Accomodatie voor 11 personen en tips Alta Badia

Dit onderwerp gaat over de bestemming Alta Badia

Ik ben nog onderweg vanuit Ortisei naar huis maar me alvast aan het verheugen op een vakantie met de schoonfamilie volgend jaar. Super leuk, maar ook wel een beetje ingewikkeld want:

  • we zijn met 11 personen en verblijven het liefst samen in 1 hotel/chalet/appartement
  • in een schoolvakantie (we weten nog niet wanneer precies, ik gok dat de eerste week van de kerstvakantie het rustigst is, toch?)
  • er zijn 2 niet skiërs bij, waarvan er 1 niet goed/ver kan lopen, en een kindje van 1.5. We willen wel graag met z’n allen lunchen/ op een terras zitten waar ook de mensen die niet mobiel zijn kunnen komen. Voor hen is een zwembad ook zeer gewenst.

Gelet op al deze eisen en mijn geheel onbevooroordeelde voorliefde voor de Dolomieten dacht ik natuurlijk meteen aan Alta Badia. Hebben jullie tips voor accomodaties, de beste periode om te gaan, plekken om te lunchen waar ook minder mobiele mensen kunnen komen (zoals Las Vegas of Jimmy’s) of andere tips? Ik hoor het heel graag!

Seiser alm? In de accommodatie op de piste pakken?

Dank voor de tip, maar dit topic is inmiddels verjaard.😊

Dank voor de tip, maar dit topic is inmiddels verjaard.😊

Lein op 20 jan 2019 16:14

Misschien handig te weten voor de 100k leden wat het dan geworden is.

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Het is niks geworden helaas, door familieomstandigheden konden onze plannen niet doorgaan.

Als je nog eens iets zoekt: in Moena heb ik sinds kort een mooi adresje voor zo’n groep…

Plaats een reactie