reisgenoten-gezelschap gezocht febr-maart 30-45 jaar

Als single vrouw van 37 zoek ik een relaxt reisgezelschap van leeftijdsgenoten aangezien ik niet veel voel voor een single(dating) reis. Kan aardig skien, hou van een gezellige borrel maar ook van ontspanning en een beetje rust op z’n tijd.
Met auto of vliegtuig heeft mijn voorkeur…

Romaike,
wij zouden jou er graag bijhebben maar helaas
gaan wij met de bus. Wel de mogelijkheid om te vliegen.
Vertrek 1 maart.
Adriaan.

Hai Romaike,
Ik ben 30, gek op snowboarden, helaas houden mijn vrienden en vriendinnen meer van zon en zoek ik leuke mensen om mee op wintersport te gaan. Ik snowboard al een jaar of 10 en vind het ook leuk om met skiers op vakantie te gaan. Ook apres ski en lekker uit eten vind ik heerlijk.

Er zijn genoeg alleengaanden reizen maar daar betaal je al snel 1000 euro terwijl je voor veel minder geld zowat de zelfde reis kunt maken.

Ik zit momenteel aan 16 t/m 23 februari te denken.
Daarnaast zou ik ook bijv 9 t/m 16 of 16 t/m 23 maart nog een weekje willen gaan.

Dus lijkt het je wat dan hoor ik graag van je.

Groeten Laura

Romaike,
wij zouden jou er graag bijhebben maar helaas
gaan wij met de bus. Wel de mogelijkheid om te vliegen.
Vertrek 1 maart.
Adriaan.

Gast667 op 21 jan. 2013 19:39

Waar gaat de reis heen en waar bestaat het gezelschap uit??

Stuur een mail naar;
adriaan.van.abeelen@versatel.nl

wintergroet.

Hoi Romaike , ik heb ook een oproep geplaatst voor 40+ skimaatjes.
Nu is 37 dicht bij de veertig dus als je zin hebt… sluit je bij ons aan! We komen a.s. zondag bijeen. Als je me een berichtje stuurt stuur ik mijn e-mail adres.

Groetjes Annelies

Hoi Romaike , ik heb ook een oproep geplaatst voor 40+ skimaatjes.
Nu is 37 dicht bij de veertig dus als je zin hebt… sluit je bij ons aan! We komen a.s. zondag bijeen. Als je me een berichtje stuurt stuur ik mijn e-mail adres.
Groetjes Annelies

Annelies op 22 jan. 2013 18:45

Hoi Annelies,
Ik ben benieuwd naar je info over skivakantie. Je kan deze sturen naar info@bloemenschagen.nl

hoi Romaike,

ik ben ook op zoek naar liefhebbers voor skien, ik heb toevallig ook een oproepje geplaats op de vriendinnensite
en daar heb ik één reactie op gekregen, diegene wil ook graag met een groepje op wintersport
w.s eerste week van Maart, Ik kan redelijk skien, ben zelf wel een gezelligheidsskier. Ik ga meestal naar Oostenrijk
maar als het een ander gebied zou worden heb ik ook geen moeite mee, ben ook in bezit van auto, maar vliegen vind ik ook goed.

als het je wat lijkt laat het me maar weten
groetjes Patricia

Ik weet niet of er al meer mensen gereageerd hebben

hoi Romaike en Annelies,

Jullie zouden vandaag bij elkaar komen om door te spreken over de vakantie, ik ben ook geintresseerd
kan alleen vandaag niet komen want ik moet werken
Mocht ik nog aan kunnen sluiten hoor ik het graag

groetjes Patricia

Hoi Patricia, Romaike heeft binnen haar kennissenkring een reisgezelschap gevonden. Tanja en ik spreken elkaar vandaag. Indien je oprechte belangstelling hebt wil je dan even via een (privé)bericht je gegevens doorgeven?
Groetjes

Geen idee waarom ik nu gast heet maar ik ben dus dezelfde als Annelies.

Hallo,
Ik ben José en ik ben aardig thuis op de ski’s en maar ga vooral de rode en blauwe pistes af.
Over het algemeen ga ik met mijn gezin op vakantie naar Oostenrijk maar dit jaar vallen onze voorjaarsvakanties helaas niet samen. Ik kan pas vanaf vrijdag 22 februari een weekje op wintersport en voor de gezelligheid zoek ik andere mensen tussen de 40-50 jaar. Graag zou ik met andere mensen met de bus willen gaan. Vroeger ben ik weleens met sportiek geweest met een groepje mensen naar Frankrijk en dit was heel leuk. Mijn woonplaats is Culemborg.

Hoi Jose, je zou prima bij ons passen en mee kunnen gaan maar uiteindelijk vertrekken we nu al op 9 feb vanwege de diverse agenda’s. Ik begrijp uit jouw bericht dat dit te vroeg is voor je.
Groet Yvonne

Hallo,
Ik ben José en ik ben aardig thuis op de ski’s en maar ga vooral de rode en blauwe pistes af.
Over het algemeen ga ik met mijn gezin op vakantie naar Oostenrijk maar dit jaar vallen onze voorjaarsvakanties helaas niet samen. Ik kan pas vanaf vrijdag 22 februari een weekje op wintersport en voor de gezelligheid zoek ik andere mensen tussen de 40-50 jaar. Graag zou ik met andere mensen met de bus willen gaan. Vroeger ben ik weleens met sportiek geweest met een groepje mensen naar Frankrijk en dit was heel leuk. Mijn woonplaats is Culemborg.

Gast005 op 29 jan. 2013 16:35

[quote]Hallo,
Ik ben José en ik ben aardig thuis op de ski’s en maar ga vooral de rode en blauwe pistes af.
Over het algemeen ga ik met mijn gezin op vakantie naar Oostenrijk maar dit jaar vallen onze voorjaarsvakanties helaas niet samen. Ik kan pas vanaf vrijdag 22 februari een weekje op wintersport en voor de gezelligheid zoek ik andere mensen tussen de 40-50 jaar. Graag zou ik met andere mensen met de bus willen gaan. Vroeger ben ik weleens met sportiek geweest met een groepje mensen naar Frankrijk en dit was heel leuk. Mijn woonplaats is Culemborg.

Hoi josé,

Ik heb ook een oproepje geplaats,samen met nog een reisgenoot, die ik ken van de vriendinnensite. we zijn van plan om eerste week van maart een weekje te skien, en zijn op zoek naar nog meer mensen, die mee willen gaan
bestemming ligt nog open. Ik kan zelf ook redelijk skien blauw en rode pistes
ik ben 44jr. Misschien is dit wat voor je om je bij ons aan te sluiten.

groetjes patricia

Als single vrouw van 37 zoek ik een relaxt reisgezelschap van leeftijdsgenoten aangezien ik niet veel voel voor een single(dating) reis. Kan aardig skien, hou van een gezellige borrel maar ook van ontspanning en een beetje rust op z’n tijd.
Met auto of vliegtuig heeft mijn voorkeur…

romaike op 21 jan. 2013 17:03

Als single vrouw van 37 zoek ik een relaxt reisgezelschap van leeftijdsgenoten aangezien ik niet veel voel voor een single(dating) reis. Kan aardig skien, hou van een gezellige borrel maar ook van ontspanning en een beetje rust op z’n tijd.
Met auto of vliegtuig heeft mijn voorkeur…

romaike op 21 jan. 2013 17:03

Romaike,

Goede avond, ik woon in Nederland, maar het grootste gedeelte van het jaar in Zwitserland, midden in het ski gebied, als je tijd en veel energie heb kunnen wij iets afspreken om eind februari of begin maart te gaan skiën, op mijn kosten, er mogen van mij ook nog andere vrienden of kennissen mee gezellig.

Fijne avond, laat op tijd iets horen.
Ad

Hai Romaike,
Ik ben 30, gek op snowboarden, helaas houden mijn vrienden en vriendinnen meer van zon en zoek ik leuke mensen om mee op wintersport te gaan. Ik snowboard al een jaar of 10 en vind het ook leuk om met skiers op vakantie te gaan. Ook apres ski en lekker uit eten vind ik heerlijk.

Er zijn genoeg alleengaanden reizen maar daar betaal je al snel 1000 euro terwijl je voor veel minder geld zowat de zelfde reis kunt maken.

Ik zit momenteel aan 16 t/m 23 februari te denken.
Daarnaast zou ik ook bijv 9 t/m 16 of 16 t/m 23 maart nog een weekje willen gaan.

Dus lijkt het je wat dan hoor ik graag van je.

Groeten Laura

Gast628 op 21 jan. 2013 22:16

Hi Laura -

Ik ben vrouw, 47, kan aardig skieen, ik ga samen met mijn twee dochters, ik heb ruimte in mijn ski-in/out accomodatie for 16-23 feb in Megeve…ik heb ook ruimte in de auto -

Wij zijn verder gezellig - en houden van skien, geen groot apres-ski mensen…

klinkt interessant :)

klinkt interessant

Hoi Laura,
Zou je nog mee willen naar Ischgl 16-23 maart?
Groetjes Femke

Wij gaan 9-16 maart 2013 skien en snowboarden in Sarajevo! Verrassend mooi gebied compleet met kunstsneeuw en alles :-) maar veel goedkoper dan de Alpen. We hebben een luxe huisje gehuurd met eigen sauna etc. Gemiddelde leeftijd in onze groep is 37 en er zijn nog een of twee plaatsen vrij. Meerijden vanuit Nederland is ook mogelijk. In het huisje spreken we Engels want er gaan ook mensen uit Duitsland, Canada en Australie mee :-) Info bij http://www.crazycamp.org/csc/
We organiseren alles zelf (en koken en eten ook samen enz.) en delen de kosten.

Te gekke dingen doen met leuke kleine internationale groepen in de bergen! crazycamp.org

Hallo allemaal,
nog iemand van jullie "op zoek" naar een reisgenoot? lijkt me gezellig om samen of in een groepje van de wintersport te genieten.
Groet, Frank 45+

Wij gaan 9-16 maart 2013 skien en snowboarden in Sarajevo! Verrassend mooi gebied compleet met kunstsneeuw en alles :-) maar veel goedkoper dan de Alpen. We hebben een luxe huisje gehuurd met eigen sauna etc. Gemiddelde leeftijd in onze groep is 37 en er zijn nog een of twee plaatsen vrij. Meerijden vanuit Nederland is ook mogelijk. In het huisje spreken we Engels want er gaan ook mensen uit Duitsland, Canada en Australie mee :-) Info bij http://www.crazycamp.org/csc/
We organiseren alles zelf (en koken en eten ook samen enz.) en delen de kosten.

couchista op 11 feb. 2013 12:25

Als ik het goed heb, jullie gaan naar Jahorina.
Ik zou graag meegaan (mijn geboorteland) maar helaas tussen 9 en 16 maart zit ik in Tirol.
Tip: Niet vergeten ook naar Blelasnica te gaan, ten zuiden van Sarajevo.
Succes

Klopt, we zitten in Jahorina. We zijn inderdaad van plan om minstens één dag op de Bjelasnica te skiën/snowboarden. En een middag/avond Sarajevo, wat een heerlijke stad! Ben een paar jaar geleden voor het eerst in Bosnië op vakantie geweest ('s zomers) en heb van de eerste tot de laatste seconde van dit prachtige land genoten.
Er is overigens nog precies één plaats beschikbaar, jammer dat je niet meekunt!

Te gekke dingen doen met leuke kleine internationale groepen in de bergen! crazycamp.org

Klopt, we zitten in Jahorina. We zijn inderdaad van plan om minstens één dag op de Bjelasnica te skiën/snowboarden. En een middag/avond Sarajevo, wat een heerlijke stad! Ben een paar jaar geleden voor het eerst in Bosnië op vakantie geweest ('s zomers) en heb van de eerste tot de laatste seconde van dit prachtige land genoten.
Er is overigens nog precies één plaats beschikbaar, jammer dat je niet meekunt!

couchista op 16 feb. 2013 19:21

Heel veel plezier allemaal en rustig aan met sljivovica :-)

Ik zoek ook nog reispartners, ik ben zelf 30, en zou graag per auto in het naseizoen (eind maart) naar Oostenrijk gaan. Ik ski vooral rood en soms zwarte piste’s, maar ik vind het al leuk als we de accomodatie, auto, een drankje en het avondeten zo af en toe delen.

Hoi, man van 45 zoekt leuke, gezellige vakantiemaatjes voor een weekje lekker volop skiën (rood/zwart). Maar ook voor koffie, eten en een biertje. Bestemming bijv. Königsleiten, Sölden of St. Anton am Vorarlberg. Frankrijk kan ook. Reis met auto, vertrek bij voorkeur rond 9 maart. Mag ook aansluiten bij groepsreis.

Hoi Romaike,

Ik sta op het punt me in te schrijven voor de Flaine snowtrip van 23-30 maart. Dit is geen singlereis en volgens mij ideaal om als single reiziger mee mee te gaan. Je kunt je namelijk op indeling inschrijven en eventueel met de bus mee.
Groeten Marleen

Hoi allemaal… Ook ik zou nog graag een weekje in maart naar de sneeuw gaan maar kan ook niemand in mijn omgeving vinden die nog heen gaat.
Ben vrijgezel, vrouw van 42! Gek op skiën en natuurlijk apres-ski.
Nicky

In aanvulling op mijn oproepje wil ik aangeven dat ik wel redelijk flexibel ben in periodes. Dus als er nog leuke mensen op zoek zijn naar iemand om de groep compleet te maken…?

Plaats een reactie