skischolen Laax

Dit onderwerp gaat over de bestemming Flims - Laax - Falera

Ik ben me al aan het orienteren op de skitrip van 2013. Laax spreekt me hier hierin heel erg aan. We gaan waarschijnlijk met een gemengd gezelschap op stap die bestaat uit een senior piste skier, 2 voorzichtig skieende vrouwen, 1 piste skier, zelf wil ik veel off-piste gaan skien en 4 kleine kinderen die les zullen krijgen.
Nu vraag ik mij af of er ook Nederlandse lessen voor kinderen zijn. Op de website zie ik wel dat de lessen goed geregeld zijn maar of er ook Nederlands gesproken wordt is mij niet duidelijk.

Heeft helemaal niemand hier ervaring met skischolen in dit gebied?

weet je al iets meer ik ga in de paasvakantie naar laax men eerste keer snowboard

Ik ben vorig jaar voor het eerst in Laax geweest (super gebied!) maar qua les heb ik geen flauw idee aangezien er niemand in ons gezelschap lessen neemt. Aangezien de site van Laax ook in het Nederlands is, zou het mij verbazen als er geen Nederlandse leraren/leraressen zijn.

@Gast028 helaas kan ik je niet verder helpen. We hebben voor een ander gebied gekozen.

Ff off topic, laax lijkt mij ook super, klopt het nou echt dat er zoveel pistekilometers zijn met zo weinig liften?!? Bvd

gang is alles, remmen voor homo's...

Plaats een reactie