Skien in Ischgl in maart, wie wil er met me mee?

Hallo allemaal, Ik ben voor dit jaar op zoek naar mensen die ook op wintersport willen, maar niemand hebben om mee te gaan. Ik wil graag naar Ischgl in het weekend van 14 tot 18 maart 2013 (een week van 9-16 of 16-23 maart kan ook). Ik ben zelf vrijgezel, 27 jaar en dol op skiën, maar vooral ook apres skiën!! Zijn er mensen die met me mee willen?

Hoi,

Ik ben ook opzoek naar een reisgenootje voor de wintersport! Ik ben vrijgezel, 25 jaar en voor mij is een wintersport zonder apres ski geen wintersport. Ik ben een redelijk ervaren skier en beginnend snowboarder. Ischgl ben ik nog niet geweest maar lijkt me een leuke plaats, ik wil wel graag een week.
Al een idee met welk vervoersmiddel?! Met een auto vind ik geen probleem en ook met het vliegtuig is voor mij prima, liever niet met de bus. Gr. Marjolijn

Hey Marjolijn,
Helemaal leuk! Ben het helemaal met je eens. Skiën zonder apres skiën is geen wintersport. Ik ben ook nog nooit in Ischgl geweest, maar heb gehoord dat de apres ski daar helemaal geweldig is! Ik wil ook graag een week, het liefst met een deel van het weekend van 14 tot 18 maart erin. Dus voor mij zou de week van 9-16 of 16-23 het beste uitkomen. Is dat voor jou een optie?
Ik ben ook in een ander forum topic in gesprek met Patrick (9 maart reisgenootjes gezocht). Hij zoekt ook nog maatjes voor de week van 9-16 maart. Hem lijkt Ischgl ook leuk.
Of zou je liever met z’n tweeën gaan?
Groetjes Femke

Hey Femke,

Heb net hier jullie berichtjes gezien en vroeg me wel af of jullie nog steeds op zoek zijn naar mensen , kben zelf een 28 jarige kerel uit de buurt van Gent die met een collega aant kijken is om in Maart naar Oostenrijk te gaan , zijn daar al een paar keer geweest maar nog nooit in Ischgl, Sta tijdens de dag wel heel graag op de latten maar aprés ski is ook heel gezellig hoor :-) Zijn jullie van Nederland- Belgie??
groetjes Vincent

Hi Femke,

Bedankt voor je reactie op mijn bericht! Ik heb ondertussen ook een reisgenoot gevonden, maar ons lijkt het leuker om gelijk begin februari te gaan (9Februari). Is dit misschien nog een mogelijkheid voor jullie? Lijkt me heel gezellig! Ik hoor het wel!

Groetjes Angelica

Hoi, hoi,

Heb misschien ook wel interesse om mee te gaan naar Ischgl. Ben Niek, 27 jaar en kom uit het midden van het land. Ervaren skier, maar nog nooit in Ischgl geweest, lijkt me leuk om deze winter nog te skien met een stel leuke leeftijdsgenoten.

Groetjes,

Niek

Heb ook wel een auto met winterbanden dus dat is ook geen probleem.

Hoi Angelica,
Ik kan wegens mijn werk niet in februari. Daarom ga ik pas in maart. Voor mij is het echt de keuze tussen de week van 9-16 en 16-23 maart.
Groetjes Femke

Hoi Niek,
Leuk je reactie! Ik zou zeggen ga gezellig mee. Het is nog niet helemaal duidelijk met wie en wanneer maar dat komt vast goed!
Groetjes Femke

Hallo allemaal!
Kunnen degene die mee willen naar Ischgl ook de week van 16-23 maart?
En wie willen er dan definitief mee? Marjolijn, Vincent, Niek? Dan moeten we even kijken of we binnenkort een keertje kunnen meeten om iets uit te zoeken en te boeken.
Groetjes Femke

Hoi allemaal,

Heb met mijn werk geregeld dat ik van vrijdag 15 tot en met zondag 24 maart vrij heb, dus ik wil definitief mee!! Ik vind het een goed plan om snel af te spreken om te boeken! Heb er nu al zin in! Ik hoop echt dat we met een gezellig clubje er een mooie/leuke week van kunnen maken! Persoonlijk zou ik het wel lekker vinden om met de auto te gaan, maar weet niet hoe de rest erin zit?! Helaas heeft mijn Ford Ka geen winterbanden…Groetjes Marjolijn

Hallo allemaal,

Hoewel ik verreweg de senior van deze groep ben (42 jaar), lijkt het mij leuk om met een groep enthousiaste (apres) skiliefhebbers naar het o zo mooie Ischgl af te reizen. Ik ben de laatste 5 jaar altijd wel een week in Ischgl geweest en elke keer was het zowel op als buiten de piste geweldig.

Ik heb nog niets voor de maand maart gepland, dus zit niet echt aan een bepaalde week vast. Ik heb een auto van de zaak, dus vervoer is op zich geen probleem, maar de brandstof moet ik wel betalen. Bovendien is het niet de grootste en snelst denkbare auto.

Groeten,
Alain

Hoi allemaal,

Zie hier nu op verschillende forums dezelfde namen en datums voorbij komen, om welke datum gaat het nu precies? Weet niet waar iedereen vandaan komt om een keer af te spreken?
Met mijn auto kunnen er totaal drie personen plus bagage in denk ik.
Zijn jullie redelijk ervaren skiers?

Groet,

Niek, niet ingelogd

Hey Niek,
Het gaat hier om Ischgl van 16-23 maart.
We zijn tot nu toe met Marjolijn, Alain, misschien jij en ik (Femke).
Groetjes Femke

Hallo allemaal,
Heb even zitten googlen naar appartementen en hotels in Ischgl. Voorraad gaat heel snel!!!
Heb nu een appartement gevonden op 500 meter van het centrum voor 1600 euro, wat dan voor 4 personen op 400 euro pp uitkomt. Is wel de laatste, dus ???
http://www.booking.com/hotel/at/almandin-apartments.nl.html?..
Groetjes Femke

Zoek eens via http://www.ischgl.com/de

Veel plezier, ik ben er zelf een maandje eerder, anders ging ik graag mee.

Femke,

Je kunt inderdaad beter op de site van Ischgl zelf zoeken. Desnoods kun je nog een mail naar de plaatselijke VVV sturen. Verder kun je bijvoorbeeld ook bij Nortlander (http://www.nortlander.nl) zoeken, die hebben vaak ook goede en betaalbare locaties.

Hoi allemaal,

Ik vind het erg veel geld voor aan het einde van het seizoen.
Ik ga toch kijken voor een groepsreis, sorry ik haak af.

Neeee Marjolijn niet doen!!!
Een groepsreis is namelijk echt niet goedkoper en deze kan je helaas ook niet vinden naar Ischgl.
Ik had me zo verheugd op een feestje bouwen samen! Kan ik je echt niet overhalen toch mee te gaan? Hoop t wel…
Groetjes Femke

Ik heb ook interesse om mee te gaan als er nog plaats is. V - 33 jaar - Mechelen - gevorderd snowboarder.

Groetjes,

Caroline

Hoi Caroline,
Er is zeker nog plek. Gezellig!!
Groetjes Femke

Femke,

Fijn - hoe kunnen we afspreken om iets vast te leggen?

Groetjes,
Caroline

Hallo Femke,

Is er al enige duidelijkheid over welke week jullie naar Ischgl gaan. Ik ben zelf van plan om voor mijzelf een kamer te boeken in het centrum, maar het lijkt mij natuurlijk wel leuk om gedurende die week met een aantal gelijkgestemden op te trekken.

Groeten,
Alain

Voor de mensen die nog een reisje zoeken; https://www.wintersport.nl/forum/topic/78904

Hoi Alain,
Het word de week van 16-23 maart. Je wilt niet een appartment delen met de rest van de groep die gaat?
Groetjes Femke

Femke,

Ik vind het zelf altijd wel makkelijk om ergens alleen te zitten. Op die manier, kan ik komen en gaan wanneer ik wil. Vind het verder leuk om met anderen op te trekken, maar stel ook wel wat prijs op privacy. Heb dat vorig jaar ook gedaan en is mij goed bevallen, heeft geenszins met anderen te maken, is puur een persoonlijke voorkeur.

Groeten,
Alain

Niek? Wilde jij nog mee? Groetjes Femke

Hey Caroline,
Wel op korte termijn een keer afspreken denk ik. Hoe langer we wachten, hoe duurder het word!
Ik woon zelf in Utrecht. Is vrij centraal om met alle geïnteresseerde af te spreken denk ik.
Kan je zaterdag 19 of zondag de 20ste? Aankomend weekend dus…
Groetjes Femke

Hoi Femke,

De Groep word aardig kleiner zo, weet niet of je dan voor een hotel wilt kijken of appartement? Word natuurlijk wel makkelijker om wat te vinden zo. Woon zelf bij arnhem in de buurt dus dat is niet zo ver uit elkaar. Stuur anders even een berichtje naar mn profiel, kunnen we mailadressen uitwisselen

groet,

Niek

Hey Niek,
Maakt mij niet zoveel uit. Als het maar wel een beetje centraal in de buurt van de pistes en de apres ski ligt. En het bed lekker ligt ;-) Ik sluit me aan bij wat de meerderheid wil.
Ik zou persoonlijk niet de voorkeur geven aan halfpension als we in een hotel gaan. Ontbijt erbij is prima, maar wil liever niet gebonden zijn aan een bepaalde tijd om te moeten dineren.
Stomme vraag waarschijnlijk, maar hoe stuur ik een berichtje specifiek naar jou?
Groetjes Femke

Hoi Femke,

Heb een beetje rond zitten kijken voor hotels in de buurt van de piste, moet alleen even kijken of deze dan ook op deze datum beschikbaar zijn. Ontbijt erbij is altijd wel fijn, ontbijten en dan lekker gaan skien.
Om mij een berichtje te sturen met je zelf gewoon even een profieltje aanmaken, rechts bovenaan de site inloggen aanklikken rest wijst zich vanzelf.
Groetjes Niek

Plaats een reactie