Reisgenoten voor St. Anton am Arlberg in Oostenrijk

Hallo, wij zijn 3 vlotte en sportieve vrouwen van 50 jaar oud en skiën al vrij lang. Het lijkt ons gezellig om andere mensen te leren kennen die in de laatste week januari of eerste week februari mee willen gaan skiën naar St. Anton in Oostenrijk. Eventueel is ook de laatste week februari en eerste week maart mogelijk.

Wij horen graag van jullie.

Week 5 zit ik met 6 vrienden (tussen 30 en 40) in st. Anton. Je herkent ons aan fabelachtige skitechniek en enorme gezelligheid in de Mooserwirt ;)

Hallo! Ik ga al jaren met een (steeds wisselende) groep leuke sportieve mensen skiën. We waren al eens in St Anton, nu gaan we (18-27 januari) naar de Dolomiten. Iedere dag skiën in een ander gebied o.l.v. ervaren gidsen. Erg gezellig en veel lekker skiën. Iets voor jullie?
Hannie 06 20930039

Hallo Hannie, Bedankt voor je bericht. Ik zal het met mijn vriendinnen bespreken.

Tussen 16 en 23 Feb zit ik er met 2 vrienden, net buiten St Anton.

Lib tech met Flow my way in the snow

ik lees net pas dit bericht. Zijn er nog mogelijkheden tegaan?? gr wilma

ik lees net pas dit bericht. Zijn er nog mogelijkheden tegaan?? gr wilma

Gast661 op 27 jan. 2013 02:45

Hallo Wilma, wij zitten nu deze week in St. Anton. Misschien gaan we de 2e week van maart nog een keer.

Hey Marian, wij verblijven van 2 tot 9 maart in St Anton. Allereerste keer trouwens… Laat maar horen mocht je dan in de buurt zijn… Guy

lees geen reactie,s ? is dit nog van toepassing ?

wij zitten van 9-13 maart in St Anton…wie zien we nog meer bij de Mooserwirt??

Week later ! Lekker voorjaarsskien !

net terug, mooi gebied!

Lib tech met Flow my way in the snow

Plaats een reactie