Skien in Ischgl in maart, wie wil er met me mee?

Hallo allemaal,
Heb ook een profiel gemaakt!
Groetjes Femke

Hoi Femke,
Bedankt voor je reactie.
Ik had jullie topic over skiën in Ischgl in maart al gezien.
Ben 1 keer eerder in Ischgl geweest. Prachtig skigebied, alleen veel, heel veel Duitsers. En veel asociaal volk. Je kunt je ski’s geen seconde alleen laten. Ze worden, voordat je het weet gestolen. Heb veel vechtpartijen gezien bij de ski liften, Après-ski en gewoon op straat.
Nee, ik ga daar nooit meer naar toe.
Mocht je een ander ski gebied in gedachten hebben dan ben ik uiteraard van de partij.
Ron

Ron,

Ik ben zelf inmiddels vijf keer in Ischgl geweest, ga overigens dit jaar weer, en herken mij totaal niet in het beeld dat jij nu schetst. Denk tevens ook dat dit niet de plaats voor dergelijke negatieve uitlatingen.

Alain

Ieder zn ding mensen, geen ruzie maken!

Maar even concreet nu, want ik wil toch wel plannen gaan maken en gaan boeken!
@ Alain & Caroline: gaan jullie nog met ons mee? Zo ja, gaat jullie voorkeur uit naar appartement of hotel? Met welk vervoersmiddel dachten jullie te gaan? En wat voor budget hadden jullie in gedachten?
Kunnen jullie zaterdag of zondag meeten om elkaar te leren kennen en te kijken wat we kunnen boeken?

@ Niek: Kan jij zaterdag of zondag ook?

Ik hoor het wel!
Groetjes Femke

Femke,

Ik heb inmiddels al een hotel geboekt voor die week. Zal zelf 16-03-2012 al rond 08.00 uur 's ochtends in Ischgl zijn, zodat ik de hele zaterdag kan skiën.

Voor wat betreft het boeken, kun je het beste zoeken op de website van Ischgl:

http://www.ischgl.com/de/relax/unterkunft/online-buchen_das?..

Daar kun je instellen wat je zoekt en vervolgens krijg je, indien je dat hebt aangegeven, een lijst met appartementen en hotels opgestuurd. Indien daar niks zinnigs tussen zit, gewoon weer opnieuw een aanvraag doen, ik heb ervaren dat je dan vaak gewoon een compleet andere lijst krijgt opgestuurd.

Groeten,
Alain

Hey Alain,
Ik ga eens een kijkje nemen op de website.
Ga jij met de auto, trein of vliegtuig?

Femke,

Ik ga met de auto; is op zich goed en snel bereikbaar.

Alain,

Er is mij gevraagd of ik interesse had om in maart naar Ischgl te gaan. Ik ben vrij om te zeggen waarom ik geen interesse heb in Ischgl. Ik zeg nee, en licht het toe waarom. Dus ik geef mijn mening.
Als jij andere ervaringen heb, gefeliciteerd, mag je zeggen. Zo mag ik ook mijn ervaringen kenbaar maken.

Ron,

Natuurlijk heeft iedereen recht om zijn mening te geven. Ik ontzeg je dat recht ook niet. Ik vond je reactie alleen erg negatief naar de mensen toe die er naar uitzien om naar Ischgl te gaan; vandaar mijn reactie.

Jammer dat jouw verblijf aldaar niet heeft gebracht wat je ervan verwacht/gehoopt had, maar zo kan het helaas lopen. Ik wens je bij deze alvast een goede wintersport toe…

Het is denk ik altijd interessant meerdere ervaringen te horen, en daarna kiezen en zelf ervaren. Mij lijkt het nog steeds leuk naar Ischgl te gaan, ik hoor meestal de goede verhalen. Laten we inderdaad hopen dat Ron’s ervaring een uitzondering was, maar ja… veel Duitsers, vechtpartijen en asociaal volk zit niemand op te wachten…heb ik nog nooit meegemaakt eerlijk gezegd, wel vervelend.

Anyways, ben benieuwd of jullie al accommodatie hebben gevonden, ik zal ook eens kijken wat beschikbaar is. Ik ga in ieder geval vanaf 10 maart Villavibes boeken, naar Italie met 140 singles plus een Dutchweekend met feestgarantie…daarna overweeg ik wellicht nog aan te sluiten in Ischgl…zou wel heel avontuurlijk zijn.

grtzzzz Yvonne

Yvonne dat zou echt super leuk zijn! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!

Plaats een reactie