'Rare' prijs skipassen Laax

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flims - Laax - Falera

Hoi,

Ik heb een vraagde over de prijs van de skipassen in Laax.

Als ik via hun website aangeef dat ik een skipas voor 6 dagen wil hebben komen ze gewoon met de prijs van zesmaal een dagpas.
dat lijkt mij niet logisch.

Wat denken jullie: Is dat een foutje? Of hebben jullie wel eens meegemaakt dat de prijs zo berekend werd?

https://www.laax.com/en/service/aktuelltickets

Bij consecutive days zie ik bij 6 370chf staan.

Hartelijk dank.

Ik had op de website gekozen voor ’ liftticket kaufen’ en dan kwam je hier uit: https://tickets.laax.com

Dat scheelt gelukkig nogal wat dus waarschijnlijk wordt het skiën in Laax ipv. in Obersaxen.

In Laax heb je de mogelijkheid om een pas voor niet opeenvolgende dagen te boeken. Die is wat duurder dan een pas voor evenveel opeenvolgende dagen.
Als de weersvoorspellingen minder zijn zou je kunnen overwegen om een pas voor vier niet opeenvolgende dagen in plaats van zes opeenvolgende dagen te kiezen, dat zou wel eens voordeliger kunnen zijn. Dat zou met name van belang kunnen zijn als het gaat waaien of misten. Ik ben inmiddels een aantal malen in het gebied geweest, en heb telkens gemerkt dat het bovenste deel van het gebied daar wel gevoelig voor is -en dan doen ze ook meteen de liften en pistes dicht. Als je dan je dagen kunt kiezen kan dat voordelig zijn. (Overigens zijn er ook zeer uitgebreide wandelmogelijkheden, zowel op de berg als in het dal en richting Rheinschlucht., dus niet skiënd hoef je je niet te vervelen.)
Het gebied lag er een week of twee geleden prima bij -zeker boven Plaun uitstekende sneeuw en dito pistes-, maar ik hoop dat de relatief hoge temperaturen niet teveel effect hebben. De sneeuw was al aan het verdwijnen op de weiden net boven het dorp richting Foppa.

Die prijs van E 370 klopt overigens, heb ik ook betaald.

*bericht bewerkt door Frank op 26 feb 2017 00:14

2024 Met kleinkinderen, weer gebonden aan het hoogseizoen €€€

Plaats een reactie