* Gezocht: Nederlands(talig)e skileraar

Dit onderwerp gaat over de bestemming Arabba

Hi,
Voor mijn drie kinderen die voor het eerst gaan skiën, ben ik op zoek naar een Nederlands(talige)e skileraar of -lerares.
Wij zitten aan de voet van de Marmolada (Malga Ciapela). Is iemand bekend met een leraar/lerares voor privé les?
Groet, Fred

Ik zou een email sturen naar jullie hotel, misschien dat die jullie kunnen helpen. Malga Ciapela is heel klein en er komen weinig Nederlanders. De kans dat je een Nederlands sprekende skileraar vindt is volgens mij heel klein, maar je weet het natuurlijk nooit.

Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk om een Nederlandstalige skileraar te vinden in dat gebied. Ik ben benieuwd of het jullie zal lukken. Wil je het dan laten weten?

s.boersma

In 2008 ook in in Malga Ciapela geweest. Er zat daar 1 kleine skischool en ik heb geen Nederlandstalige skileraren gezien.
Om in Arraba te komen moet je of met 2 lange sleepliften, en dan een stoeltjeslift en een rode piste (eerste stuk is echt steil) Of je moet met de auto naar Arraba rijden.
In het hotel waar wij zaten werd wel goed Engels en Duits gesproken.

Ik denk dat de kans op een Nederlandstalige skileraar erg klein is aangezien hier maar weinig Nederlanders komen. Wij waren toen de enige Nederlanders in het hotel.

Sandra

Dank voor de reacties tot dusver. Mocht ik iets te weten te komen dan laat ik dat hier zeker weten.

prive les voor 3 kinderen kost snel € 1.500 voor een hele week. Ik weet zeker dat er genoeg skileraren zijn die voor € 1.500 een weekje willen afzakken naar Italie. Een skileraar verdient volgens mij maar een paar honderd euro per week.

Beste Fred, ik weet niet of je nog op zoek bent, maar ik heb interesse om je kinderen privéles te geven. Indien aan de orde, via welk medium kan ik je het beste benaderen om mogelijkheden te bespreken?

Hi Vonny, dat is leuk nieuws. Kun je me even mailen op driessen punt fred apestaartje gmail punt com?

Hi Fred, ik heb je zojuist een mail gestuurd naar het opgegeven emailadres.

Ik zit volgende week met het gezin in Malga Ciapela, wellicht dat ik Fred en Vonny met de kinderen nog voorbij zie skien. Ik zal Vonny wel herkennen zoveel Nederlandse Vonny’s met en ringbaard zullen er niet zijn. ;-)

Paul P

Ik ben aan het onderzoeken voor feb 2014, en denk aan Malga Ciapela… ik wil in Arabba zijn, want dat blijkt van de piste kaart beter te liggen qua optie om te skien, of kunnen jullie mij toelichten…

En Vonny ben je daar volgende jaar weer?

@Vonny, ik zou je skileraar pak wel thuis laten! Over het algemeen zitten ze niet te wachten op mensen die een prive ski leraar meenemen! Ook verzekerings technisch zou ik het even onderzoeken als ik jou was, better safe than sorry!
Ik zeg dit omdat een vriend van mij veel tijd had gestopt in het opbouwen van een organisatie die precies het geen doet als hier gevraagd wordt namelijk skileraren mee sturen met families voor prive les! Ondanks dat er genoeg vraag naar was en hij zelf jaren ervaring en Ski A en B heeft, heeft hij er toch vanaf gezien!

Wil je niet ontmoedigen maar zou het wel even uitzoeken als ik jou was!

Privé-skilerares biedt zich aan! Op locatie! Voor kinderen en/ of volwassenen.

Skifanaten!

Indien er mensen zijn die op zoek zijn een prive skileraar met jarenlange ervaring dan ben ik beschikbaar vanaf half december 2013 tot eind maart 2014!

Uiteraard maak ik graag kennis met jouw of met jullie voordat we afreizen. Ik ben zelf woonachtig in Amsterdam!

Mail me op djalessie@ en we kunnen de vakantie voorbereiden en een en ander doorspreken!

Groetjes,

Diederik

Nogmaals mijn adres! djalessie@

Nogmaals mijn adres: djalessieAThotmailcom

waarom maken jullie geen account aan kan je elkaar onderlings ook mailen?

Plaats een reactie