skipas geldig voor Solden en Obergurgl

Dit onderwerp gaat over de bestemming Obergurgl - Hochgurgl

Wij zitten dit jaar in Zwieselstein tussen Solden en Obergurgl. Is er een pas die gelding is voor beide gebieden?

Je kunt voor voor zover ik weet een skipas kopen waarbij je 1 dag naar een ander skigebied kunt. Dit heet een combicard geloof ik. Als je deze in Obergurgl koopt dan kun je dus 1x naar Sölden en andersom.

Ik las in de brochure voor het seizoen 2011-2012 dat men enkel de mogelijkheid een combiskipas voor Sölden en Obergurgl te kopen heeft tijdens de paasvakantie (en later).

Je kunt inderdaad zoals Robert zegt een combikaart kopen. Wij zaten in Solden en dan kun je dus 1 dag naar Obergurgl/Hochgurgl. Als je hem in Obergurgl koop kun je dus 1 dag naar Solden. Welke dag je gaat kun je zelf bepalen natuurlijk.

@ Mathijs: Ik heb even gekeken op de site van solden en obergurgl, maar dit is niet alleen maar tijdens de paasvakantie of later. Kan al vanaf de start van het seizoen tot aan het einde van het seizoen.

Wel een complete VVV opgericht voor het Otztal voor een gezamelijk reclamecampagne, maar op het belangrijkste punt is de samenwerking ver te zoeken. Gemiste kans…

Solden is te druk, Obergurgl is te klein voor een hele week, Otz en Kuhtai zijn leuke eendagsgebieden. Maar met 7x een dagprijs is he prijstechnisch niet interessant.

@ gast468 Het dal heeft wel degelijk een super ski pas.

Super ski pass is available for three different time periods:

THE SUPER 3 : Valid for 3 days as of issue (without choice of days). The Soelden skiing resort can be used one day only.

THE SUPER 6 : 6 days of wonderful ski fun, days of choice within a time period of 8 days as of issue. The Soelden skiing resort can be used on two days only.

THE SUPER 10 : 10 days of wonderful ski fun in Hochoetz, Kuehtai, Niederthai, Gries and Soelden, days of choice within a time period of 14 days as of issue. The Soelden skiing resort can be used on three days only.

En voor een combi skipass Obergurgl / Solden is er ook, je betaald dan 10 Euro per dag meer.

Skiën. What else.

Er wordt weinig reclame voor gemaakt omdat obergurgle liever geen volk van solden ziet komen dixit een persoon aan de servicedesk . Je kan 1 dag naar obergurgle met de skipas van sölden maar dat moet je op voorhand zeggen. Nadien wijzigen is niet mogelijk. Rare situatie.

ik heb ook een skipas genomen in obergurgl en kon daarmee 1 dag naar solden.

No sweat no glory

Plaats een reactie