Nieuwe gear? Show it! (deel 2)

Na heel lang twijfelen nieuwe skischoenen gekocht en super blij mee! Zaten meteen erg goed, zonder drukplekken. Hopelijk snel uitproberen :)

null

Na heel lang twijfelen nieuwe skischoenen gekocht en super blij mee! Zaten meteen erg goed, zonder drukplekken. Hopelijk snel uitproberen :)

null

Lil92 op 24 jan 2017 11:25

mijn vriendin heeft deze toevallig ook onlangs gekocht en we zijn ze deze week aan het testen in Montafon. Ze is er heel erg tevreden over! Iedere schoen zit uiteraard anders bij elk persoon maar ze is erg tevreden over het gevoel met de skis en de pasvorm. Als ze dus bij jou net zo goed passen zal het gegarandeerd succes zijn! Veel plezier ermee!

🏂

Erg prettig zittende schoenen. Ben er blij mee. Mn oude Tecnica’s waren na 16 jaar op, binnenschoen versleten, waardoor hij op mn wreef begon te irriteren.

null

Na heel wat jaren ski’s gehuurd te hebben nu mijn eigen ski’s aangeschaft.

null

@larsdejongh mooie ski’s, ga je veel plezier van hebben! ;-)

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

Na veel wikken en wegen eens voor iets exotisch gegaan :)
Afgelopen week al eens aan de tand gevoeld in Winterberg en de verwachtingen werden ingelost. Heerlijke ski, enkel benieuwd naar hoe ze zich gaan gedragen op echte buckelpistes.

null

null

powwaah op 22 jan 2017 00:04

@powwaah nieuwe gear? Made in MMXII = 2013. :-)
Is zeker speciaal zonder bindingen deze latten eens te testen in Winterberg?

*bericht bewerkt door iSKI op 27 jan 2017 20:31

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Hehe @Ischgeil dat is het jaartal dat J Skis is opgericht. Jammer genoeg dus geen overstock prijsje :)

Met binding lukt toch iets beter moet ik zeggen ;)

null

Edit: Sorry voor de facebook foto kwaliteit

*bericht bewerkt door powwaah op 27 jan 2017 21:28

Plaats een reactie