Rocks Resort?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flims - Laax - Falera

Hallo,

is er al iemand in het vorig jaar nieuw geopende Rocks Resort geweest? Zo ja wat zijn de ervaringen?

Bedankt!

J-W

Wij hebben voor de 3e week januari in het nieuwe Rocks resort geboekt voor een week. Ben benieuwd hoe het is. De website ziet er in ieder geval veel belovend uit.

Ah, is ook zo, ik ben in het Rocks Resort geweest. Het is er fantastisch goed geregeld! De auto in de ondergrondse garage parkeren, met een goed beveiligd systeem alleen voor pashouders van het resort te bereiken. De interne liften brengen je meteen op de juiste etage.
De resorts zelf zien er zeer modern uit. De stortdouche zal ik nooit vergeten. Zoveel water! Je kan er uuuuuuren onder blijven staan ;-)
Verder is alles goed verzorgd, goed geisoleerd prima bedden, ja ik kom er graag weer eens! En wat vooral goed geregeld is dat de resorts letterlijk op de piste staan. Einde van de dag ski je zo naar binnen, zet je skies in de verwarmde lockers en loop zo je apartement binnen. Ik kom graag terug in het Rocks resort!

Wij zijn al div keren in Laax geweest, in hotel Laaxerhof, goed verzorgd en heerlijk eten. Wij waren al een poosje benieuwd naar het Rocksresort en hebben besloten dit jaar in februari te gaan. Wij zijn benieuwd, het ziet er in ieder geval uber-hip uit (dit in vergelijkin met Laaxerhof :-) )
Het ski-gebied is fantastisch, wij komen hier graag.

Wij zijn al 2 keer in Rock Resort geweest, echt super. na zoveel jaren Frankrijk eindelijk eens een beetje comfort en dat naast de skilift.

wij gaan volgende week zondag…
ben zo benieuwd…heeft iemand ervaring met de |"hoogslaper" in de slaapkamer? ben zo benieuwd hoe de slaapkamers er qua grootte uitzien, mijn zus en vriend hebben namelijk zoontje van 3 jaar bij zich en een baby…past dat op 1 van de slaapkamers?? We hebben het 5-kamerappartement geboekt
gr jacqie

Plaats een reactie