hedderik

589 weken lid

Bestemmingen

8 januari 2014

Laatste reviews

Zoontje van 5 volgt hier lessen. Niets dan lof over de lessen, over de docenten, en over de voortgang die dat groepje kleuters maakt. De docenten weten er een goede mengeling van training en lol van te maken. Door de goede verhouding van kinderen en docenten zijn die 55 minuten per les erg effectief. Het huren van de materialen verloopt ook altijd erg soepel, met medewerkers die ook bij drukte prettig kalm blijven en het heel effectief afhandelen. Voor de ouders is het redelijk prettig wachten met een kop koffie uit 't restaurant (in de “skihut” is vaak nog plek voor de ramen 😉).

Twee negatieve punten:

  1. De registratie van de lessen. We hebben nu twee keer lessen gereserveerd, en twee keer ging het fout omdat je teruggebeld wordt waarbij telefonisch fouten worden gemaakt. Het zou nu toch zo moeten kunnen zijn dat je bij het boeken al ziet of er voldoende plek is in het slot waarvoor je je opgeeft. Daarnaast zou het dan ook niet zo hoeven te zijn dat bij betaling op een set printjes nagekeken hoeft te worden hoe/waar iemand voor ingeschreven staat. Met andere woorden, als je registreert, controleer heel erg goed wat je van Snowworld terug gestuurd krijgt. (Beide keren is het wel aan de balie opgelost.)

  2. De betaling/inschrijving tijdens de eerste les. Als je zeker wilt weten dat je op tijd bent voor de eerste les, wees erg lang van te voren aanwezig. Je wordt geacht in een rij aan te sluiten om te betalen, en als je toevallig een nieuwe medewerker treft die bij alles hulp moet vragen, en een paar “lastige gevallen” voor je in de rij, kan je zomaar meer dan een half uur staan te wachten (en achter ons was de rij nog veel langer… wat ertoe leidde dat er redelijk wat kinderen te laat op de les kwamen). Als punt 1 beter geregeld zou zijn, zouden de rijen al sneller gaan, maar ik begrijp ook niet waarom er niet voor één rij wordt gekozen, en dat je - als je vooraan staat - naar de eerst vrijkomende kassa kan gaan. Daarmee wordt het leed van het slechte betaalproces in elk geval eerlijk verdeeld over alle wachtenden. (Of natuurlijk, op de dagen dat er veel nieuwe lessen beginnen, gewoon wat meer kassa’s openen…)

Maar, gelukkig is dat alleen maar vervelend voor de eerste les - en is de rest prima geregeld!

Skiër6 tot 10 jaar ervaring