Alleen richting Sölden

Dit onderwerp gaat over de bestemming Sölden - Ötztal Arena

In de eerste instantie heb ik mijn wintersportvakantie geboekt om met 2 vrienden te gaan skiën, maar door omstandigheden hebben zij allebei moeten afzeggen. Nu was de planning om vannacht al te vertrekken en ik heb eigenlijk nog wel zin om te gaan. Maar ik moet dan wel in me eentje gaan. Het is maar voor 5 dagen maar je bent toch maar alleen. Wat zouden jullie doen?

Dit is toch hét perfecte excuus om die M eens goed af te trappen op de Duitse snelwegen ? ;) Ik denk dat het wel meevalt, evt boek je skies dan ben je sowieso niet alleen en leer je nog wat bij.

Of hou het hier wat in’t oog, er zijn geregeld mensen die via dit forum reisgenoten zoeken.

Zeker gaan. Mijn ervaring is dat het op de piste absoluut niet boeit en 's avonds kun je er altijd nog voor kiezen om de kroeg in te duiken.

Wat doe je hier nog? :) Gaan!

Lekker alleen doorstampen op de piste; en s’avonds vermaak je je echt wel (je bent echt niet de enige loner).

Let it snow!

Misschien zijn er hier nog wel mensen die last minute met je mee willen?

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Misschien zijn er hier nog wel mensen die last minute met je mee willen?

Kristof op 9 jan. 2013 11:37

Niks voor jou Kristof? Aangezien het ook een beetje je "thuisgebied" is…

If you snooze, you loose!

Ik zou gaan ! Enkele jaren geleden op mijn eentje op skitrip geweest naar Les arcs. Schitterende vakantie geweest, nog nooit zoveel geskied als toen. Enige dode momenten waren 's middags tijdens de lunch. Toen ik 's avonds ging eten kon ik altijd wel ergens mee aanschuiven.

zeker gaan

je treft er altijd wel leuke mensen waar je je bij aan kan sluiten
en tijdens de apres ski is het helemaal geen probleem
alleen de reis er naar toe lijkt me vervelend
wij vertrekken vrijdagochtend
mischien tot daar

groetjes

Zit in een hotel in Hochsölden, kom er al 15 jaar dus ben ook goed bekend bij de eigenaren van het hotel dus het zal wel goed komen. Heb er zin in!

niet laten afketsen gewoon doen en lol beleven, als je alleen skied moet je ook geen rekening houden met anderen he.

No sweat no glory

Misschien zijn er hier nog wel mensen die last minute met je mee willen?

Kristof op 9 jan. 2013 11:37

Niks voor jou Kristof? Aangezien het ook een beetje je "thuisgebied" is…

Jeff op 9 jan. 2013 11:53

Jeps absoluut, maar af en toe moet ik ook nog werken ;o) Ik zal nog genoeg in de Alpen zitten de komende 2 maanden

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Misschien zijn er hier nog wel mensen die last minute met je mee willen?

Kristof op 9 jan. 2013 11:37

Niks voor jou Kristof? Aangezien het ook een beetje je "thuisgebied" is…

Jeff op 9 jan. 2013 11:53

Jeps absoluut, maar af en toe moet ik ook nog werken ;o) Ik zal nog genoeg in de Alpen zitten de komende 2 maanden

Kristof op 9 jan. 2013 13:20

Werken is overrated! ;-)

If you snooze, you loose!

En alleen heb je tijd zat een mooi verslag voor ons in elkaar te draaien. Zit te denken hier nog naar Solden te gaan… Tips dus zeker welkom! :-)

euh... doen!?

Plaats een reactie