Huwelijksaanzoek in Feldberg mogelijk?

Dit onderwerp gaat over de bestemming Feldberg

Hallo,

Graag wil ik in februari mijn vriendin ten huwelijk vragen in een skigebied dat niet te ver ligt van Vlaanderen (max 600 km).
Gameplan: we gaan skiën, we zoeken onderweg een rustig plekje om even uit te rusten (met een mooi uitzicht), en daar vraag ik haar onverwacht ten huwelijk (zonder andere mensen in de directe omgeving).

Ik ben zelf alleen nog maar gaan skiën in de alpen, daarom mijn vraag aan jullie: Kan dit in Feldberg?
Zoja, weten jullie een leuk plekje zijn? Zonee, is er een ander skigebied (op max 600 km) meer aangeraden?

Alvast eeuwige dank !!

Het zal ongetwijfeld kunnen, maar rijd je niet door naar het Kleinwalsertal/Mittelberg? Qua kilometers scheelt dat niet veel en het lijkt mij persoonlijk mooier. Ligt sowieso een gigantische berg sneeuw :)

Not all who wander are lost

Plannen gewijzigd? Je wilde het toch in winterberg doen?

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Plannen gewijzigd? Je wilde het toch in winterberg doen?

Veenhoorn op 11 jan 2019 16:00

Ja maar ‘uitzicht op de bergen’ gaat daar niet echt lukken natuurlijk 😉

Persoonlijk zou ik ook doorrijden naar Kleinwalsertal, Damüls of Flumserberg in Zwitserland

Enkel nog maar in de zomer in Feldberg geweest. Denk dat het daar ook flink druk is in de winter: heel klein gebied. Dus denk niet dat je daar je slag gaat kunnen slaan zonder andere mensen in de omgeving.

Als je het nu even planned voor volgende week dinsdag of woensdagen kunnen we het nog meenemen in een video ;-)

Doorrijden naar Damuls (of andere plek in Vorarlberg) is inderdaad een goed idee denk ik.Hoop dat ze een voor jou bevredigend antwoord geeft! Succes

Deze is net vandaag geplaatst: lijkt me ook mooi voor een huwelijksaanzoek: https://www.wintersport.nl/weblog/bericht/430394/op-verkenni…

Als je het nu even planned voor volgende week dinsdag of woensdagen kunnen we het nog meenemen in een video ;-)

Rene op 11 jan 2019 16:06

Geen pottenkijkers, Rene :P

Of stiekem…

Not all who wander are lost

Plaats een reactie