Val Thorens 1-10 feb

hey, al jaren ga ik met vrienden op wintersport alleen dit jaar kunnen zij niet wegens financien, niet crisis gerelateerd maargoed:p. Alleen ik zou wel graag op wintersport gaan. Studiereis etc was helaas al vol dus ik vroeg me af of iemand hier interesse heeft in een wintersport. Ik ben een 22 jarige student die wel van een biertje houdt. Bijkomstig voordeel is dat ik het gebied ken en goed kan snowboarden.

Ik ben ook nog op zoek naar een skimaatje! Heb je ook een profiel?

Van België? :)

Go with the snow!

zal even een profiel aanmaken

hey, al jaren ga ik met vrienden op wintersport alleen dit jaar kunnen zij niet wegens financien, niet crisis gerelateerd maargoed:p. Alleen ik zou wel graag op wintersport gaan. Studiereis etc was helaas al vol dus ik vroeg me af of iemand hier interesse heeft in een wintersport. Ik ben een 22 jarige student die wel van een biertje houdt. Bijkomstig voordeel is dat ik het gebied ken en goed kan snowboarden.

Gast700 op 31 dec. 2012 13:18

voila cest moi

Als nu iedereen gewoon de eerste week naar Val thorens gaat wordt het daar zeker gezellig!!;)
Ik en een vriend 27 en 28 zijn er ook te vinden in Chamois d’or (volle dagen op de pistes :D)

chamoisdor is echt een kut appartement…

Ik ben er eerder geweest en kan niet zeggen dat ik er problemen had hoor… Oke het is standaard en niet groot. Maar aangezien je er toch maar een korte tijd bent omdat we de rest van de tijd op de piste doorbrengen is het goed zat voor ons. En vanuit het hotel de piste op glijden is dan wel weer heel luxe… Het is tenslotte de pistes waar we voor gaan.
Meningen veschillen :)

Ieder zijn ding inderdaad, maar in Chamois d’Or gaan ze ons niet meer zien. Ben er in 2004, 2005, 2009 en 2011 geweest. Pluspunten:

  • optimale ski-in en ski-out
  • niet duur
  • supermarkt onder het appartementcomplex

In mijn ogen toch ook wel heeeel veel minpunten waar ik inmiddels wel klaar mee ben: