9maart/wintersport/reisgenoot(en)

Hoi hoi,

Ik heb al een oproep staan voor 12 januari ( inmiddels een groep gevonden)
maar ik ben ook van plan om 9 maart te gaan en zoek daarvoor ook mens(en) om gezellig mee te gaan snowboarden/skieen.
Ik doe alle pistes en hou van lange dagen, keer rustig dagje, wat apres ski, zelf koken, keer uit eten etc. Ik ben een gezellig en flexibel persoon en hoop dat jij/jullie dat ook zijn uiteraard.

wie o wie?

groetjes Patrick

Hoi Patrick,
Ik zoek ook nog ski maatjes voor de week van 9-16 maart. Ik zou zelf graag naar Ischgl in Oostenrijk gaan. Ik ben zelf een skiër. Ik ben 27 jaar en kan voor dit jaar ook niet echt vrienden vinden die in dezelfde tijd mee kunnen en willen. Ik doe ook alle pistes, alleen niet de hele dag zwarte als het even kan ;-)
Ik ben wel iemand die na een lekkere dag skiën het erg leuk vind om te gaan apres skiën! Dan daarna te gaan eten (thuis of uit eten inderdaad beetje afwisselend, vind koken zelf erg leuk dus wil ik zeker een keer doen).
Wat vind jij van Ischgl? Eens kijken of er nog meer mensen met ons mee willen?!
Groetjes Femke

Hoi Femke,

Ischgl is on top of my list van try before you die :-)
Als we met meerderen zouden kunnen gaan dan is een appartement het meest ideaal omdat je dan alle kanten opkunt, gezellig koken, uit eten, potje kaarten etc.

groetjes Patrick

Hey Patrick,
voor jou gaat het ook om de week van 9-16 maart toch?
Ik heb zelf een topic geplaats skien in Ischgl wie wil er mee (oid), laat daar anders ook even een berichtje in achter. Ik heb daar nog een reactie op van Marjolijn.
Wie weet kunnen we door 2 berichten te hebben een leuke groep verzamelen!
Groetjes Femke

Hallo Patrick!
Kan jij ook de week van 16-23 maart? Dan moeten we even kijken of we binnenkort een keertje kunnen meeten om iets uit te zoeken en te boeken.
Groetjes Femke

Hoi Femke,

Ik kan alleen 9 maart maar als je andere gevonden hebt voor 16 maart is dat prima. Ik heb nog een optie om met een groep mee te gaan waarmee ik vrijdag ook ga…Als het goed bevalt ga ik nog eens met hen. Mocht je interesse hebben in valdifassa deze groep heeft nog plaats weet ik.
groetjes Patrick

Hoi Patrick

Ik ga zaterdag 9 maart ook naar ischgl vanaf Innsbruck en zoek mensen die een taxi willen delen?
Wij zijn met 3 personen…ga jij/jullie vliegen of met de auto…?

Gr. Miranda

Ik ga niet naar Ischgl maar naar Canazei

Plaats een reactie