vanavond opening ski seizoen op TV

voor de liefhebbers, vanavond om 22.15 op RTL5 de opening van het ski seizoen.

Ik geloof dat ze verslag doen vanuit Val Thorens.

Ik ga zeker even kijken!!

van tvgids.nl : De kijker wordt meegenomen naar alle highlights die de Franse wintersportplaats Val Thorens te bieden heeft.

Vrijdag 3 Feb naar Belle Plagne met Sunweb!!!

komt goed uit want daar ga ik ook naar toe komend seizoen. Vast leuk om te zien.

Hopen dat het niet alleen over het apres skieen gaat…

Zal eens kijken dan, niet dat Val Thorens me trekt maar sneeuw op TV is altijd goed… :P

Bedankt, ga zeker even kijken, altijd mooi om te zien als fanatieke skier, ben er alleen nog nooit geweest maar ga wel dit jaar voor de tweede x naar Fr, ben benieuwd.

top! ik was al aan het wachten tot dit op tv kwam, maar wist niet wanneer dat was.

ga lekker voor de buis hangen:D

had gehoopt op mooie natuurbeelden,
Maar jakkie wat was het een vervelende platte egoshow,
Ik hoop dit soort mensen niet in mijn vakantie tegen te komen!

Dit is nog slechter dan rtl snowmagazine! Hoe slecht kan je een programma maken, ongelooflijk.

wat een baggerprogramma zeg, ik heb weg gezapt…

Ik zag die troela een sprongetje maken maar daar laten ze de landing dan niet van zien…het was meer een heehoo reclameshow dan een ski-programma. Kon het ook niet afkijken.

als dit een opening van een winterseizoen moet voorstellen?,
verschrikkelijk hoe kun je zo iets moois als wintersport is, zo naar beneden halen, en nu de vraag wie betaald zo’n programma eigenlijk?
wat een verschrikkelijk egotrippende presentatie en filmploeg! bah!!!

wij hebben 'em op de DVR staan… wel of niet de moeite waard om te kijken?

gelijk wissen voordat je DVR eraan gaat…

wat een flop!!
ik kan sowieso die rick brandsteder niet uitstaan

voor geen goud naar ValTho…

Wat een baggerprogramma, dit heeft niets met winterSPORT te maken !!

haha, ben het helemaal met jullie eens. Welgeteld ging het misschien 5 minuten over skieen en de rest was alleen maar onzin!!!

Jammer!

Dan ga ik maar weer http://www.salomonfreeski.com/fr/freeski-tv.aspx kijken.

Even tegengas geven hoor. Ik vond een erg leuke en vooral heel herkenbare aflevering! Erg leuk om zo in de sfeer te komen!

Dit programma is van hetzelfde niveau als de meeste programma’s op RTL. Toch even het begin gekeken, maar na 1 minuut wist ik al genoeg. Alles in scene gezet natuurlijk: Het begon al met een paar keer vloeken en popiejopie doen. En daarna een korte discussie hoe je Val Thorens uitspreekt en tot de conclusie komen dat Valtho toch het stoerste klinkt.

Gelukkig herken ik mijn wintersport hierin niet.

Hmmm, is van dat niveau… ik had het kunnen weten natuurlijk!

Beste kijker,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Is uw mail bedoeld voor een programma of presentator, dan sturen wij deze door zonder u daarvan te berichten.
De redactie van het desbetreffende programma zal indien nodig contact met u opnemen.
Persberichten kunt u niet via ons indienen, maar via de site of de producenten van het programma.

Wij verwijzen u graag door naar onze website.
Op de site http://www.rtl.nl is veel programma-informatie te vinden en op de site: http://www.rtl.nl/service/rtlnederland/publieksvoorlichting/… staat o.a. een ‘meeste gestelde vragenlijst’. Als het antwoord op uw vraag reeds vermeld is op deze site dan zal uw mail niet verder in behandeling genomen worden.

Ook zal mail met grof taalgebruik door ons niet in behandeling genomen worden.

Wij wensen u veel kijkplezier bij RTL!

Met vriendelijke groet,
RTL Nederland

Publieksservice

klachtenmail gestuurd Kees?

:P

@WeG alleen maar een link naar deze website(;-)
of het dan door hen als een klacht ervaren wordt???
hoop ik maar, want dan blijven we vervolgens verstoken van dit soort ongein…
maar ik ben bang…

Goed bezig Kees, misschien dat we de sponsoren van dit programma en reclamemakers tijdens dit programma ook nog een link naar deze website moeten sturen :)

ik snap echt niet dat jullie allemaal zo zeiken, kijk er dan lekker niet naar.

jos, jij zeikt nu net zo goed, maar dan met een andere reden… beetje hypo dus!

@martijnski, weet jij wie de sponsoren en reclamemakers zijn ? Want inderdaad als we niks van ons laten horen, blijft men het imago van echte wintersport verzieken en het doen voorkomen alsof dit normaal is,
Wintersport is geen Salou waar pubers zich coma zuipen…

Je verwacht toch wat meer te zien van het skigebied zelf, het dorp en evt. de natuur, dus al met al viel het wel wat tegen! Snowmagazine wordt tegenwoordig naar mijn mening ook wat te weinig in geskied, maar blijft toch leuk, je krijgt gelijk zin om te skien, vooral het deuntje blijft heerlijk!

Nou, ik heb het net even gekeken, maar ik vond het maar saai… zit je te kijken hoe ze ontwaken, eten, blablabla. Langdradig én saai! Dit had niets met wintersport te maken, zelfs het uitgaan was zeker 5% van wat ik gewend ben in Valtho.

haha, weinig gezien van de sneeuw idd, maar Nikki P is ook niet verkeerd om naar te kijken toch?
Probeer het positieve ervan te zien.

fijne site hè, dat wintersport.nl?

maar hoe willen jullie zo’n programma hebben dan?
moet er 30 minuten geskied of geboard worden ?
of 30 minuten geouwehoer met 5 minuten skibeelden?
of moet het hele dorp bezocht worden ??

wat ik mis in deze programma’s…

prijzen van accomodaties
prijzen van skipassen
prijzen van het eten en drinken

en het dorpse karakter de bakker, en noem maar op,
en er mag in zo’n programma ook wel eens achter de schermen gekeken worden ,noem de pistebully mannen ,het lift personeel, het horeca personeel …enz
en uiteraard ook filmen met klote weer want het is niet altijd strak blauw en warm weer…
en langer dan een half uur kan en mag van mij ook wel.
sponsoring toegestaan maar niet constant de naam in beeld.
dat is mijn visie op een wintersport programma…
hoe denken jullie daarover ?

moeilijk te bepalen.
Snowmagazine is dan mss wel een groot reclameblok, ze pogen wel voldoende info te geven (is er kinderopvang, waar eten, waar skien, wat kan je er nog meer doen, apres-ski, etc. en natuurlijk ook een bezoek aan Snowcenter voor opmaat gemaakte skischoenen en uitleg van Vrijuit dat ze groot inkopen en zo)

RTL5 Wintersport is m.i. meer gericht op wat jongeren willen: feesten, ontkateren, beetje vermaak en ook nog wat sneeuw… en jonge en leuke presentatoren (hoewel ik een hoop van Ron terugzie in Rik)

wat ik graag zou willen zien is bijv. de roadtrip er naartoe, welke hoogtepunten van het gebied zijn er, prijzen, apres-ski, hoe werkt ski-huur (voor beginners interessant), en tips voor voorbereiding, preparatie auto, conditie, oefeningen, etc.etc.

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Plaats een reactie