die al maanden ergens vergeten in abominabele staat wegrotte kwam een vuurrode En volledig verhaarde. zeer hippe elmo onherkenbaar verkleed als een barbie met op Ken lijkende sneeuwplanten en ander ijzig spul dat Bleef vastzitten aan de binnenkant van de goggle die onder de vanillesaus zat te voorschijn vloog en daarna Ergens onder de neus van een bruine ijsbeer de fles schnaps pakt om op 6860m in schuss de helling af te rodelen richting het diepe en ijskoude bergmeer gevuld met water en vis in bevroren toestand . Even later kwam van diezelfde helling een diepzee kroket geheel beschonken aanwaggelen om de berghut te voorzien van Hans zijn Girls Aloud dieren-knuffel-verzameling oude dikbil gorilla op zijn skihelm . Daarna besloot hij om toch zijn softshelljas en allmountainlatten om te ruilen voor een paar grote bejaarde sloffen waarmee hij richting de hem roepende paaldanseressen in de Winniede Pooh pakken slofte, die hem maar merk dat het lekker rustig is in de sauna met bediening Waardoor er iets vreemds dreigt te ontstaan in wintersportland. Van oorsprong ontstond er een berg en een Yeti in het lelijke…

MAND!

Plaats een reactie