Casco Goggles met Magnet-Link, ervaringen?

Zelf heb ik namelijk een skihelm van Casco gekocht waar het mogelijk is om goggles met magnet-link op te zetten.

Vandaar dus nu de vraag werkt de magnet-link goed? iemand ervaring? en heeft Casco goede brillen?

Upje.

Iemand ervaringen hiermee?

Ik heb zelf een bril van Bogner, wat feitelijk een casco bril is. Prima bril, maar het is wel een normale bril met elastische band.

Casco is een prima merk vwb helmen en brillen. Maar in Nederland zie je het niet veel.

Ik heb zelf net de Casco SP-5 helm gekocht, een nieuwe goggle staat nog op mijn verlanglijstje en vroeg me af of zo’n opklik goggle de moeite waard is. Vandaar de vraag.

Mijn vriendin heeft Casco helm met bijbhorende FX-70 Vautron. Ziet er niet alleen mooi uit, maar ook fijn door het niet hoeven te wisselen van lenzen. Bril past zich aan de weersomstandigheden aan.

Bril blijft goed zitten, maar door het niet aanwezig zijn van valbeveiliging(geen clip waar de bril mee vastzit) heeft mijn vriendin wel constant de angst dat als ze de bril omhoog doet dat ze deze verliest. Dit is meer een gevoel dan dat het gebeurt. De bril zit met magneetjes vast, maar onder spanning haakt deze ook achter de inkepingen op de helm.

*bericht bewerkt door RonaldTD op 30 dec 2016 20:49

Plaats een reactie