Skimaatjes gezocht voor Ischgl/Sankt Anton/Sölden - jan/febr 2013

hai ik ben cor 58 jaar jong en ski liefhebber ; ik wil weg 25 jan, naar een sneeuwzekergebied.

ben de laatste jaren met dynamic hollamd meegeweest ook leuk.

maar nu wil ik met een paar liefhebbers naar oostenrijk ; gezellig heel de dag skien eten drinken en vooral genieten met een grote g.

o ja ik woon in oud-beijerland en wil op korte termijn afspreken want de tijd gaat snel

Hallo allemaal,

Ik heb zowiezo besloten om 10 maart via Villavibes naar Italië te gaan, 140 singles en de Dutchweekend. Ik zie dat een aantal van jullie een week later naar Ischgl gaan, ik overweeg nog even of ik vanuit Italië kan aansluiten, wel een leuk idee. Ik zal nog even naar jullie andere topic kijken.

Groetjes Yvonne

hallo Yvonne,
Dit zijn inderdaad twee top lokaties. Helemaal.goed! Al hoewel ik moet zeggen dat ischgl veel meer topkroegen beschikt om even iets te noemen, kuhstahl,trofana alm , nikki stadl, schatzi, en dan heb ik het hier over super top kroegen après ski. Skiën is ischgl is wel wat druk. alles komt samen op een punt. maar als je smorgens op de vesil gaat skien, dan heb je het rijk alleen. smorgens is het daar nog wat harder. maar supergrip en iets pittiger. maar zeker top skigebied. en super après ski. In st. Anton is eigenlijk maar 1 superkroeg,mooserwirt, en das nog net op de piste. wel veel kroegen maar niet top. skiën is erg mooi in st anton. een bezoekje aan Lech zeker niet vergeten.
Maar helaas kan ik niet mee in die periode. Ik zoek skimaatjes die tweede week maart mee willen naar Val Gardena italie. Dit is werkelijk het mooiste skigebied ter wereld. Vind ik althans. maar apresski is niet erg groot daar.
ik wens jullie alvast een super mooie skivakantie toe.
viendelijke groetjes Sietse.

Gast879 op 28 dec. 2012 21:23

Yvonne, ben je er al uit of je ook nog met ons mee gaat naar Ischgl van 16-23 maart? Lekker 2 weken skiën ;-)

Hee Femke, tis erg verleidelijk om aan te sluiten, hebben jullie al accommodatie gevonden?

Heb je een profiel? Dan kunnen we wat makkelijker "chatten"

Voor iedereen die het gezellig vindt om in groepsverband te Skien of Boarden.
Sluit je aan bij een van onze Trips! (gevorderd niveau vereist)

Wij organiseren en begeleiden Freeride Trips in landen als Frankrijk, Oostenrijk, Marroco, Noorwegen, Zwitserland…Laat je leiden door een skileraar & berggids UIAGM. Talen: NL, FR, E, D

Neem kontakt met ons op per mail contact@encompany.fr voor verdere informatie.

http://www.skischoolguide.eu ( guide & prive leraar)

Anne & Boris
Encompany

Ontmoeting al geweest voor Ischgl reisje 9/3? Ga normaal eind februari, omdat op div. plaatsen in Oostenrijk de sneeuw vaak al slecht wordt in maart. Ischgl zou vanwege ligging wel een uitzondering kunnen zijn. Ben ook wel toe aan skieën en biertjes met gezellige mensen. St Anton en Ischgl staan al jaren op mijn lijstje, maar de singles-reizen lijken vooral te houden van leeftijdsgroepen, niet al te gezellige dorpen en off-centrum locaties, wat allemaal afbreuk doet aan mijn ski of apres-ski-tijd. Ben een man van iets boven de 40 ;-) en heb steeds meer problemen om nog mensen mee naar de apres-ski te krijgen. Dus hier ben ik wel voor in.

Hey antiekski!!! Klinkt goed…ik heb besloten naar Italië te gaan op 10 maart via villavibes, ischgl blijft ook nog op mijn verlanglijstje staan, maar kostentechnisch zit dat er dit jaar niet meer in helaas…

Straffe prijsjes bij die Villavibes…zoveel als ik dat bed zie in vakantie hoeft die niet zo duur te zijn ;-0
Ga denk ik weer eens bij onze oosterburen boeken…veel goed vibes in Italië.

Hoi Antiekski,
Ik wil nog wel naar Ischgl hoor! Zou je 16-23 maart kunnen?

Hallo, ik zou het heel erg leuk vinden alsnog op wintersport te gaan, maar helaas zijn mijn maatjes dit jaar niet inde gelegenheid.
heeft iemand nog een plekje over voor vertrek 16 feb?

16 maart is te laat voor me…gaat dus niet lukken.

Villa Vibes Wintersport is mij niet bevallen. 150 zielige zoekerige bange singles. En verder is het eten slecht en wordt er slordig omgegaan met je persoonlijke gegevens. Een vriendin van mij wordt nogsteeds lastig gevallen door mannen die haar mailen omdat de reisleiding van alle 150 man hun mailadressen mailt naar iedereen.

@Alain 20 jaar leeftijds verschil daar zou ik me niet druk over maken (zit tussen de oren

Ik stap even in mijn tijdmachine. ;-)

Plaats een reactie